2025-01-11, 23:23
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
De har inte och ska inte kritisera någon, de ska arbeta för rättsskipning.

Jo, men det är ju inte så lätt när ideologer i politiken och statskontrollerad media jagar den misstänkte utanför landet, så nog har de anledning att kritisera, men det är klart att de officiellt inte kommer att göra så. De är ju också i huvudsak avlönade av Staten.

Citat:
Dermot fann en anledning att fly. Han valde att sätta käppar i hjulet för rättskipningen.

Eller hur?

Citat:
och orsakade på kuppen sig själv säkert långt större skada än om han stannat kvar och spelat sina kort väl.

Nu fabulerar du igen. Vilken skada tar han som han inte skulle fått om han kom och gav upp sig? Han har redan fått sitt straff av den Svenska mobben och hatuppbådet. Att dessutom förödmjuka sig inför Svenska rättsprästerkapet kan bara göra situationen ännu värre.
Citera
2025-01-12, 02:01
Medlem
Kom igen Dermot dra fram dina bästa militärkunskaper och håll dig undan dessa hatare! Bara ca 1 år kvar. Tiden flyger, du kan snart knulla fritt igen 💪
Citera
2025-01-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Kom igen Dermot dra fram dina bästa militärkunskaper och håll dig undan dessa hatare! Bara ca 1 år kvar. Tiden flyger, du kan snart knulla fritt igen 💪

Fast han har ju inte knullat fritt, han har köpt sex.
Å det lär han väl få fortsätta göra om han ska få nåt.
Citera
2025-01-12, 16:20
Medlem
Citat:

Alla har inte turen att få ligga hej vilt, speciellt inte efter man blivit 50+.
Då får man betala för de, en lyx-runk med andra ord.
Hellre knulla och betala än att inte knulla alls.
Så länge alla parter är med på det såklart.
Sverige är bland dom enda länderna i världen där myndigheter efterlyser dig för något sådant.
Bara därför, hejar jag på Dermot 💪
Citera
2025-01-12, 16:59
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Sverige är bland dom enda länderna i världen där myndigheter efterlyser dig för något sådant.

Glöm aldrig bort att Sverige är batikhäxornas paradis ,,heja Dermot!!
Citera
2025-01-12, 22:44
Medlem
Citat:

Att det ska vara ok att köpa sex är absolut en åsikt man kan ha, och visst är dagens lag i mångt och mycket en "moral-lag", det säger jag inte emot.

Men nu är ju inte precis Dermot den som ställt sig på barrikaderna och skanderar för männens rätt till "fri" sex, hade han gjort det hade jag mycket väl kunna ta ditt inlägg för ett argument i debatten. Men Dermot sprang och gömde sig, flydde utomlands, duckar inte bara lagen utan också massmedia. En fegis, helt enkelt. Genom sitt agerande bekräftar han snarare bara att de som säger att det inte är ok att köpa sex, har rätt. Inte mycket att heja på, måste jag säga.

Hade han stått för vad han gjort, klivit fram i media och sagt att frivilligt sex mellan en man och en kvinna aldrig är fel, att lagen har fel och måste ändras och att han är medelålders vita heterosexuella mäns Nelson Mandela, ja, då hade jag köpt att folk "hejade" på honom. Men nu är han ju bara en fegskit som flyr lagen.
Citera
2025-01-12, 23:31
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Genom sitt agerande bekräftar han snarare bara att de som säger att det inte är ok att köpa sex, har rätt. Inte mycket att heja på, måste jag säga.

Där ser vi det väldigt olika. För min del säger hans undvikande (och Sommerlaths också för den delen) att de inte anser Sveriges lagar och stigmatisering kring sexköp propertionerliga. Det hade varit max 1 års fängelse och troligen sluppit ut innan hela tiden, men ändå anser de det inte motiverat. Deras flykt är helt enkelt inte bara modlöshet, utan även ett uttryck för avståndstagande av den förföljese som Sverige ägnar sig åt, och som gränsar till den typen av Religös förföljese som förekommer i vissa andra länder. Det motståndet kan man faktist ta inspiration från, även om det kanske hade varit mer föredömligt om han redan innan han åkte dit uttryckt kritik mot Sverige i detta.

Citat:
Hade han stått för vad han gjort, klivit fram i media och sagt att frivilligt sex mellan en man och en kvinna aldrig är fel, att lagen har fel och måste ändras

Om han gjort det innan kanske, fast jag tvivlar på att han fått utrymme för det i media. Att han skulle tillåtas göra de nu efter att han är misstänkt finns inte ens på kartan.
Citera
2025-01-13, 02:13
Medlem
Citat:
Att det ska vara ok att köpa sex är absolut en åsikt man kan ha, och visst är dagens lag i mångt och mycket en "moral-lag", det säger jag inte emot.

Men nu är ju inte precis Dermot den som ställt sig på barrikaderna och skanderar för männens rätt till "fri" sex, hade han gjort det hade jag mycket väl kunna ta ditt inlägg för ett argument i debatten. Men Dermot sprang och gömde sig, flydde utomlands, duckar inte bara lagen utan också massmedia. En fegis, helt enkelt. Genom sitt agerande bekräftar han snarare bara att de som säger att det inte är ok att köpa sex, har rätt. Inte mycket att heja på, måste jag säga.

Hade han stått för vad han gjort, klivit fram i media och sagt att frivilligt sex mellan en man och en kvinna aldrig är fel, att lagen har fel och måste ändras och att han är medelålders vita heterosexuella mäns Nelson Mandela, ja, då hade jag köpt att folk "hejade" på honom. Men nu är han ju bara en fegskit som flyr lagen.

Nej du, titta vad som hände med Paolo Roberto, han grät ut i media det första han gjorde och han blev slaktad på alla fronter.
Har nog aldrig sett någon bli så överkörd som han blev efter det där, det var värre än knocken i hans sista proffsmatch.
Dermot gör helt rätt, han har råd att bo i en stuga på landet i ett år tills detta är över.
Fegskit skulle jag nog inte kalla honom. Han verkar kunna använda sitt huvud iaf.

Kämpa Dermot, en dag i taget!!
Citera
2025-01-13, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Glöm aldrig bort att Sverige är batikhäxornas paradis ,,heja Dermot!!

Precis, därför älskar jag alla såna här aktioner!
Snart sätter dom upp han på Interpols hemsida för att han va kåt och ville knulla lite.
Helt galet.
Citera
2025-01-13, 15:05
Medlem
En kvinna åtalas för köp av sexuella tjänster. Inget namn anges, ingen bild på henne och inget hat i kommentarerna. Nivån av hyckleri är häpnadsväckande.

https://www.facebook.com/share/p/19rdYJ8Wu7/?mibextid=wwXIfr
Senast redigerad av Amazed121 2025-01-13 kl. 15:08.
Citera
2025-01-13, 16:05
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
Vad är
Detta för fjanterier jaga Dermot , när var 10:e svensk köper sex enligt statistik.

Satsa på det riktigt kriminella jaga dem samt få bort alla gäng i Sverige än jaga dessa som köper tjänster i utbyte mot sex.

Detta har vi gjort sen urminnes tider.

Tjejer har sex för få högre betyg , tjejer får drinkar för sex , tjejer får bilar för sex

Börjar bli tröttsamt att vi inte bara kan inse att sex kan vi aldrig förbjuda är en stark drift i människan.
Ja, var tionde man köper sex, vilket är vidrigt. Men om alla män slutade med det skulle marknaden försvinna, lite som med drogförsäljning.

Du har inte tänkt på att tjejer vill ha trevligt och därför tar emot en drink och pratar, inte att de tar emot den som betalning för sex? Det är män som anser att allt handlar om sex, bara för att ni bjuder på en drink gör inte det att kvinnan ska eller vill ställa upp på sex.

Citat:
Jag såg honom på Tinder för nåt år sen, hade kunnat swajpa höger för att han har verkat trevlig. Nu skulle jag springa min väg om jag såg honom, kvinnokroppar är inte handlingsvaror.
Citat:
Att Sverige har en lag där vi inte godkänner köp av sex tyder väl på att vi har bättre moral och människovillkor än de länder som inte har det?
Citat:
Ursprungligen postat av Amazed121
En kvinna åtalas för köp av sexuella tjänster. Inget namn anges, ingen bild på henne och inget hat i kommentarerna. Nivån av hyckleri är häpnadsväckande.

https://www.facebook.com/share/p/19rdYJ8Wu7/?mibextid=wwXIfr
Nej, varför skulle en privatperson hängas ut? Det är ju inte av allmänintresse. Att Dermots namn släppts beror ju på att han är känd och att han visat sig vara något slags serieköpare av sex.
Citera
2025-01-13, 16:14
Bannlyst
Citat:
Nej du, titta vad som hände med Paolo Roberto, han grät ut i media det första han gjorde och han blev slaktad på alla fronter.
Har nog aldrig sett någon bli så överkörd som han blev efter det där, det var värre än knocken i hans sista proffsmatch.
Dermot gör helt rätt, han har råd att bo i en stuga på landet i ett år tills detta är över.
Fegskit skulle jag nog inte kalla honom. Han verkar kunna använda sitt huvud iaf.

Kämpa Dermot, en dag i taget!!
Paolo Roberto kör på som innan, och har väl knappast en mindre följarskara på sociala medier än tidigare.

de perversa tv-profilerna som inte bekänt sina synder och omvänt sig och vågar stå kvar i elden, är som vi kan se - och gömmer sig nånstans, och har annat för sig trots sin uppenbara fetish att bli idoliserad i dumburken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in