Göteborg är en korrupt kommun och har ett korrupt näringsliv i de sektorer som arbetar med offentlig sektor. Inget nytt utan bara ytterligare ett exempel. Det enda nya i detta fall är att skulderna i första hand inte vältras över på skattebetalarna. Göteborgs Stad är en liten ankdamm där de fula fiskarna trivs. Göteborgare älskar dock Socialdemokraterna så någon förändring lär vi inte se.
Ola Serneke och Pernilla Lundberg (sunblock) i gbg under jul. Vet inte om det är känt men det var inte diskret iaf.
Han verkar stå skriven med en kvinna med samma efternamn. Hon har öppen profil på instagram där det tydligt framgår att hon lever familjeliv med Ola. Kan det kanske vara systrar som är väldigt lika varandra?
Han verkar stå skriven med en kvinna med samma efternamn. Hon har öppen profil på instagram där det tydligt framgår att hon lever familjeliv med Ola. Kan det kanske vara systrar som är väldigt lika varandra?
En närmare titt så verkar de vara kusiner 🙂 de bor i Lerum båda två 🙂
Serneke expanderar väldigt snabbt. Verkar ha bra kontakt med Göteborgs kommun och politiker. Nu i dagarna framkom att de "exklusivt" ska ta över Säve flygplats. Trots byggen i Angered utan bygglov.
Vad vet vi om Serneke? Är ekonomin stabil? Hur ser kontakterna med politikerna i Göteborg ut?
Och vart har du fått det ifrån att dom har väldigt bra kontakt
Göteborg är en korrupt kommun och har ett korrupt näringsliv i de sektorer som arbetar med offentlig sektor. Inget nytt utan bara ytterligare ett exempel. Det enda nya i detta fall är att skulderna i första hand inte vältras över på skattebetalarna. Göteborgs Stad är en liten ankdamm där de fula fiskarna trivs. Göteborgare älskar dock Socialdemokraterna så någon förändring lär vi inte se.
Göteborg är på många sätt en förlorad stad. Själv drar jag mig väldigt för att besöka Göteborg, bara i nödfall åker jag dit. Kommunala upphandlare är förvisso sinnessvaga i fler kommuner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!