2025-01-14, 20:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Aha... så att Linnea slösar bort hans svarta slantar skulle gynna honom tror du?
Come on?!

Ja det är väl inte så smart att pumpa in dem till inkassobolag eller?
Citera
2025-01-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Det tvivlar jag inte på. Frågan var om det handlar om något de hittat i Cs telefon, eller något helt annat.

Det är väl inget som påstått att det faktiskt är så? Är ju trots allt ett forum där det spekuleras.
Citera
2025-01-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Vad la hon upp då? Jag har inte Snapchat så det vore intressant o veta.
Ska försöka förklara, men första är någon video när hon åker rulltrappa vet inte varför man filmar det men men. Sedan någon video från 2023 när hon filmar semlor, sedan är det bara 2 bilder en från 2022 och en från 2020. Hoppas du förstod vet inte hur jag skulle förklara då allt var lite flummigt.
Citera
2025-01-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Nej det tror inte jag heller, hon håller sig borta ett tag nu.
Ja tills pengarna tar slut sedan kommer hon krypande och hoppas att det finns plats på häktet så hon inte behöver flytta hem till mamma och pappa igen.
Citera
2025-01-14, 20:24
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är väl inget som påstått att det faktiskt är så? Är ju trots allt ett forum där det spekuleras.

Det var därför jag frågade. För efter ett tag gick spekulationerna över i att låta säkra på att det var så. Men då kan vi konstatera att ingen här fortfarande vet vad för brott som begått mot JL.
Citera
2025-01-14, 20:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Det var därför jag frågade. För efter ett tag gick spekulationerna över i att låta säkra på att det var så. Men då kan vi konstatera att ingen här fortfarande vet vad för brott som begått mot JL.

Tycker det har varit ganska tydligt att det spekuleras, men som alltid så drar man slutsatser kring vad som finns att gå på. Nu har det dessutom postats en hel del från målsäganden som i mitt tycke pekar ganska tydligt åt ett specifikt håll.
Citera
2025-01-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja det är väl inte så smart att pumpa in dem till inkassobolag eller?

Hur fungerar din hjärna i denna fråga?
Varför ska han inte betala det han är skyldig?

Jag anser nog att vår diskussion är över nu.

Min önskan är i alla fall att Christofer i framtiden kommer leva ett liv där han har umgänge med sin dotter, bra relation till dotterns mamma, bra relationer till sina föräldrar och syskon samt en bra och hälsosamt förhållande till sin flickvän.
Vad är din önskan? (Jag kommer svara "OK" på det du anser är din önskan)
Citera
2025-01-14, 20:50
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Hur fungerar din hjärna i denna fråga?
Varför ska han inte betala det han är skyldig?

Jag anser nog att vår diskussion är över nu.

Min önskan är i alla fall att Christofer i framtiden kommer leva ett liv där han har umgänge med sin dotter, bra relation till dotterns mamma, bra relationer till sina föräldrar och syskon samt en bra och hälsosamt förhållande till sin flickvän.
Vad är din önskan? (Jag kommer svara "OK" på det du anser är din önskan)

Som en normal hjärna? Tycker du det är smart att pumpa in svarta pengar till KF eller inkassobolag? Eller vad är det för tillgångar han ska betala skulderna med?

I normalfallet är det väl självklart att det är bra att betala sina skulder, men har svårt att se hur det skulle kunna vara smart att göra det med svarta pengar tyvärr.

Jag har inte direkt någon personlig investering i C och hans familj, men i nuläget hoppas jag de runt honom blir lämnade ifred av honom, vilket de troligtvis kommer bli. Hans dotter önskar jag får en trygg uppväxt
Citera
2025-01-14, 21:16
Medlem
Citat:
Det tvivlar jag inte på. Frågan var om det handlar om något de hittat i Cs telefon, eller något helt annat.

Misstänker att det kommer från chrippas telefon eller dator.
Citera
2025-01-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Ja tills pengarna tar slut sedan kommer hon krypande och hoppas att det finns plats på häktet så hon inte behöver flytta hem till mamma och pappa igen.

Hahaha du är roligt du, men vem vet det kanske är det bästa att hoppa in i häktet då är det mesta avklarat sen.
Citera
2025-01-14, 21:23
Medlem
Taebbans avatar
Det är ju uppenbart att Chrippa har försökt anlita småkids för att försöka döda Jocke. Kan inte Chrippa få framgång, ska inte han heller, enligt chrippa-logik.
Citera
2025-01-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det är ju uppenbart att Chrippa har försökt anlita småkids för att försöka döda Jocke. Kan inte Chrippa få framgång, ska inte han heller, enligt chrippa-logik.

Jaha det är totalt uppenbart. Mycket intressant.

Jag ringer polisen och kollar så det verkligen är denna anledning, och hänvisar till ditt inlägg.

Hoppas dom inte hinner döda han så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in