2025-01-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZN1
Ska jag vara brutal ärlig med dig ?
Ja tack
Citera
2025-01-10, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Ja tack

Okeeej!

Bara som vän skulle kunna betyder; du är för ful för min smak men så länge vi inte är fysiskt och endast vänner så kan du tolereras 😆 och jag slipper känna mig ensam och kan utnyttja dig med mina stora tuttar för uppmärksamhet och bekräftelse.

En sadist och narcissist helt enkelt.

Eller så är hon en genuin kvinna med hjärtat på rätt plats ? Högst osannolikt eftersom hon använder sina fejka tuttar för uppmärksamhet och manipulation.

Altså en ytlig satmara 😬
Senast redigerad av ZN1 2025-01-10 kl. 21:28.
Citera
2025-01-10, 21:47
Medlem
Att bara vara en vän innebär att ni aldrig kommer att bli ihop. Det är hennes sätt att markera att hon inte är intresserad.
Citera
2025-01-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZN1
Okeeej!

Bara som vän skulle kunna betyder; du är för ful för min smak men så länge vi inte är fysiskt och endast vänner så kan du tolereras 😆 och jag slipper känna mig ensam och kan utnyttja dig med mina stora tuttar för uppmärksamhet och bekräftelse.

En sadist och narcissist helt enkelt.

Eller så är hon en genuin kvinna med hjärtat på rätt plats ? Högst osannolikt eftersom hon använder sina fejka tuttar för uppmärksamhet och manipulation.

Altså en ytlig satmara 😬

Ja precis, lite som att en 50 årig man skulle ta en öl med en 20 årig tjej.
Citera
2025-01-10, 21:55
Medlem
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?

Hon tycker det är exotiskt och skönt att kunna ha manliga vänner som är införstådda med att inte skicka dick-pix och förväntar sig sex av henne

Det vidgar (no pun) hennes sociala sinne och förmåga.

Som man kan du se på saken på samma sätt, dvs hur en snygg kvinna är som person faktiskt
Citera
2025-01-10, 22:01
Avslutad
Är du sarkastisk nu eller på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Hon tycker det är exotiskt och skönt att kunna ha manliga vänner som är införstådda med att inte skicka dick-pix och förväntar sig sex av henne

Det vidgar (no pun) hennes sociala sinne och förmåga.

Som man kan du se på saken på samma sätt, dvs hur en snygg kvinna är som person faktiskt
Citera
2025-01-10, 22:13
Medlem
Citat:
Hon har ju silikon och råkade kommentera det på DM och hon pratade fritt om sina operationer men hon är väldigt försiktig med att skicka bilder till mig.

Känns konstigt. Jag bor ju en bit bort sådär 100 mil men låter ju nästan indirekt som att hon vill ligga men jag känner att jag inte är i hennes liga.
Skaffa en bättre självkänsla träffa henne och sätt på henne! Fan! Var inte så mesig! Du gör bedömningen att du inte spelar i hennes liga men vad tycker hon?
Citera
2025-01-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Skaffa en bättre självkänsla träffa henne och sätt på henne! Fan! Var inte så mesig! Du gör bedömningen att du inte spelar i hennes liga men vad tycker hon?
Känns vara så konstigt. Hon har skinnbyxor och magtröja på sin profilbild.
Citera
2025-01-10, 22:25
Avstängd
Citat:
Texten hon skriver känns personlig.

Hur vet du att det är en hon?
Citera
2025-01-10, 23:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Lite hårda ord nu TS. Då hon är 45+ förmodar jag att du är kring samma. Dvs att du är en fullvuxen man. Har du levt under en sten / off the grid de senaste 20 åren?

Singelkvinnor har ingen anledning att hoppa i säng med någon de inte finner attraktiv. Vad de däremot vill ha är män som kan "protect & provide". Om du visste hur många kvinnor 40-50+ som har många manliga "vänner" som hjälper med dem med allt. Från att fixa bostaden, bilen, vattna blommor m.m. Har man special kompetens som t ex naprapat/fysioterapeut/massage m.m. tar de gärna emot behandlingar men glöm att det är någon form av förspel. Det är gratis behandling och inget annast. En del av dessa män har båtar, motorcyklar som de gärna tar ut kvinnan på men det går aldrig längre än så då kvinnan endast är ute efter "companionship" såvida du inte är top 10-15%.

Glöm inte heller det absolut viktigaste. Den bekräftelse du ger henne. Det enda hon behöver göra är att trycka på en knapp på Insta. Det finns så många, ärligt talat, simpar i detta land att man blir rädd. Svenska män är "trash".

Bli en bättre man TS. Sälj dig inte till någon som inte uppskattar det du ger eller dig som person. Skaffa dig någon form av egenvärde. Finns hur mycket hjälp som helst att få på nätet om du är villig att ta tag i dig själv.

// CC

(Det fetade)

Haha det där stämmer alldeles utmärkt, många kvinnor
är fullt medvetna om de kan utnyttja män som någon sorts gratishjälp när det gäller det mesta som man kan behöva en "hjälpande hand" med.

Samtidigt finns det självklart också många andra kvinnor som inte vill suga ut den sista droppen ur alla relationer med motsatta könet.

Man får faktiskt sålla här i livet och sortera bort de kvinnor som behöver ett "värddjur" som de kan mjölka ur på olika sätt.

TS borde leta vidare, den där kvinnan kommer aldrig att leda till nåt annat än huvudvärk.
Citera
2025-01-10, 23:49
Medlem
Lilisweetapples avatar
Ansågs som snygg innan och hade killkompisar som inte var så attraktiva.
Ofta ville man ha en kompis eller om killen var bra på något eller smart.
Är du bra på något?
Citera
2025-01-11, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Listan kan göras lång, byta vinterdäck, måla om köket, bära tunga saker, hämta/lämna, handla, passa hunden.

Kort sagt, allt en kille gör, minus få stoppa in den.

Inte om han bor 100 mil bort...

Nu låter hon som värsta WT-bruden. Hade hon varit snygg och haft stil och klass hade hon gift sig rikt som de flesta snygga kvinnor gör.

Jag tror dessutom att unga överskattar värdet av ungdom. En snygg 45-årig kvinna är mer attraktiv än en alldaglig 20-åring. Iaf i mina ögon som själv medelålders. När man var ung själv så var ju kvinnor i sin egen mammas ålder en big no no. Men det där äcklet man kände över äldre som ung försvinner när man själv blir äldre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in