2025-01-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Precis.

Och det Jocke delar får det att låta som att det är något nytt stort som har inträffat.

Det är ju nytt eftersom det står en polis utanför deras hem hela dagen, polisen fick ju nys om det idag.
Citera
2025-01-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Självklart är det illa men är ju ingen jätte chock direkt, chrippa hotade ju ganska mycket sista perioden.

Ja han sa det ju rätt ut i streamen att han hade folk som kunde plocka honom.
Citera
2025-01-14, 19:50
Medlem
Citat:
Precis.

Och det Jocke delar får det att låta som att det är något nytt stort som har inträffat.

Lätt för dig att säga när det är någon annan, som du ogillar, som är utsatt av Chrippas vrede.

Polisen har reagerat och anmält det de har hittat i högst troligt Chrippas mobil. Det är ju fakta att något allvarligt har hittats och sannolikheten att det är någon annans än Chrippas är väl ca 0.1%

Visst någon har ju, enligt Linnéa, gått in i hennes dator och skulle väl kunnat hitta något där.

Mobilerna hos polisen är ju Chrippas, Linnéas, Julias och Thomas

Julia kan vi verkligen utesluta.
Citera
2025-01-14, 19:50
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Det är ju nytt eftersom det står en polis utanför deras hem hela dagen, polisen fick ju nys om det idag.

Det där med en polisbil utanför idag är inte bekräftat - det skrev ju postaren själv sen.

Har du någon annan källa?

Och hela dagen?
Citera
2025-01-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Tro inte på ett ord som kommer därifrån från slipsen. Ingen idé att besvara tyvärr.

Nej jag tror inte på personen, men jag litar på min källa.
Citera
2025-01-14, 19:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Lätt för dig att säga när det är någon annan, som du ogillar, som är utsatt av Chrippas vrede.

Polisen har reagerat och anmält det de har hittat i högst troligt Chrippas mobil. Det är ju fakta att något allvarligt har hittats och sannolikheten att det är någon annans än Chrippas är väl ca 0.1%

Visst någon har ju, enligt Linnéa, gått in i hennes dator och skulle väl kunnat hitta något där.

Mobilerna hos polisen är ju Chrippas, Linnéas, Julias och Thomas

Julia kan vi verkligen utesluta.

Nu svarar du på något som jag inte har skrivit.
Citera
2025-01-14, 19:52
Medlem
Citat:
Det där med en polisbil utanför idag är inte bekräftat - det skrev ju postaren själv sen.

Har du någon annan källa?

Och hela dagen?

Hela dagen har dom varit där.
Jag har källa men ingen jag tänker röja.
Nått allvarligt är det iaf.
Citera
2025-01-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Varför i helvete har den här tråden varit högst uppe på aktuella ämnen i flera dagar? Har ni inget vettigare att diskutera (skvallra om)? Liksom det förändrade världsläget med allt större krigshets låter så jävla mycket mer relevant och viktigare att snacka om än en jävla massa skvaller om en youtubare.

Ok, gå och behandla din TDS istället.
Citera
2025-01-14, 19:53
Medlem
Citat:
Precis.

Ja men han är ju dramaqueen även om han själv inte vill erkänna det. Varför inte bara hålla det privat. Måste allt ut på instagram?
Citera
2025-01-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ja men han är ju dramaqueen även om han själv inte vill erkänna det. Varför inte bara hålla det privat. Måste allt ut på instagram?

Med tanke på hur C betett sig senaste tiden hade jag tagit de hotet på största allvar

Han skriver mycket i affekt
Citera
2025-01-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Ja då måste dom åka på det båda två finns inget annat.
Det har varit ganska tyst från L idag eller har hon haft live?

Inte sett henne något idag
Citera
2025-01-14, 19:56
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Exakt - en 40-åring som beter sig som en 14-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in