2025-01-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Ja han sa det ju rätt ut i streamen att han hade folk som kunde plocka honom.
Ja jag vet att han sagt allt möjligt på sina streams.
Citera
2025-01-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Med tanke på hur C betett sig senaste tiden hade jag tagit de hotet på största allvar

Han skriver mycket i affekt
Jo men det är något han måste jobba med isåfall. Absolut ska man ta det på allvar men C sitter inlåst han kan inte göra något alls. Och inget som kommer hända utan en betalning så jocke behöver ju inte vara orolig direkt.
Citera
2025-01-14, 19:57
Medlem
Hoppas verkligen inte att Linnea "lever" bort Christofers slantar som skulle kunna hjälpa till att betala av hans skulder.

Jag tycker verkligen synd om honom som uppenbarligen i dagsläget inte har koll...
Tycker även synd om, och lider, med hans anhöriga som vill få honom tillbaka på rätt köl igen. Kan bli tufft, men jag tror det kommer funka i det långa loppet.
Citera
2025-01-14, 19:58
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Hoppas verkligen inte att Linnea "lever" bort Christofers slantar som skulle kunna hjälpa till att betala av hans skulder.

Jag tycker verkligen synd om honom som uppenbarligen i dagsläget inte har koll...
Tycker även synd om, och lider, med hans anhöriga som vill få honom tillbaka på rätt köl igen. Kan bli tufft, men jag tror det kommer funka i det långa loppet.

Ska han betala på skulderna med svarta pengar menar du?
Citera
2025-01-14, 20:01
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jo men det är något han måste jobba med isåfall. Absolut ska man ta det på allvar men C sitter inlåst han kan inte göra något alls. Och inget som kommer hända utan en betalning så jocke behöver ju inte vara orolig direkt.

Hur kan du vara säker på att inte någon fått betalt redan?

Nu spekuleras det ju hejvilt, men i så fall är det väl även möjligt att betalning redan är fixad?
Citera
2025-01-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ska han betala på skulderna med svarta pengar menar du?

Fattade att denna fråga skulle komma, men att betala tillbaka de svarta slantarna är väl bättre än att hans flickvän gör av med dem tänkte jag......
Citera
2025-01-14, 20:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Fattade att denna fråga skulle komma, men att betala tillbaka de svarta slantarna är väl bättre än att hans flickvän gör av med dem tänkte jag......

Det är nog till större fördel för C att hon gör av med pengarna.
Citera
2025-01-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Inte sett henne något idag

Det är ju lite ovanligt för dom senaste dagarna har hon ju lagt upp lite överallt på sociala medier.
Citera
2025-01-14, 20:05
Medlem
Citat:
Hur kan du vara säker på att inte någon fått betalt redan?

Nu spekuleras det ju hejvilt, men i så fall är det väl även möjligt att betalning redan är fixad?
Tror inte man gör en utbetalning innan jobbet är klart. Kanske att chrippa gjorde det men då tror jag inte jobbet kommer utföras alls. Då tar personen eller personerna bara pengarna.

Ja allt är ju bara spekulationer ifrån min del. Jag vet ingenting bara spekulerar.
Citera
2025-01-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Det är ju lite ovanligt för dom senaste dagarna har hon ju lagt upp lite överallt på sociala medier.
Hon la upp på snapchat för 10 timmar sedan men annars dött.
Citera
2025-01-14, 20:07
Medlem
Citat:
Det är nog till större fördel för C att hon gör av med pengarna.

OK? Kan du utveckla detta?
Citera
2025-01-14, 20:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Tror inte man gör en utbetalning innan jobbet är klart. Kanske att chrippa gjorde det men då tror jag inte jobbet kommer utföras alls. Då tar personen eller personerna bara pengarna.

Ja allt är ju bara spekulationer ifrån min del. Jag vet ingenting bara spekulerar.

Finns ju en som är på utsidan fortfarande och polis utanför lägenheten hela dagen. Man kanske till och med bestämt datum? Ja ja detta lär ju vara med i FUP så den som väntar på något "gott".

*spekulationer*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in