Citat:
Ursprungligen postat av
ullwandstrasser
Alla har inte turen att få ligga hej vilt, speciellt inte efter man blivit 50+.
Då får man betala för de, en lyx-runk med andra ord.
Hellre knulla och betala än att inte knulla alls.
Så länge alla parter är med på det såklart.
Sverige är bland dom enda länderna i världen där myndigheter efterlyser dig för något sådant.
Bara därför, hejar jag på Dermot 💪
Att det ska vara ok att köpa sex är absolut en åsikt man kan ha, och visst är dagens lag i mångt och mycket en "moral-lag", det säger jag inte emot.
Men nu är ju inte precis Dermot den som ställt sig på barrikaderna och skanderar för männens rätt till "fri" sex, hade han gjort det hade jag mycket väl kunna ta ditt inlägg för ett argument i debatten. Men Dermot sprang och gömde sig, flydde utomlands, duckar inte bara lagen utan också massmedia. En fegis, helt enkelt. Genom sitt agerande bekräftar han snarare bara att de som säger att det inte är ok att köpa sex, har rätt. Inte mycket att heja på, måste jag säga.
Hade han stått för vad han gjort, klivit fram i media och sagt att frivilligt sex mellan en man och en kvinna aldrig är fel, att lagen har fel och måste ändras och att han är medelålders vita heterosexuella mäns Nelson Mandela, ja, då hade jag köpt att folk "hejade" på honom. Men nu är han ju bara en fegskit som flyr lagen.