2025-01-06, 08:42
Medlem
Nariiouhs avatar
Tror fortfarande inte hon har varit hos Hasan sen senast hon ockuperade lägenheten och blev fly förbannad.
Hittills har hon inte en enda gång klarat av att vara där och INTE hinta att hon är där. Lägga ut nå bs om honom, så varför skulle hon nu börja respektera honom?
Citera
2025-01-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Tror fortfarande inte hon har varit hos Hasan sen senast hon ockuperade lägenheten och blev fly förbannad.
Hittills har hon inte en enda gång klarat av att vara där och INTE hinta att hon är där. Lägga ut nå bs om honom, så varför skulle hon nu börja respektera honom?

Hon var ju där och pratade och lagade mat. Det tog hon upp efter. Då när hon hittade en tandborste. Om hon inte hittade på dvs men det tvivlar jag på med tanke på ätandet.
Citera
2025-01-06, 09:25
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Hon var ju där och pratade och lagade mat. Det tog hon upp efter. Då när hon hittade en tandborste. Om hon inte hittade på dvs men det tvivlar jag på med tanke på ätandet.

Hon tog upp det efteråt i en live från hosteln ja.

Kan lika väl ha suttit här och läst alla gissningar och spelat med. Uppenbarligen en dramadriven kvinna som säkert gillar sin egna tråd på fb.
Citera
2025-01-06, 09:48
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
en människa är mer än vad den utåt visar...
Det gäller nog även Pia...

Ni verkar se ett monster...?

Första gången du skrev något vettigt, ja hon är ett monster.

Och sedan är det så att det är en människas handlingar som räknas. Och där har hon vart rätt tydligt vilket svin hon är.
Citera
2025-01-06, 09:58
Avslutad
Inlägg efter inlägg läser man om en person som totalt har tappat det och super ihjäl sig. Om hon nu börjat bli "gul" så är det väl en irreversibel leverskada så hon kommer att dö inom kort, alkisar brukar sällan få lever transplantationer. Tragiskt för familj och barn att se detta förfall som garanterat kommer sluta med DÖD.
Citera
2025-01-06, 10:05
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Inlägg efter inlägg läser man om en person som totalt har tappat det och super ihjäl sig. Om hon nu börjat bli "gul" så är det väl en irreversibel leverskada så hon kommer att dö inom kort, alkisar brukar sällan få lever transplantationer. Tragiskt för familj och barn att se detta förfall som garanterat kommer sluta med DÖD.

Nåja nu ska vi inte överdriva.

Hon har helt klart sunkat ner sig sedan hon för första gången dök upp. Men är nog en bit ifrån döden än, om inget oförutsett plötsligt händer.
Kan vara värt att tänka på att barnen evt sitter och läser här, onödigt att skrämma upp dom på rena spekulationer om hennes hälsa.
Citera
2025-01-06, 10:10
Medlem
MaeWests avatar
Även jag är övertygad om att Pia Pissfitta ljuger friskt om "besök hos Hasan". Aldrig att hon skulle låta ett besök gå obemärkt förbi...med tanke på att hon på alla sätt o vis "dokumenterar" allt hon finner "värt" att dokumentera enbart för att väcka "avundsjuka" hos folk.

Hennes klunkande på vin, hennes obscena...förlåt "sexiga", intagande av ätbart...stort gap, utsträckt tunga, halvslutna ögon o snudd på stönanden när hon mödosamt försöker tugga i sig innehållet hon har i käften.
Hon visar vyer på sängar, kakel, snö, hästskit, provrum, duschrum, skåp, sopkorgar, köksbord, kylskåp, etc, etc...att hon inte skulle ha gjort den minsta, lilla ansats till att få till någon form av dokumentation över något igenkännbart i Hasans lägenhet...finns inte på skalan som handla om Pia Pissfittas bravader.

Sunkfittan ligger väl för ankar, antar jag...ömt vårdandes sina fittvårtor i väntan på att kunna dela med sig ett virus eller två, till någon obekymrad kuk-bärare...
Citera
2025-01-06, 10:20
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Första gången du skrev något vettigt, ja hon är ett monster.

Och sedan är det så att det är en människas handlingar som räknas. Och där har hon vart rätt tydligt vilket svin hon är.

Vet inte om jag bör tacka för 'komplimangen'...

Men nu skrev jag ju inte att Pia ÄR ett monster, jag skrev att ni verkar SE ett monster när ni betraktar henne...
Det är ju en viss skillnad...

Pia är mig veterligen en människa, som vi alla, sedan får ju var och en ha åsikter om henne, så klart...
Citera
2025-01-06, 10:28
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Vet inte om jag bör tacka för 'komplimangen'...

Men nu skrev jag ju inte att Pia ÄR ett monster, jag skrev att ni verkar SE ett monster när ni betraktar henne...
Det är ju en viss skillnad...

Pia är mig veterligen en människa, som vi alla, sedan får ju var och en ha åsikter om henne, så klart...

DumFan, DumStruten, DenOtroligaDumStruten - okärt barn har många namn ...

Pia är en människa ja, men det finns något som heter karma - och dålig karma har drabbat henne av en anledning, vilket gör att hon lever som hon gör idag.
Men du är för dum för att fatta det.
Senast redigerad av biljardballe 2025-01-06 kl. 10:30.
Citera
2025-01-06, 10:40
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
DumFan, DumStruten, DenOtroligaDumStruten - okärt barn har många namn ...

Pia är en människa ja, men det finns något som heter karma - och dålig karma har drabbat henne av en anledning, vilket gör att hon lever som hon gör idag.
Men du är för dum för att fatta det.

Ja, jag vet att du tycker så om mig, och tack för det...

Du är inte en så värst fin människa själv, men jag väljer att inte uttala mig så vulgärt om vad jag tycker om dig...

För att vara on topic, så får vi se om Pia hör av sig idag...
Citera
2025-01-06, 10:43
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ja, jag vet att du tycker så om mig, och tack för det...

Du är inte en så värst fin människa själv, men jag väljer att inte uttala mig så vulgärt om vad jag tycker om dig...

För att vara on topic, så får vi se om Pia hör av sig idag...

Förhoppningsvis är hon tyst för gott och hör inte av sig.
Citera
2025-01-06, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nåja nu ska vi inte överdriva.

Hon har helt klart sunkat ner sig sedan hon för första gången dök upp. Men är nog en bit ifrån döden än, om inget oförutsett plötsligt händer.
Kan vara värt att tänka på att barnen evt sitter och läser här, onödigt att skrämma upp dom på rena spekulationer om hennes hälsa.

Instämmer där, vi har att göra med en skruttig kvinna på 50 bast som knappast motionerat eller ätit något vidare sunt de senaste 20åren, tro fan hon inte ser något vidare fräsch ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in