2025-01-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Rask spred den själv, han skicka den till chrippa för att bevisa att han va stor.

Men det var inte ett svar på min fråga hur gynnade spridningen av videon barnen & Therese tycker du?
Citera
2025-01-06, 15:15
Grejen va att rask trodde folk skulle bli avundsjuka på videorna men istället blev man bara äcklad. De va därför han kom på usla ursäkter. En 34 årig man som säger att farsan spred och att han hade en monster AHAHAH.
Citera
2025-01-06, 15:15
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Han fick nog god hjälp med det.

Han har skött det bra på egen hand.
Citera
2025-01-06, 15:16
Citat:
Men det var inte ett svar på min fråga hur gynnade spridningen av videon barnen & Therese tycker du?
Jo asså kan hålla med dig där, barnen ska inte behövda lida pågrund av pappan. Men Therese har ju faktiskt valt att va med Rask. Hon vet hur han är, såklart äckligt att han läcker de utan att säga men då får man ju bli vuxen och göra nåt åt de.
Citera
2025-01-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han har skött det bra på egen hand.

Men ni ger ju honom ännu mer kraft och styrka fattar ni inte de?
Citera
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Knappast min våta dröm vindunkdrickande människor är inget för mig.

Men som sagt dina kommentarer visar tydligt vad du är för person, men det är kul att jag har den inverkan på dig.

Aha så Rask dricker vin ur dunk?

Mina kommentarer får dig och endast dig att projicera vilket säger allt om dig.
Citera
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Baronens senaste story; han är och åker skridskor med flickan. På isen finns ett antal ungdomar som spelar hockey, trots att det inte är tillåtet på måndagar. Istället för att tala med ungdomarna så filmar han dem och postar på Insta, samtidigt som han viskar "retards" till dem i kameran.

Han är sååå tuff hemma i kojan men så fort han träffar på någon som han fruktar kan bjuda på verbalt- och/eller fysiskt motstånd, så blir han till en blöt fläck.
Baronen är så värdelös och otränad han skulle få råstryk av en 11 årig hockeykille.

Bra att han gränslöst filmar barnen och förolämpar dom. Då får fler människor upp ögonen för svinpälsen
Citera
2025-01-06, 15:18
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så är det.

Sedan kan det givetvis gå trögt för dem att upptäcka det. Det kan gå år och dar innan de kontrollerar konton, och då ser att vissa intäkter inte har beskattats. Däremot är det ju inga svårigheter att leda det i bevis när man väl sätter sig in i det. All information ligger ju bara där.

Då är det väl oerhört viktigt att vi alla hjälps åt, tar vårt ansvar och gör dom uppmärksamma på saken!!?

Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Tack och lov så hade jag fel angående att Rask skulle vara död före 2025. Sedan så har jag också postat i tråden att Astrid skulle vara ful. Jag ber om ursäkt för det. Det skrevs under en tidpunkt då Alexander fortfarande skrev här och jag försökte provocera och skapa drama. Förmodligen var jag full, hög och alldeles säkerligen ond.

Det är såna sidor Rask lätt lockar fram även hos den mest godhjärtade och balanserade.

Citat:
De har jag inte påstått men pga chrippa och några här inne så fick det stor spridning som bara är jävligt onödigt.

Nej, tvärtom väldigt nödvändigt!
Citera
2025-01-06, 15:19
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Självklart var inte Rasks spridning av sina porrfilmer något positivt för barnen.

Vet inte om Therese var med på det eller inte.
Citera
2025-01-06, 15:21
Medlem
Citat:
Men vad gjorde folk för nytta av att fortsätta sprida den? Är det schysst mot barnen anser du? eller mot Therese.
Denna tråd gör så allt ni vill går i stöpet, att ni inte förstår det själva är för mig helt otroligt.

Spelar ingen roll. Allt är Rasks fel han borde vara lite mera försiktigt och ansvarsfull i den position han befinner sig i.

Allt som Rask gör bra som dåligt sprids, ingen har snott dessa saker av han utan han har fotat och spelat in helt själv och laddat upp eller skickat materialet.
Citera
2025-01-06, 15:21
Citat:
Men ändå är barnen ett hett samtalsämne här inne, man kastar skit på deras pappa dag ut och dag in man pratar om mammans underliv, ser verkligen bra ut för framtida soc anmälningar.
Jag själv har aldrig skrivit om barnen eller nåns underliv och det skulle jag inte göra. Håller med dig de där e fel men de e liksom ett fåtal personer, varför snackar du om att hela tråden skriver om de?
Citera
2025-01-06, 15:26
Medlem
Citat:
Bilderna skickade han ju privat med en tjej, men där fick han säkert hjälp med att det skulle komma ut.

Och vem är då roten till att bilderna kom ut? Skickar man bilder till en okänd kvinna mitt i brinnande internet krig där man har en väldigt central roll så är det otroligt oansvarigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in