Citat:
Ursprungligen postat av
Malapagos
Låter lovande
Det var en grej på Youtube för 20 år sen när nån hade gjort en musikvideo av Linda Bengtzings
Alla flickor utom jag och fick det att se ut som att hon sjöng om Hitler.
Riktigt bra och rolig video var det, ett av de bästa klippen som gjorts på YT. Tyvärr går den inte längre att hitta i dagens censursamhälle.