2025-01-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Du kan ta hur många screenshots som helst så jag tar väl och citerar dig rakt av här istället.

Dildo. Inte en annan mans kuk.

Haha, jag vet att du älskar att försvara LD men dina krumbukter Krambakter är faktiskt underhållande när du börjar säga att a) hon inte har sagt det hon faktiskt har sagt b) när du försöker säga att Oskar inte ens får prata med sina vänner och bekanta och det får inte hans familj heller göra. Vi vet båda att det är en person av de två som fläkt ut alldeles för mycket på nätet, och inte är det Oskar inte. Han är ytterst lågmäld online och har inte ens nämnt sin skilsmässa/fru/exfru mm i sociala medier. Det är inte fallet med LD direkt. c) det är oerhört kul att du är så fanatisk och ensidig, försvarar till vansinne det som inte går att försvaras. Det är nästan som om du påminner mig om någon.
Citera
2025-01-06, 19:46
Medlem
Citat:
Citerar igen. Så ljuger du eller har du dåligt minne? Kanske ska kolla de där screenshotsen igen.

Ja, och sen skrev hon också att hon varit med någon som kunde använda kuken för första gången efter 40 års ålder......Du plockar enskilda citat. Hon hade en hel diskussion på threads.

Sen var LD arg över att Flashback fanns och att hennes barn läste tråden när hon skriver om exet, sprider hatpropaganda i den milda grad att hon blir avstängd gång på gång och sprider om att hon inte haft en vaginal orgasm med deras pappa. Charmigt.
Citera
2025-01-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Ja, hennes konton har raderats två ggr. På grund av hatpropaganda. Nu verkar hon inte kunna komma tillbaka något mer. Du kan hitta henne på Patreon. Kanske TikTok?
Att regga ett konto på IG är väl i princip omöjligt att hindra henne från att göra men jag tror inte hon orkar försöka bygga upp sin följarbas ännu en gång. Det hon gör är ju i princip att tigga via de kanaler hon har till sina vänner med stora konton att de alla ska tipsa (helst regelbundet) om hennes nya konto och intresset för det minskar troligen markant när hon blir bannad för sina dårskaper gång efter annan.
Citera
2025-01-06, 23:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Att regga ett konto på IG är väl i princip omöjligt att hindra henne från att göra men jag tror inte hon orkar försöka bygga upp sin följarbas ännu en gång. Det hon gör är ju i princip att tigga via de kanaler hon har till sina vänner med stora konton att de alla ska tipsa (helst regelbundet) om hennes nya konto och intresset för det minskar troligen markant när hon blir bannad för sina dårskaper gång efter annan.

Hon kan såklart registrera ett till konto, men vem skulle följa Natashja Blomberg?

De vill följa manhaterskan LadyDahmer. Och den personen är bannad. Lägg sedan till att hon skulle behöva hålla tyst om Palestina... så nej, det skulle inte funka.

Med det sagt - jag är glad om fler personer avkopplar från Meta och det centraliserade nätet. Inklusive Natashjas följare.
Citera
2025-01-06, 23:50
Medlem
Citat:
Jag tycker nog att man ska vara lite försiktig med vem man pratar med om vad när man har barn tillsammans med en halv känd person med egen tråd på Flashback. Jag tycker man ska var försiktig även om frugan är helt okänd också eftersom att rykten sprids snabbt och barn inte ska behöva ta del av eller lida av föräldrars misstag. Att prata med nära vänner är inte samma sak som att prata med bekanta.

Att LD inte tagit reda på hur det ekonomiska ligger till kan ju bero på flera saker. Antagligen har hon trott att ägandet är gemensamt och då kan man ju fråga sig varför hon trott det och vad O fått henne att tro. Men hon är väl korkad som litat på den hon lever ihop med och älskar.

Men jag tror inte det här spelar någon roll. Om hon ville skilja sig så fanns det väl skäl till det och var har iså fall ekonomin med saken att göra? Menar du att hon skulle stannat kvar istället?

LD gapar - Alla män är svin, mer manshat till folket, dumpa din kille!
Samtidigt bygger hon upp hela sitt liv kring sin mans tillgångar och litar på att kärlek mellan en rik man och en hemmafru per automatik innebär en livslång ekonomisk säkerhet, utan att skaffa sig egen säkerhet i form av jobb eller utbildning.

Vem litar till 100% på att en man kommer försörja en kvinna resten av livet? Oavsett vad hon gör. Tydligen LD.

Tycker du att det verkar smart?

Om det inte ligger något i pratet om att LD varit otrogen så är det ju bara att skratta bort det som trams. Men om det ligger nått i det så är det väl LD som är onice som varit otrogen. Inte att O har pratat med en bekant om det.

Dessutom som fler sagt i tråden så har LD pratat om O på ett ganska onice sätt vid flera tillfällen. Tydligen på instagram och på andra ställen. Jag har personligen hör henne säga jävligt taskiga saker om O i bland annat Penntricket som hon hade med svägerskan och i den ännu mer pinsamma podden med grannen.

När LD blev konfronterad med det så sa hon att det bara var ett sätt de pratade på. Konstigt? För ingen har någonsin hört O prata så om LD.
Som vanligt med LD. Olika regler, där hon alltid anser sig gå fri från ansvar och skuld.
Senast redigerad av Thekrash 2025-01-06 kl. 23:56.
Citera
2025-01-07, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Ja, och sen skrev hon också att hon varit med någon som kunde använda kuken för första gången efter 40 års ålder......Du plockar enskilda citat. Hon hade en hel diskussion på threads.

Sen var LD arg över att Flashback fanns och att hennes barn läste tråden när hon skriver om exet, sprider hatpropaganda i den milda grad att hon blir avstängd gång på gång och sprider om att hon inte haft en vaginal orgasm med deras pappa. Charmigt.

Nej hon skrev aldrig om att hon haft sex med en man som kunde använda kuken men du får gärna länka till sagd screenshot. Hon har så vitt jag vet inte skrivit nåt om eventuellt sexliv efter Oskar överhuvudtaget.
Citera
2025-01-07, 07:45
Medlem
Citat:
Nej hon skrev aldrig om att hon haft sex med en man som kunde använda kuken men du får gärna länka till sagd screenshot. Hon har så vitt jag vet inte skrivit nåt om eventuellt sexliv efter Oskar överhuvudtaget.

Men nu får du ge dig! Vad är det du inte förstår? Du hänger upp dig i detaljer och missar huvudpoängen. Gör du det med avsikt för att lägga ut dimridåer kring hur LD faktiskt berett sig?

Poängen är att hon pratat om först uteblivna orgasmer och sen orgasmer efter O. Vilket antyder att hon och O inte hade speciellt bra sexliv, vilket hon också mer än antytt i poddar och liknanade. Det har jag hört många gånger under tiden hon och O var tillsammans. Inte kommer jag ihåg exakta citat.
Men nått i stil med.
- Usch måste man ha sex med sin man, jag tycker sex med män är äckligt, blä sex, jag vill inte ens sova i samma säng som min man han svettas och fiser och är allmänt oattraktiv. Jag är sexnegativ så därför är jag inte så intresserad av fysisk intimitet.

Sen någongång i samband med att skilsmässan började mullra runt hörnet så pratade hon helt plötsligt om sex på ett positivt sätt och skulle undervisa om hur man fick orgasm och tog bilder av en dildo och skrev texter (så.jävla.pinsamt).

Man gör inte så om man vill vara en schysst person. Och om man inte vill att folk ska prata och ha teorier om det ämnet så låter man väl bli det?

Länka? Det svårt att länka till LDs beteenden eftersom hennes huvudkälla till dumskap är avstängt.
Senast redigerad av Thekrash 2025-01-07 kl. 07:49.
Citera
2025-01-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thekrash
- Usch måste man ha sex med sin man, jag tycker sex med män är äckligt, blä sex, jag vill inte ens sova i samma säng som min man han svettas och fiser och är allmänt oattraktiv. Jag är sexnegativ så därför är jag inte så intresserad av fysisk intimitet.

Och så var hon i ett inlägg för någon månad sedan förvånad att hela hans släkt tagit avstånd från henne efter skilsmässan.

Det verkar som äktenskapet varit dött länge, Penntricket gick ju för evigheter sedan. Det var nog tur för O att LD dumpade honom.
Citera
2025-01-07, 13:00
Medlem
Citat:
Men nu får du ge dig! Vad är det du inte förstår? Du hänger upp dig i detaljer och missar huvudpoängen. Gör du det med avsikt för att lägga ut dimridåer kring hur LD faktiskt berett sig?

Poängen är att hon pratat om först uteblivna orgasmer och sen orgasmer efter O. Vilket antyder att hon och O inte hade speciellt bra sexliv, vilket hon också mer än antytt i poddar och liknanade. Det har jag hört många gånger under tiden hon och O var tillsammans. Inte kommer jag ihåg exakta citat.
Men nått i stil med.

Sen någongång i samband med att skilsmässan började mullra runt hörnet så pratade hon helt plötsligt om sex på ett positivt sätt och skulle undervisa om hur man fick orgasm och tog bilder av en dildo och skrev texter (så.jävla.pinsamt).

Man gör inte så om man vill vara en schysst person. Och om man inte vill att folk ska prata och ha teorier om det ämnet så låter man väl bli det?

Länka? Det svårt att länka till LDs beteenden eftersom hennes huvudkälla till dumskap är avstängt.

När detaljerna är rena lögner så blir det relevant. Att hon ska ha uttalat sig sådär om O är lögner. Att hon ska ha sagt att han är dålig i sängen och äcklig är lögner och den enda som faktiskt far illa av detta skitsnack är ju O. Om nån tror LD sagt detta och man tror på henne och det sprider sig att O var äcklig och egoistisk i sängen. Det drabbar honom också. Men jag tror inte ni bryr er heller om O som ni låtsas utan han är bara ett verktyg för er att riva ner LD med.

Länka till screenshot ni själv tagit.
Citera
2025-01-07, 15:28
Medlem
Citat:
När detaljerna är rena lögner så blir det relevant. Att hon ska ha uttalat sig sådär om O är lögner. Att hon ska ha sagt att han är dålig i sängen och äcklig är lögner och den enda som faktiskt far illa av detta skitsnack är ju O. Om nån tror LD sagt detta och man tror på henne och det sprider sig att O var äcklig och egoistisk i sängen. Det drabbar honom också. Men jag tror inte ni bryr er heller om O som ni låtsas utan han är bara ett verktyg för er att riva ner LD med.

Länka till screenshot ni själv tagit.

Så du vet om allt LD sagt?
Nej jag kommer inte sitta och lyssna igenom smörjan av poddar LD haft för att blidka dina önskemål om att länka. Jag vet vad jag har hört. Du får väl kalla mig lögnare om du vill, det bekommer mig inte. Eftersom jag vet vad jag hört.

O verkar ha det bra nu och hans tjej postar om att han är sexig och fin, de ser på varandra med trånande blickar efter mer än ett års relation. Så det finns ingen som tror att det dåliga, frånvarande sexlivet mellan honom och LD berodde på honom.

Som vi brukar säga
Tiden får utvisa och nu har den visat hur det låg till.
Senast redigerad av Thekrash 2025-01-07 kl. 15:38.
Citera
2025-01-07, 15:54
Medlem
Citat:
Så du vet om allt LD sagt?
Nej jag kommer inte sitta och lyssna igenom smörjan av poddar LD haft för att blidka dina önskemål om att länka. Jag vet vad jag har hört. Du får väl kalla mig lögnare om du vill, det bekommer mig inte. Eftersom jag vet vad jag hört.

O verkar ha det bra nu och hans tjej postar om att han är sexig och fin, de ser på varandra med trånande blickar efter mer än ett års relation. Så det finns ingen som tror att det dåliga, frånvarande sexlivet mellan honom och LD berodde på honom.

Som vi brukar säga
Tiden får utvisa och nu har den visat hur det låg till.

”Tror” är verkligen nyckel ordet här
Citera
2025-01-07, 16:00
Medlem
Citat:
”Tror” är verkligen nyckel ordet här

Jag tror att LD är lycklig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto