2025-01-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik kommer äta upp sin högfärdiga sturskenhet innan det här året är slut.

Han pratar mot bättre vetande, vilket sticker i ögonen på folk som har fakta bakom sina påståenden, och inte bara pratar utefter vad man ”tycker, tänker och tror”.

Vi räknar ned, Bajsbaronen!

Vad ska hända innan året är slut menar du?
Citera
2025-01-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast det är ju vad dem lägger ut som diskuteras.
Till skillnad från Anjo så finns det ingen i denna tråd som har spioner i buskarna runt rasks hus, som smygfotar allt dem gör, finns ingen som står och tittar in genom rasks fönster.
Det enda vi vet är det rask postar. Om det sårar T och barnen kanske Rask ska tänka på vad han lägger ut?

Där har ju jag hört precis tvärtom att det finns någon eller några som har väldigt bra koll på vad Rask med familj gör.
Rask borde väl tänka på vad han lägger ut men andra vuxna människor kanske ska tänka på vad dom delar runt.
Citera
2025-01-10, 12:50
Medlem
När och hur kom det fram att Therese har skickat nakenbilder på sig själv?
Har scrolla lite i tråden, men har väl inte scrollat tillräckligt långt, alternativt missat det.
Citera
2025-01-10, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Någon Oskar larsso* skrev en underbar fråga till Rask i senaste videons kommentarsfält, och bajsmannens följare försvarar direkt. Det är ett heltidsjobb för Rask att bevaka kommentarer. Fy fan vad sjukligt fixerad han är av Chrippa. Det är glädjande ändå att Tessan har hittat sitt människovärde. Ett steg i rätt riktning för henne.

Han behöver inte göra det själv. Carl-Fredrik aktiverar flygande apor till att ta honom i försvar. De förstår inte att de är manipulerade. De hjälper en djupt störd person att försvara hans falska självbild, och tror att de gör det av välvilja för att han är snäll och oskyldig. Men det är endast djupt ondskefullt, och möjliggör att den narcissistiska sociopaten kan fortsätta skada andra ostört.

Sedan tycker jag att det är intressant det här med att muppen m. familj har erbjudits en lägenhet. Det finns all anledning att inte ropa hej än, eftersom anledningen att de kan söka grundar sig i Carl-Fredriks verklighetsfrånvända uppskattningar kring hur mycket pengar han tjänar. Det brukar vara så att man själv skriver in sin inkomst, det här är ju inga uppgifter som hyresvärden har tillgång till. När de sedan gör en kreditupplysning och ombeder att få se anställningsbevis etc, är det inte säkert att Baronen uppfyller kraven, och den produktiva medlemmen i familjen har som bekant över 300 000 i skulder som hennes slashas till man lovat att betala med arvet men inte gjort än. Det här kommer att begäras in om det blir aktuellt med kontraktsskrivning, jag är högst tveksam till om han kommer kunna uppvisa detta.
Citera
2025-01-10, 14:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Det räcker för mig att höra hur chrippa skriker på barnets mamma inför barnet och säger högst kränkande ord, han begick olika brott, han sa att hans tjej kastade barnet i marken, ja listan kan göras lång varför jag anser att chrippa inte är en bra pappa.
För chrippa var barnet en trofé.
Uppenbarligen så fanns det ju ganska mycket i detta som stämmer då det blev ett LVU på flickan till slut.

Vad jag har förstått så har ju folk anmält Rask & Therese i flera år men ändå har inte socialtjänsten hittat något som visar på att barnen far illa.
Du tror alltså på riktigt att inte barnen tar skada av att få se deras föräldrars knullfilmer på klasskompisarnas telefoner i skolan? Eller Karls mycket patetiska runkbilder? Eller bilder på när mamma Therese hänger ut fläskpattarna? För att inte nämna att behöva dela råtthål med narcissistfarsan.

Isåfall har du uppenbarligen en skev verklighetsuppfattning.

Varför tror du ungarna började med kampsport av alla sporter? Fan tänk lite innan du öppnar käften
Citera
2025-01-10, 15:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Vänta vad har jag missat? Inte hunnit kolla tråden pga jobb.

Vad har hänt med Therese? Vadå otrohet? Snälla någon som orkar sammanfatta kort.
Therese har en sideboy hon knullat med samt skickat pattbilder.

Mina tankar är hos barnen, som om dom inte hade det jobbigt nog
Citera
2025-01-10, 15:55
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Therese har en sideboy hon knullat med samt skickat pattbilder.

Mina tankar är hos barnen, som om dom inte hade det jobbigt nog

Nää fyfan! Stackars barn asså.

Citera
2025-01-10, 15:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Nää fyfan! Stackars barn asså.

Jaja, fördt deras porrfilmer, sen deras pappas nakenbilder till en annan kvinnan. Och sen kontrar mamman med pattbilder.

Sikken start på deras nya termin.
Citera
2025-01-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag tror att han redan gett henne en ordentlig omgång. Nu när det är bevisat att han brukar slå henne är troligt att han skulle göra det för den här saken. För han är samtidigt en av Sveriges största hycklare, och har väldigt stora problem när andra gör saker som han gör själv.
Inte alls omöjligt att han skulle gjort det. Jag tror dock att han skulle avvakta med det eller isåfall skada på ställen där det inte syns eftersom han har många granskande ögon på sig just nu.

Alla som säger "han skulle aldrig", "han är för feg", "T skulle ge honom stryk om han försökte", de har inte en aning om hur det går till när man i en relation blir misshandlad.

Jag har en vän som blev misshandlad grovt av sin sambo. Hon var ändå den starka i relationen, hon hade till och med gått både självförsvar och annan kampsport, men det spelade ingen roll eftersom hon frös när hennes sambo slog henne sönder och samman.
Det slutade med att andra åkte dit och hämtade henne, för att sedan köra henne till en säker plats när hon inte dök upp som hon skulle.

Man ska aldrig säga aldrig om misshandel.
Det finns ingen som vet vad som händer bakom några som helst dörrar, däremot kan man misstänka, man kan se tecken på misshandel både i beteende, märken osv.
Att man har följare som stöttar en och säger "nej det skulle absolut inte hända" osv, gör det bara svårare för personen att ta sig bort.
Hade jag varit T så hade jag också haft svårt att lämna, speciellt med tanke på drevet som pågått det senaste året. För vem säger att inte hon kommer bli nästa offer om hon lämnar? Han har hängt ut henne tidigare för att misskreditera henne, när hon tidigare försökt lämna honom. Så varför inte nu också?
Citera
2025-01-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippien47
Som ett avsnitt av Sopranos.

Frågan är varför Therese Rask är en person som en stor andel människor känner till. Hon är en 35 årig kvinna som arbetar inom hemtjänsten.

Baronen måste förstå att han och hans liv inte behöver visas upp för allt och alla, det finns inget att visa. Ännu mindre för hans del, han är en arbetslös mupp som aldrig åstadkommit någonting i sitt liv.

Att han ändå ska visa upp allt för att det blir en grej när hans frus arsle dyker upp i en porrfilm på internet. Ingen hade brytt sig annars. Det är Bajsmannens och bara Bajsmannens fel.
Citera
2025-01-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det är högst märkligt att Rask får hålla på som han gör med sin brottslighet.

Men ni väljer ju att hänga ut Therese för att komma åt Rask, det är bara vidrigt.
Citera
2025-01-10, 17:37
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men varför ska man lägga upp det i tråden när ni sedan säger att hon blir psykiskt & fysiskt misshandlad? om han nu skulle slå henne vad tror ni skulle kunna hända med henne om en sån sak sprids på nätet?
Ni säger emot er själva.
För att annars kommer troll som du och säger att alla påståenden bara är ljug. Gillar du inte våra metoder så tvinga inte fram dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in