2025-01-12, 08:49
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlitBrand
Nja jag tror dom hittar sätt att idka samlag på.
Jag tycker att det mest intressanta just nu är att hon tror att någon av hennes följare anmält henne så hon behöver gå på denna hälsoundersökningen. Jag tippar på att det finns många i hennes närhet som ser att detta håller på att gå åt helvete för henne.
Du menar att Gräddrumpan är en symptatisk individ som tänker på Hassans bästa och berättar för honom om sina könskompisar och ser till att det är kondom på? Haha dagens bästa

Nänä när det är dags att "belöna" Hassan med snusk så kör hon garanterat bara på. Jag menar, något måste hon ha för sig som lockar honom att ta in galenskapen i sitt hem gång efter gång, det elelr så är han gravt mentalt efterbliven och därigenom extremt naiv, "Den här gången ska hon sköta sig sa hon, Inshalla'"
Citera
2025-01-12, 08:55
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av areharviskabo
Chockad att ingen uppmärksammat senaste stories-inlägget på tiktok. P i H’s vardagsrum, lipsyncar uppenbart packad sittandes och krälandes på golvet. En vanlig ska-dra-ut-på-stan-och-känner-mig-snyggast-i-världen-tiktok a la gräddis. Såklart blå paljettklänning och spetsstrumpbyxor på, och flashar medvetet trosorna flera gånger i klippet. Öppnar benen ba. Filmar också medvetet Hassan som sitter på en stol helt apatisk i bakgrunden också.

Suck suck suck.
Finns det att se för oss som inte vill sponsra CCP?
Citera
2025-01-12, 09:14
Medlem
MaeWests avatar
Läser att Pia Pissfitta åter är BACK ON TRACK! Full av arrogans o full av vin. Gamla, präktiga Pia gör ingen besviken! Lika säkert som solen går upp, lika säkert så spårar Pia när hon fyllnar till. Hon blir kaxig, snygg, vacker, sexig, åtråvärd, ett unikum inom skönhet o sex appeal...i Pias egna lilla universum!

Lika säkert som solen går upp, så går den även ner...i Pias fall så kommer gräddröven hennes att härskna när hon för femtiohundrade-gången åter kanar av banan när hon får respass...Börjar att skönja ett mönster hos Pia Pissfitta...

När det blir helg, så har hon grundat för att bo i lägenhet...sedan när vardagen slår till, så åker hon ut o får tillbringa en tid på vandrarhem.
Men helgerna, ja, de ska tydligen förgylla Pias liv med att pissa på Hasan o göra livet surt för hans grannar....

Jag ser fram mot denna never-ever-story...och måste erkänna...liiite nyfiken är jag på hur det kommer att gå med förmynderiet för Pia...lite lagom rafflande, lixom...Laxmacka, Krafs-krafs i håret o snuskdans på golv, kanske?
Citera
2025-01-12, 09:56
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Finns det att se för oss som inte vill sponsra CCP?

https://gofile.io/d/d059vJ
Citera
2025-01-12, 10:42
Avslutad
Lika sorgligt som vanligt att se Hassan sitta där i sin hopfällbara stol.
Citera
2025-01-12, 11:14
Medlem
marytraders avatar
Förstår mig inte riktigt på Hasan. Han har tydligen (enligt Pia) flera tjejer som han köper grejer till. Blir han utnyttjad eller utnyttjar han dessa tjejer? Han verkar ju senil och helt förlamad när han sitter i sin stol. Ändå går han på Lilla Wien och partajar på helgerna. Dansar? Är han inte typ 75 år gammal?
Citera
2025-01-12, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Förstår mig inte riktigt på Hasan. Han har tydligen (enligt Pia) flera tjejer som han köper grejer till. Blir han utnyttjad eller utnyttjar han dessa tjejer? Han verkar ju senil och helt förlamad när han sitter i sin stol. Ändå går han på Lilla Wien och partajar på helgerna. Dansar? Är han inte typ 75 år gammal?
Jo, ren inbillning att han skulle vara så eftertraktad bland kvinnor. Folk på TikTok har ju drivit med P. Varför har man aldrig sett honom med henne på lilla Wien? Han lär inte gå dit.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-12 kl. 12:06.
Citera
2025-01-12, 12:36
Medlem
Anso10765s avatar
Samma visa varje gång; när hon är hos Hassan är hon alltid aspackad och jävligt slamsig o fånig.

När hon inte är där så verkar hon mycket vettigare.

Om hon nu är så käääär o lyyycklig hos Hassan, varför behöver hon vara så packad?
Citera
2025-01-12, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader

Att han köper massa grejer till tjejer och dejtar runt som en womanizer är nog bara fylletrattens påhitt när hon är på dåligt humör. Började när en transexuell yngre tjej drev på Tiktok och sa att Hassan var otrogen mot henne och att han betalade hennes naglar, efter det haglade anklagelserna från Pia om att han var otrogen och köpte grejer till andra tjejer. Hon verkade inse att personen bara drev sen, och sa att hon slänger ut sig saker när hon är arg.
Vet inte vad existensminimum är men Hassan har nog inte mycket mer i plånboken, Pia har nämnt 5000/mån. Sen är han 73 år, har kateter och det går rykten om att han har någon intellektuell nedsättning vilket inte känns orimligt med tanke på situationerna han hamnar i med Pia.
Att han är en brudmagnet som ständigt har nya tjejer på kroken är nog bara Pia som vill ha sympatier och att alla ska hålla med om att han är en elak människa när han inte gjort som Pia vill.
Citera
2025-01-12, 13:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Samma visa varje gång; när hon är hos Hassan är hon alltid aspackad och jävligt slamsig o fånig.

När hon inte är där så verkar hon mycket vettigare.

Om hon nu är så käääär o lyyycklig hos Hassan, varför behöver hon vara så packad?

Det är nog så simpelt som att hos Hassan kan hon hinka bag in box i obestämda mängder. På krogen blir det för dyrt för snålisen och på hostel ej tillåtet att dricka. Så hon kopplar nog loss precis varenda spärr så fort gubbfan öppnar dörr...

Och håller med er andra som nyss nämnt detta med att Hassan bara sitter där på en stol i bakgrunden...haha har han ens puls? Nä men jag fattar verkligen inte!! HUR kan man leva utan en soffa/fåtölj?? Det är ofattbart. Han verkar dessutom bara ha en 90cm säng så de har det inte för bekvämt direkt. Så illa att hon inte ens kan unna honom en begagnad soffa ja...hon har ju levt där mycket utan att behöva betala en krona i hyra/ el osv.. hela 2024 mer eller mindre. Så bjussa på en soffa till gubbstackarn som knappt orkar röra sig vore det minsta...
Citera
2025-01-12, 13:45
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Varför har man aldrig sett honom med henne på lilla Wien? Han lär inte gå dit.

De har setts där tillsammans i några klipp, men nu var det ganska länge sedan sist tror jag.

Här är från oktober:
www.youtube.com/watch?v=_ArG0e4v4l8

Det hände ju något med H innan jul och sedan dess verkar han varit mycket stillsam.
Citera
2025-01-12, 13:48
Medlem
Hur kommer det sig att den här psyktanten får ha kvar sin tråd medan mod stängde ner tråden om Bumbi? Intressant tycker jag. De torde falla under, eller åtminstone kategoriseras som samma typ av människor. Men vad vet jag…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in