2025-01-06, 14:37
Medlem
vonDys avatar
Fortfarande inget nytt från människan efter Lilla Wien?

I Älvsjö hos ” sin kille”? Som hon är ” tjär” i?
Citera
2025-01-06, 15:56
Medlem
a--as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fortfarande inget nytt från människan efter Lilla Wien?

I Älvsjö hos ” sin kille”? Som hon är ” tjär” i?

Det var så kallt och regnigt så hon åkte till Afrika med sistaminuten tillsammans med någon gubbe hon träffade på Lilla Wien
Citera
2025-01-06, 16:14
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a--a
Det var så kallt och regnigt så hon åkte till Afrika med sistaminuten tillsammans med någon gubbe hon träffade på Lilla Wien

Skulle inte förvånat om Pisskärringen försökt, I urinstinkande Nyårsblåsan, med sin ” kille”, som hon är ” tjär” i.
Till Gambia?

Men tror inte hon skulle få lov att ”
Boarda” en lång flight ( finsk fyllekärring över Atlanten, nä..)

Pisset är väl i Älvsjö nu, och ”dompterar ” den stackars äldre mannen Hasan?
Citera
2025-01-06, 16:25
Medlem
marytraders avatar
Fast hade hon inte sagt att hon träffade Hasan på någon obskyr sexsajt för avvikande sexuell läggning. Att han annonserade efter sadistiska kvinnor som piskade honom etc. Det kan ju vara så att han går igång på illaluktande äldre kvinnor med kondylom? Det borde ju passa henne perfekt. Svårt för henne att få någon normal kille. Men, men... man har ju igen aning hur det förhåller sig.
Citera
2025-01-06, 16:38
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Fast hade hon inte sagt att hon träffade Hasan på någon obskyr sexsajt för avvikande sexuell läggning. Att han annonserade efter sadistiska kvinnor som piskade honom etc. Det kan ju vara så att han går igång på illaluktande äldre kvinnor med kondylom? Det borde ju passa henne perfekt. Svårt för henne att få någon normal kille. Men, men... man har ju igen aning hur det förhåller sig.

Jo så var det nog,enlig Pisstanten. De träffades på Darkside. Han ville ha pisk och bli kissad på.

Fast hon ändrat versioner utefter sin osmakliga fylla sen.
Citera
2025-01-06, 16:41
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jo så var det nog,enlig Pisstanten. De träffades på Darkside. Han ville ha pisk och bli kissad på.

Fast hon ändrat versioner utefter sin osmakliga fylla sen.

På allvar? Bli kissad på? Really??? Fan vad äckligt. Har aldrig förstått mig på den där sexuella avvikelsen, att tända på kiss och bajs. Usch vad äckligt.
Citera
2025-01-06, 16:57
Medlem
a--as avatar
Citat:
På allvar? Bli kissad på? Really??? Fan vad äckligt. Har aldrig förstått mig på den där sexuella avvikelsen, att tända på kiss och bajs. Usch vad äckligt.

Pissfittan och katetergubben, ett könsrockband från Huddinge
Citera
2025-01-06, 17:05
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Till Pia:

Bry dig inte om vad de skriver här...
De verkar hata dig, men jag gör det inte...

En del saker kan du kanske förbättra, men ingen här vet hur du egentligen kämpar med allt i ditt liv...

Hoppas du kan klara av ditt liv, och att det kan bli bättre framöver...

Förstår inte hur folk bara kan döma så här, ev, har de ingen respekt...
Citera
2025-01-06, 17:10
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Enligt PissPia var det så. Men hon har ändrat versioner i fyllan ett antal gånger efteråt.
Så, man ska nog ta henne, med ett stort glas vatten till..

Hon är arg och vill hämnas på ” sin kille”, 73-åringen i Älvsjö.
Som , är konstant otrogen och gett henne kondylom…Enligt Fylltanten.

Finns till beskådan längre bak i tråden.
Rekommenderar ej att se..
Citera
2025-01-06, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Hon var ju där och pratade och lagade mat. Det tog hon upp efter. Då när hon hittade en tandborste. Om hon inte hittade på dvs men det tvivlar jag på med tanke på ätandet.

Jo, jag tror också hon var där, ältade för mycket om sin storstilade och godhjärtade gest att laga nudelsoppa för att ha hittat på. Hon har tidigare klarat av att vara hos Hasan utan att TT:a, han har ju haft det som krav, dock som mest några dagar. Rätt vad det är filmar hon sig med H sittande på en stol i bakgrunden igen (ja, jag tror hon är där, enda andra rimliga alternativet var fyllecell men då hade vi hört av henne vid det här laget).
Citera
2025-01-06, 17:20
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosters
Du verkar vara en väldigt hatfylld kvinna?

Hon är inte ensam. Den här tråden börjar bli löjlig som en tävling i vem som kan spy ur sig mest hat och könsord. Är det bara snorungar här?
Fattar inte hur man kan känna så starkt för någon man inte ens känner.
Citera
2025-01-06, 17:29
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Till Pia:

Bry dig inte om vad de skriver här...
De verkar hata dig, men jag gör det inte...

En del saker kan du kanske förbättra, men ingen här vet hur du egentligen kämpar med allt i ditt liv...

Hoppas du kan klara av ditt liv, och att det kan bli bättre framöver...

Förstår inte hur folk bara kan döma så här, ev, har de ingen respekt...
Kämpat? När, var, hur? Ge några exempel på när hon har kämpat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in