2025-01-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Goldentie har ju redan skrivit att hen var på plats några inlägg tidigare.

Jag såg det men du var supersnabb på att onödigt citera innan jag tog bort det.

Men trovärdigheten Goldie har är ändå noll när det kommer till detta med Chrippa.

Jag vet att Jocke sa att Annika och Thomas var där och några han inte kände igen.
Senast redigerad av 111-111 2025-01-14 kl. 18:03.
Citera
2025-01-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Tror nog att chrippa ligger illa till efter att polisen gjort en tömning på telefonen. Anstiftan/stämpling till något grovt brott

Någonting är det ju eftersom han uppdaterat nytt. Jag gissar att det har med Chrippas eller Linnéas enheter att göra. Polisen har anmält och Jocke är målsägande.

Jag har tillsammans med ett par andra tänkt att det kommer att tillkomma massa mer som vi inte vet om. Det verkar som att det blir så. Tyvärr.
Citera
2025-01-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag såg det men du var supersnabb på att onödigt citera innan jag tog bort det.

Men trovärdigheten Goldie har är ändå noll när det kommer till detta med Chrippa.

Jag vet att Jocke sa att Annika och Thomas var där och några han inte kände igen.

Precis dom han inte kände igen är väl dom personerna som inte vill vara offentliga.
Citera
2025-01-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Precis dom han inte kände igen är väl dom personerna som inte vill vara offentliga.
Och en av dessa kan ju vara goldentie rent hypotetiskt.
Citera
2025-01-14, 18:14
Medlem
Citat:
Någonting är det ju eftersom han uppdaterat nytt. Jag gissar att det har med Chrippas eller Linnéas enheter att göra. Polisen har anmält och Jocke är målsägande.

Jag har tillsammans med ett par andra tänkt att det kommer att tillkomma massa mer som vi inte vet om. Det verkar som att det blir så. Tyvärr.
Så desperat och panikslagen han varit senaste månaderna så är det ett mycket troligt scenario. Han har ju pratat om att hans bror ska dö. Finns såklart massor, i deras mobiler framförallt.
Citera
2025-01-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Cripppen kallad. Söt kille som jag ofta tittar på när jag vill bli underhållen av en online kompis.

Polisbil utanför jockes lägenhet hela dagen.

Undra om chrippa försökt leja någon innan de grep han därav polisskydd nu samt att Jocke är målsägande.

Vad ligger i så fall straffskalan på de? 6-10 år? Någon som vet.

Blir inget nyår för chrippa på länge :-

Edit
” Är brottet grovt, skall dömas till fängelse på viss tid, lägst fyra och högst tio år, eller på livstid. Vid bedömande huruvida brottet är grovt skall särskilt beaktas, om det skett med uppsåt att skada annan till liv eller hälsa eller om många ”
Senast redigerad av Kaptenuno 2025-01-14 kl. 18:22.
Citera
2025-01-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Så desperat och panikslagen han varit senaste månaderna så är det ett mycket troligt scenario. Han har ju pratat om att hans bror ska dö. Finns såklart massor, i deras mobiler framförallt.

Ja han har ju sagt att han vill anlita någon att döda Jocke. Och nu har polisen gjort anmälan. För att alla med skygglappar ska förstå upprepar jag mig. Polisen har anmält.

Naturligtvis har de hittat något i någon av deras enheter.
Citera
2025-01-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Polisbil utanför jockes lägenhet hela dagen.

Undra om chrippa försökt leja någon innan de grep han därav polisskydd nu samt att Jocke är målsägande.

Vad ligger i så fall straffskalan på de? 6-10 år? Någon som vet.

Blir inget nyår för chrippa på länge :-

Är det något du vet säkert? Alltså polisbil utanför hela dagen?

Detta samtidigt som det finns en anmälan av polisen.
Citera
2025-01-14, 18:25
Medlem
Citat:
Är det något du vet säkert? Alltså polisbil utanför hela dagen?

Detta samtidigt som det finns en anmälan av polisen.

Såg på TikTok innan en film på någon som filma hans lägenhet.

Sen kan jag ju inte svara på en den är dags färsk.

Men är la lätt för någon som bor i närheten att kolla upp?
Citera
2025-01-14, 18:28
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Såg på TikTok innan en film på någon som filma hans lägenhet.

Sen kan jag ju inte svara på en den är dags färsk.

Men är la lätt för någon som bor i närheten att kolla upp?
Utanför C lägenhet? Annars kanske detta passar bättre i Jockes tråd? Är väl ingen som vet om C har med Jockes senaste dramautspel att göra alls faktiskt...
Citera
2025-01-14, 18:45
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ja han har ju sagt att han vill anlita någon att döda Jocke. Och nu har polisen gjort anmälan. För att alla med skygglappar ska förstå upprepar jag mig. Polisen har anmält.

Naturligtvis har de hittat något i någon av deras enheter.
Det var min första tanke när jag läste Jockes story oxå. Men är Chrippa verkligen så sjuk att han vill släcka Jocke?
Citera
2025-01-14, 18:51
Medlem
Exonphspoiler skriver ”stämpling till grov misshandel m.m”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här