2025-03-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
!00-tals inlägg hade undvikits om du bara delat domen.

Jag menade om domstolen motiverade beslutet med att Julia numera har ett bättre socialt nät än tidigare, d v s att risken för fortsatt vanvård är mindre idag än den varit tidigare.

Du som sysslar med sånt, inte jag! Dessutom har diskussionen inte ens handlat om att man inte tror på det som förmedlats om vanvården, utan om hur allvarligt det är och vems ansvar det nu skulle vara.

De motiverade det snarare med att barnet har varit hos tandläkare nu och att Chrippa och Julia sedan den muntliga förhandlingen kommer så himla bra överens.
Senast redigerad av shackihorsie 2025-03-18 kl. 18:58.
Citera
2025-03-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken sjuk slutsats.
Det är väl mer verklighetsförankrat att inte konstatera eller tro att du vet någonting, och att hon helt enkelt har något annat för sig.

Isf var Linnea väldigt uttråkad när Chrippa satt i Spanskt förvar, för då Streamade hon varje dag. Vad är skillnaden nu? Hon skröt även om att hon kommit in på nån utbildning, vad blev det av med den?
Hur blev det med jobbet på 3 ? Nä dessa människor är precis tappade!!
Citera
2025-03-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför ljuger du?
Det finns samtal som legat ute där han säger precis tvärtom. Han är förbannad för att Julia inte har fixat tid till tandläkaren.
Varför ljuger du hela tiden och varför tuggar du hela tiden gammal skåpmat växlat med fantasier om Linnea och hennes känslor.

Då kan han väll ta dottern akut till tandläkaren då? Båda två bär ansvaret
Citera
2025-03-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Christopher har ju matat barnet med godis. Det har vi sett i massa vloggar. Kvittar onsdag eller lördag.

Ja han bär med ansvaret
Citera
2025-03-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Håller med dig där. De som skadar sina/barn är de värsta

Skönt att det finns andra med normala värderingar här!

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej denna användare vet bättre än Förvaltningsrätten

Att de bedömer risken för omsorgsbrister lägre nu har jag överhuvudtaget aldrig sagt emot. Det du inte verkar fatta att det spelar helt enkelt ingen roll för mig, det som spelar roll är att vanvård har skett och det finns ingenting som kan ändra på det.
Citera
2025-03-18, 18:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, jag postade streamen i tråden i fredags. Det kan ju beslutats om åtgärder efter häktningen.

Motvikt hävdar att Linnea var på häktesförhandlingen medan andra (inkl mig) hävdar att Linnea var hemma och streamade.

Vad är din take?

Häktesförhandlingen var kl 13.
Citera
2025-03-18, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Isf var Linnea väldigt uttråkad när Chrippa satt i Spanskt förvar, för då Streamade hon varje dag. Vad är skillnaden nu? Hon skröt även om att hon kommit in på nån utbildning, vad blev det av med den?

Jag tror Linnea streamade då för hon var utomlands och uttråkad. I Sverige hatar hon det säkert.
Citera
2025-03-18, 18:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Varför grottas det ens i det.
Hon gör väl annat bara. Gör du exakt samma sak helt tiden ständigt?
I så fall är det du som är konstig faktiskt och inte Linnea för att hon väljer annat än ni förväntar er.
Hon kanske bara inte vill streama just nu för att hon vet vilka grisar som kommer dyka upp chatten te x.
Citera
2025-03-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Motvikt hävdar att Linnea var på häktesförhandlingen medan andra (inkl mig) hävdar att Linnea var hemma och streamade.

Vad är din take?

Häktesförhandlingen var kl 13.

Hon var hemma och streama. Finns ju vod. Där hon mot slutet avbryter oxh går ifrån stream. Så fort någon nämner expressen flashnyhet chrippa häktad.

Länka till att motvikt hävda att hon var där ?
Citera
2025-03-18, 19:03
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Julia är vidrig, har du problem med det? Hon är en parasit som lever på andra. En vuxen kvinna som är ensamstående med ett barn, men inte har ordnat upp sitt liv med jobb och bostad. Hur många killar har hon haft efter Chrippa? Jag har tappat räkningen. Är det tryggt för ett barn tycker du? Hon är inte felfri, och även om Linnea gjort mindre genomtänkta val, så är Julia så mycket värre än vad Linnea någonsin kommer bli

Det är inte Julia som har hotat att hugga någon sex gånger i halsen. Så är Linnea värre än Julia? Svar: JA https://www.youtube.com/watch?v=7NZGNDJQf48
Citera
2025-03-18, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Hon var hemma och streama. Finns ju vod. Där hon mot slutet avbryter oxh går ifrån stream. Så fort någon nämner expressen flashnyhet chrippa häktad.

Länka till att motvikt hävda att hon var där ?

Hans senaste video.

Sedan fightas han med någon i kommentarsfältet om att han har fyra olika källor på det som är oberoende av varandra.

Stolligt.

Min kommentar i morse har han nog inte ens sett.

Jag gillar inte att de sprider felaktig information.
Citera
2025-03-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hans senaste video.

Sedan fightas han med någon i kommentarsfältet om att han har fyra olika källor på det som är oberoende av varandra.

Stolligt.

Min kommentar i morse har han nog inte ens sett.

Jag gillar inte att de sprider felaktig information.

Vart i klippet säger han att Linnea var där ? Vad heter klippet så jag kan kolla.

Chippa kan väl säga "Linnea glöm inte dela ut freespins" även om hon inte var där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in