Citat:
Ursprungligen postat av
Eerieye
Det jag vill ha sagt är att motmedelskarusellen snurrar för fullt. Precis som du.
Stridsvagnen är alltså inte på något sätt utdömd.
La till en edit..eller två.
Utdömda, nej. Men en jävligt dålig investering.
Med den "säkerhet" vi har på trafikverket och oansvariga tjänstemän vet väl ryssen vart dessa står och sänker samtliga med en distansrobot innan de ens hinner tankas upp.
Hoppas vi får fortsätta diskussionen om 10 år och se vad de ledde till.