2025-01-14, 20:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
OK? Kan du utveckla detta?

Man brukar ju vilja bli av med såna pengar så osynligt som möjligt, det blir man inte om man betalar av lån med dem.
Citera
2025-01-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Hon la upp på snapchat för 10 timmar sedan men annars dött.

Om vi nu säger att det finns någon inspelning mellan C & L och hotet mot Jocke då kan hon också ligga illa till nu.
Citera
2025-01-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Det är ju lite ovanligt för dom senaste dagarna har hon ju lagt upp lite överallt på sociala medier.

Hoppas Spansk polis plockat in henne 🤭.
Citera
2025-01-14, 20:10
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Folk här pratar om att polisen varit hos Jocke för att de har hittat något i Cs telefon som om det är en sanning. Men vad jag sett ikväll så finns det inget bevis på att så är fallet och polisanmälan skulle kunna röra något helt annat som inte har med C att göra, eller har jag missat något?
Citera
2025-01-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Man brukar ju vilja bli av med såna pengar så osynligt som möjligt, det blir man inte om man betalar av lån med dem.

Aha... så att Linnea slösar bort hans svarta slantar skulle gynna honom tror du?
Come on?!
Citera
2025-01-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Finns ju en som är på utsidan fortfarande och polis utanför lägenheten hela dagen. Man kanske till och med bestämt datum? Ja ja detta lär ju vara med i FUP så den som väntar på något "gott".

*spekulationer*
Ja framtiden får utvisa men svårt att tro att något ska hända faktiskt. Detta kan ju lika gärna vara längesedan bara att man kommit in i någon telefon nu och ser det. Men ja detta blir en väldigt intressant FUP.
Citera
Medlem
Citat:
Hon la upp på snapchat för 10 timmar sedan men annars dött.

Vad la hon upp då? Jag har inte Snapchat så det vore intressant o veta.
Citera
Medlem
Citat:
Om vi nu säger att det finns någon inspelning mellan C & L och hotet mot Jocke då kan hon också ligga illa till nu.
Ja jo polisen kanske eftersöker hon för ett förhör iallafall. Men hon lär knappast dyka upp.
Citera
2025-01-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Hoppas Spansk polis plockat in henne 🤭.

Ja faktiskt efter allt som kommer fram om henne så är hon ju inte bättre än chrippa.
Citera
2025-01-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ja jo polisen kanske eftersöker hon för ett förhör iallafall. Men hon lär knappast dyka upp.

Nej det tror inte jag heller, hon håller sig borta ett tag nu.
Citera
2025-01-14, 20:14
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Folk här pratar om att polisen varit hos Jocke för att de har hittat något i Cs telefon som om det är en sanning. Men vad jag sett ikväll så finns det inget bevis på att så är fallet och polisanmälan skulle kunna röra något helt annat som inte har med C att göra, eller har jag missat något?

J lade upp något ganska nyligen på story om C, som han har tagit bort nu.

Känns som att det mesta pekar mot mannen i den rutiga hatten.
Citera
2025-01-14, 20:15
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Polisen står utanför, åk förbi och kolla.

Det tvivlar jag inte på. Frågan var om det handlar om något de hittat i Cs telefon, eller något helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in