2025-01-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon har avverkat en del vänner både manliga och kvinnliga. Vissa hon har träffat under tiden hon pluggat, genom jobb och genom gemensamma vänner. Alla har inte velat synas i sociala medier och bloggar.

Det har väl varit väldigt ytligt och korta bekantskaper snarare än vänner? Inga som funnits kvar kort efter att studierna är slut osv. Precis som att ingen av oss andra skulle umgås med alla vi fikar med på jobbet efter avslutad anställning.
Att alla inte velat synas offentligt förstår jag givetvis.
Citera
2025-01-15, 14:29
Medlem
Inte åker Familjen Ferm buss när man kan parasitera på andra.
Ola är dum som säger ja
Citera
2025-01-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Nu är de på Ikea med Ola

Måste kännas lite pinsamt för Patrik att måste åka med hennes ex....kan inte ta sig själv nånstans.

Vad lever de av? Har han a-kassa eller?

....och hon...?

Vilka krakar som inte ens har körkort.
Citera
2025-01-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Vilka krakar som inte ens har körkort.
Frågan är om de ens har busskort.
Hoppas de köpte nya strumpor till P, han har hål i alla man ser
Citera
2025-01-15, 17:57
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det har väl varit väldigt ytligt och korta bekantskaper snarare än vänner? Inga som funnits kvar kort efter att studierna är slut osv. Precis som att ingen av oss andra skulle umgås med alla vi fikar med på jobbet efter avslutad anställning.
Att alla inte velat synas offentligt förstår jag givetvis.

Jo absolut, men dom flesta av oss andra hamnar inte i konflikt med flertalet ytliga bekanta.
Citera
2025-01-15, 17:59
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Ja snyggtröjan är på och besök på ikea med tillhörande varmkorv. Garanterat Ola som bjöd haha

Ja P måste känna sig manligt när exet får köra han och sin nya till ikea haha

Men detta är lyxen för Familjen Ferm. Bidrag och drömmar. Vilket luftslott…

Senare kommer antagligen ett inlägg om framtida möblering och även träning som inte blev av pga något

Nu är möbleringen igång och en rapport för hur många steg som gicks har också delats
Citera
2025-01-15, 18:03
Medlem
Citat:
Nu är möbleringen igång och en rapport för hur många steg som gicks har också delats

Är det ett bord med en fastspänd handduk på dom bygger?

Inte en pinal till grabben…. Men det rummet är ju ”hemligt”
Citera
2025-01-15, 18:11
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja, o kan hänga ut folk på Instagram med o varna andra för personen. Det är då man lär sig att det är svårt att anmäla någon för förtal. Kunskap är bra.

Ja Jackie har hängt ut många genom åren när något inte går i hennes väg. Samma visa varje gång. ”Hen är narcissist och psykopat och det vet jag för min pappa var Sveriges värsta kriminella man och därför kan jag sånt” snyft snyft.
Citera
2025-01-15, 18:15
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Är det ett bord med en fastspänd handduk på dom bygger?

Inte en pinal till grabben…. Men det rummet är ju ”hemligt”

Misstänker att det är bordet som ska användas som gamingbord/kontor. Där Jackie ska jobba och sonen kan spela.
Dvs bordet var till Jackie och inte sonen men det låter bättre att säga att det är till sonen.
Hon skulle kunna sköta sitt inbillade kontorsarbete vid köksbordet men nej. Jackie arbetar minsann inte om hon inte får ett eget kontor.
Gällande hennes jobb med ”annonser” så gissar jag på att det är något telemarketing annonsförsäljningsjobb som är rent provisionsbaserat, vilket Jackie kommer tröttna på efter 5-6 timmar.
Citera
2025-01-15, 18:30
Medlem
Mummuts avatar
Citat:
Misstänker att det är bordet som ska användas som gamingbord/kontor. Där Jackie ska jobba och sonen kan spela.
Dvs bordet var till Jackie och inte sonen men det låter bättre att säga att det är till sonen.
Hon skulle kunna sköta sitt inbillade kontorsarbete vid köksbordet men nej. Jackie arbetar minsann inte om hon inte får ett eget kontor.
Gällande hennes jobb med ”annonser” så gissar jag på att det är något telemarketing annonsförsäljningsjobb som är rent provisionsbaserat, vilket Jackie kommer tröttna på efter 5-6 timmar.

Om det ändå vore så väl. Hennes ”annonser” är när hon lägger upp länkar på IG. Och OM nån mot all förmodan klickar så får hon ett öre eller två..
Citera
2025-01-15, 19:03
Medlem
Det vi ser är att det finns inga planer för att färdigställa sonens rum. Utan skrivbordet är till j&p som kommer stå i vardagsrummet. Så ytterligare ordbajs från J
Citera
2025-01-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHaber123
Frågan är om de ens har busskort.
Hoppas de köpte nya strumpor till P, han har hål i alla man ser
Nej,de prioriterar uppenbarligen andra saker än busskort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in