2025-01-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Ja, kateter duger när man är tjär.

Kanske skyddar mot hennes sjukdomar
Citera
2025-01-11, 12:43
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Kanske skyddar mot hennes sjukdomar

Nja jag tror dom hittar sätt att idka samlag på.
Jag tycker att det mest intressanta just nu är att hon tror att någon av hennes följare anmält henne så hon behöver gå på denna hälsoundersökningen. Jag tippar på att det finns många i hennes närhet som ser att detta håller på att gå åt helvete för henne.
Citera
2025-01-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Uj här hade jag tur, skärminspelningen tog hon bort 5min efter jag spelade in!

Iaf, här har vi då Pia som sitter naken i Hassan kök där hon råkar flasha en bröstet samtidigt som hon nu proklamerar att hon äntligen "fattat hur det funkar" och att hon älskar honom(Hassan?):
https://gofile.io/d/gGpV8v

Samtidigt som hon smuttar på ett glas vin klockan halv fem på morgonen.
Tack för varningen då ska inte jag se detta! då spottar jag till och med ut kaffet av chocken 🤢
Citera
2025-01-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Noterar att hon senare i stories säger att alla som hon dejtat vet att det är hon som lämnar inte hon som blir lämnad.
Jag drar en killgissning på att det är därför hon hamnar hos Hasan hela tiden, hon klarar helt enkelt inte av att det är Hasan som inte vill ha henne utan det måste vara hon som avslutar mellan dem två för att hon ska kunna gå vidare.

Det är också fantastiskt att se hur alkoholen får henne att tro att hon och Hasan dejtat i snart två år när dem träffades i februari 2024.
Hinkandet av alkohol 24/7 har gjort så hon helt saknar tidsuppfattning och säger olika saker som går helt emot andra saker hon säger och gör! REALITY TV är detta
Citera
2025-01-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Tack för varningen då ska inte jag se detta! då spottar jag till och med ut kaffet av chocken 🤢

Det är ingen fara. Har du följt henne så har du nog sett mycket värre.

Hon gör det av misstag en kort stund och det är mörkt.
Inte direkt äcklande på samma sätt som när hon försöker spela sexig, fullt påklädd.
Det är bara en skymt av ett normalt bröst.

Varsågod till alla som ville ha en beskrivning.
Senast redigerad av Perturbed 2025-01-11 kl. 15:08.
Citera
2025-01-11, 17:30
Medlem
DeletedUsers avatar
Hon ser gulaktig ut under ögonen, kan vara ett tecken på att levern inte funkar som den ska. Hon borde verkligen göra hälsoundersökningen.
Är det någon här som har en uppskattning om hur länge hon har varit alkis?
Citera
2025-01-11, 17:38
Medlem
Mummuts avatar
Ja det verkar ju vara så illa att hon på riktigt dricker dygnet runt. Att vakna kl 4:30 och starta igång med vin gör att kroppen aldrig får vila från giftet.Hin måste också tappa dag och tidsuppfattning helt. Men om hon skulle sluta tvärt nu och ta en vit månad, skulle hon riskera dille?
Citera
2025-01-11, 17:44
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Hon ser gulaktig ut under ögonen, kan vara ett tecken på att levern inte funkar som den ska. Hon borde verkligen göra hälsoundersökningen.
Är det någon här som har en uppskattning om hur länge hon har varit alkis?

Tja, nu har hennes alkoholism blommat ut. Hon vaknar 04:30 efter en blöt utekväll hos Hasan och det första hon gör är att korka upp en flaska vin. Sedan rinner det på. Dricker vin i sportdryck-flaskor när hon är ute och går och på kvällen sätter hon sig och dricker vin på restaurang. Men alkoholism och det fysiska beroendet är en livslång sjukdom som sakta förvärras. Hon har säkert under hela sitt vuxna liv självmedicinerat och missbrukat alkohol och sedan har det sakta lett till ett fysiskt beroende. Jag tror hon def. är bipolär och sjunker in i djup depression när hon inte dricker. Drickandet förvärrar hennes skov och nu orkar hon inte alls vara nykter många timmar. Så fort hon druckit känner hon sig maxad, livet är toppen och hon blir hypoman.

Sedan tror jag hon har någon form av asberger eller autism som ger henne ångest, oro och hon hamnar lätt i affekt. Hon skriker så fort hon känner sig kränkt, får vansinniga utbrott som jag tror är en kombo av autism och abstinens. Det gör att hon hela tiden förvärrar sin situation och fattar korkade beslut. Hennes autism gör att hon bara känner sin egen sorg och utsatthet. Hon är oförmögen att sätta sig in i andras situation. Hon saknar helt förmåga till att tänka abstrakt utan går från en händelse direkt till nästa. Ett exempel: jag måste få uppmärksamhet så inte myndigheter kan köra med mig. Då kan jag hämnas på dem. Aha, jag startar ett TikTok konto. Hon tänker inte, aha jag startar en YouTube kanal så kan jag dessutom tjäna pengar på mina videos samtidigt. Hon fastnar i konstiga, kortsiktiga tankar. Det är som om någon måste hjälpa henne att tänka klart hela tiden. Hon tänker som ett litet barn.
Citera
2025-01-11, 17:57
Medlem
MaeWests avatar
Lördag i dag! Pia Pissfitta klöser sig fast i den ockuperade lägenheten, o säger själv att "ja tänker aldrig lämna"...nä, det märks. Förstår att hon menar mannen hon tagit som gisslan.
Han har allt hon vill ha...lägenheten!

Jaja...detta blir spännande att följa...vad gör samhället med en kvinna som helt frankt fräser "NEJ-KAN SJÄLV", om det mesta. Som dessutom sitter på en hög med pengar, vilket gör att hon är ytterst svår att få att hoppa när samhället vrålar: "HOPPA, DITT LÖSKE! HOPPA!"

Pia sätter sig på bakhasorna, för nu, för stunden, så länge Hasan hoppar när Pia säger det, är allt som hon vill ha det.

En obstinat, trotsig, alkad löskekvinna som drar ner brallorna på samhället...jo, tjena...det kommer att bli en jävla strid...tror jag!

Men först lördag kväll o några hinkar vin för krafs-krafs i håret! Sedan så....Laxmacka!
Citera
2025-01-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Det är ingen fara. Har du följt henne så har du nog sett mycket värre.

Hon gör det av misstag en kort stund och det är mörkt.
Inte direkt äcklande på samma sätt som när hon försöker spela sexig, fullt påklädd.
Det är bara en skymt av ett normalt bröst.

Varsågod till alla som ville ha en beskrivning.
Aha ja då är det nog ingen fara hahahahah
Citera
2025-01-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Lördag i dag! Pia Pissfitta klöser sig fast i den ockuperade lägenheten, o säger själv att "ja tänker aldrig lämna"...nä, det märks. Förstår att hon menar mannen hon tagit som gisslan.
Han har allt hon vill ha...lägenheten!

Jaja...detta blir spännande att följa...vad gör samhället med en kvinna som helt frankt fräser "NEJ-KAN SJÄLV", om det mesta. Som dessutom sitter på en hög med pengar, vilket gör att hon är ytterst svår att få att hoppa när samhället vrålar: "HOPPA, DITT LÖSKE! HOPPA!"

Pia sätter sig på bakhasorna, för nu, för stunden, så länge Hasan hoppar när Pia säger det, är allt som hon vill ha det.

En obstinat, trotsig, alkad löskekvinna som drar ner brallorna på samhället...jo, tjena...det kommer att bli en jävla strid...tror jag!

Men först lördag kväll o några hinkar vin för krafs-krafs i håret! Sedan så....Laxmacka!
Härkets liv är en cirkel! Hon är hamstern i sitt eget hamsterhjul! Hennes live idag när hon minsann sade att det är hon som alltid lämnar alltid frivilligt lämnar! nej det är hon som alltid blir utkastad var hon än befinner sig för härket är inte rumsren för fem öre
Citera
2025-01-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Pia Pissfitta sitter med sitt vinglas i Hasans kök. Naken, fnittrig, kl.05 på morgonen. Sover Hasan, eller har han lämnat över sitt hem till gisslantagaren Pia än? Troligtvis okunnig om att Pia åter lägger ut på TT...varken vin eller TT går att sålla bort ur Pias liv...hon är lika beroende av båda dessa missbruk.

Nu var/är det viktigt att visa upp sin lilla delseger i jakten på gratis boende. Det pillemariska illvilliga leendet tillbaka...slurp-slurp ur glaset! "Kolla hur mycket jag schiter i er...".

Har kollat lite grann gällande att tvinga på en person förvaltare som inte vill ha en förvaltare. Det blir knepigt. Det är därför det behövs ett läkarintyg, då det är en läkare som skall avgöra om personen det gäller, är tillräckligt kompatibel med den verklighet som är att se som den gängse normen i samhället.

Att som läkare ta ett beslut att den här individen är så totalt verklighetsbefriad, krävs nog minst ett par pannben av betong hos vederbörande.
Har försökt hitta något om det finns fog för polishämtning till ett läkarbesök i syfte att avgöra om en person är i behov av förmyndare, men kan inte hitta något alls om det. Mer än att det krävs rätt mycket fakta innan tingsrätten tar beslut om att Pia är att se som att ha någon form av, ja, vad?

Det är, som sagt, inte fog för att sätta en människa under förmyndare, enbart för att det är en fantastiskt elak kvinna som lever rövare, det gäller. Jag tror helt enkelt att det är Pias pengar som sticker någon/några i ögonen. Hur hon mår, har nog inte samma fokus som de där pengarna.

Att sätta Pia under förmyndare, lämnar hennes konto vidöppe för alla de som vill in o plocka till sig det hon är skyldig. Att hon även skall betala ur egen ficka för en förmyndare hon inte vill ha, kommer tt göra henne så där lagom glad.

Herregud...nu har hon ju lyckats, temporärt, med att åter ockupera Hasans lägenhet...snart kör hon sitt vanliga rejs...TT, vinkolkande o krafs-krafs i håret när helst hon vill...och kär...så fan heller!
Jag kallar det att vara kallt beräknande i syfte att bo gratis hos Hasan ändå sedan hon fick veta att hennes lägenhet FAKTISKT skulle gå på exekutiv auktion.

Jag är helt säker på att Pia missbedömt samhället i detta med att någon/några sökt handräckning från tingsrätten i form av överförmyndare...hon har nog trott att hennes sätt att häckla o manipulera människor skulle gå som tåget...men så sket det sig...nog därför hon upplevt som dämpad o låg...när hon i princip kokat invärtes i jakten på vem hon ska hata skiten ur...med några upplägg på TT.

Löskekvinnor är som de är....

Det är korrekt att ett läkarintyg behövs där vederbörandes hälsotillstånd bedöms. Ibland behövs även yttranden ifrån aktuell socialnämnd och närmast anhöriga. I vissa fall används mer än en läkare, i bedömningen av personens mentala hälsostatus. I Gräddfilens fall borde förvaltarskap beviljas. Det finns inget annat sätt att rädda henne ifrån att antingen supa ihjäl sig, eller på annat sätt möta en alltför tidig död. Hon kommer säkert protestera och gasta och ha sig. Men med tiden kanske det finns hopp till bättring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in