2025-01-06, 07:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag är ganska säker på att dom inte vill sänka Rask.
Berätta gärna för mig varför du tror det? så jag förstår.

Jag tror faktisk Therese älskar Rask och han henne, dom har fina barn som är välmående, jag tror inte han slår Therese eller gör illa barnen.
Sen backar jag inte upp otrohet men det är ju en sak man måste lösa som par ingen utomstående behöver ju lägga sig i de om man väljer att gå vidare tillsammans.

Men allt negativt kring denna historia med chrippa, tänk nu efter. Det är Rask som under 1 års tid fått en fjäder av anjo/jockibooooi (uttala det son olof k)
Som han sen gjort en hel jävla kycklingfarm av. Allt hat landar hos han. Inte hos dom 2 andra.

Anjo har däremot fått "allt" som är viktigt . Medans rask fått nöja sig med att analyser Anjos video. Sen har Rask bars fått resterna. Då alla vet hur pass lågbegvad han är. Så har han gjort maniska och vidoes baserad på den lilla fjädern han fått.

"Dom har fina och välmående barn"
Låter som lyssnat på hans mantra. Han poängtera varje video, att dom är välmående. Ja dom verkar vars väldigt välmående. Den ena ville skjuta en fågel med sitt Nerf vapen. Och en av dom behöver få läxhjälp i skolan för han kan inte slappna av hemma.
Absolut inget fel med läxhjälp. Men att det är för han knte kan slappna av hemma?
Tror du dom är välmående att veta det finns porrfilmer på sina föräldrar ute på nätet som hela skolan garanterat tittat på?
Citera
2025-01-06, 07:44
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Okej han la upp filmen säger vi men var den tvungen att delas på chrippas stream? Och här inne?
Då tänker man ju verkligen inte på barnen.

Tänkte han på barnen när han ladda upp dom?
Citera
2025-01-06, 08:48
Medlem
Wooqiprwos avatar
Det stör ihjäl mig att han alltid ska predika om hur bra förälder han själv är. Det är tydligen dödsstraff om man skriker lite hemma, men sitter man och förtalar folk eller låter sitt könsorgan florera runt på halva nätet så är man en lysande förälder?

Nu säger jag inte att Chrippa verkar vara någon bra förälder överhuvudtaget då de saker han verkar ha gjort i barnets närvaro verkligen inte är okej, men jag stör ihjäl mig på folk som klankar ner på andra föräldrar om de ens höjer rösten framför sina barn. Jag tror det är bra för barn att se olika känslor (inom rimliga gränser förstås). Finns betydligt värre saker att göra som förälder än att råka bli arg då och då.

Men han ska trycka på att han är en kickassfarsa och att de minsann har det så mysigt där hemma i den 60 kvm stora laxasken. Barnen kan ju ge svar på vad som är viktigast ändå när han trycker upp kameran och det är ju ändå det viktigaste, eller hur? Att välja bort att jobba och låta familjen leva på en 40% lön samt ett arv, som snart är slut, för att vara hemma o leka är bra prioriterat som förälder eller?

Allt är väl svart eller vitt?

Ps vad snygg han själv tycker att han är i den senaste videon, han sitter fan och posear genom hela videon.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-01-06 kl. 08:51.
Citera
2025-01-06, 09:03
Medlem
Tortellis avatar
Det är som flera här skriver, Rask talar om vilken bra pappa han är och ansvarsfull bla bla. Alla härinne vet att det bara är skitsnack och svammel. Rask är en hycklare av högsta rang och jag hoppas att SOC i Trosa läser det här, men självklart ska dom vara objektiva. Det är bara bajsmannen själv och hans galna beteende som gör att den här tråden finns. Rask kan bortförklara vad som helst och hans kapitalförsäkring som farfar gav honom försöker han tom sälja för 50% av värdet. Ett sånt fruktansvärt hån mot sin farfar. Rask jag vet att du läser det här/Du borde skämmas..
Citera
2025-01-06, 11:20
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men allt negativt kring denna historia med chrippa, tänk nu efter. Det är Rask som under 1 års tid fått en fjäder av anjo/jockibooooi (uttala det son olof k)
Som han sen gjort en hel jävla kycklingfarm av. Allt hat landar hos han. Inte hos dom 2 andra.

Anjo har däremot fått "allt" som är viktigt . Medans rask fått nöja sig med att analyser Anjos video. Sen har Rask bars fått resterna. Då alla vet hur pass lågbegvad han är. Så har han gjort maniska och vidoes baserad på den lilla fjädern han fått.

"Dom har fina och välmående barn"
Låter som lyssnat på hans mantra. Han poängtera varje video, att dom är välmående. Ja dom verkar vars väldigt välmående. Den ena ville skjuta en fågel med sitt Nerf vapen. Och en av dom behöver få läxhjälp i skolan för han kan inte slappna av hemma.
Absolut inget fel med läxhjälp. Men att det är för han knte kan slappna av hemma?
Tror du dom är välmående att veta det finns porrfilmer på sina föräldrar ute på nätet som hela skolan garanterat tittat på?

Läxhjälp är till för att få hjälp med ämneskunskaper, motivation och studiekunskap. Tror inte det är någon där hemma som besitter kunskaper om något av detta. Varken råttan eller grisfittan.
Citera
2025-01-06, 11:21
Medlem
Luftiss avatar
https://ibb.co/gmzWKGR

Ställ inga kritiska frågor. Då blir du uthängd. Dock väldigt glädjande att fler och fler verkar inse hur genomoärlig han är och lyfter det.
Citera
2025-01-06, 11:57
Medlem
Hugin86s avatar
De roliga med baroben är att han frågar linnea har du blivit bekväm med att inte gå till jobbet. Är de svårt ställa klockan. Är han rätt person fråga de ? Hahaha

Sen säga julia gör fel som kör live och röker. Du satt och berätta dina videos och live var terapi för att biarbeta dina "trauman". Varför skulle hon inte kunna de samma.

Men Baron av amg har väl olika regler för olika folk.
Citera
2025-01-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
De roliga med baroben är att han frågar linnea har du blivit bekväm med att inte gå till jobbet. Är de svårt ställa klockan. Är han rätt person fråga de ? Hahaha

Sen säga julia gör fel som kör live och röker. Du satt och berätta dina videos och live var terapi för att biarbeta dina "trauman". Varför skulle hon inte kunna de samma.

Baronen har ingen aning om hur det är att gå till jobbet. Eller att ställa klockan för den delen.
Citera
2025-01-06, 13:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Jävla märklig fråga för någon som inte "jobbat" sedan praktiken för 20 år sedan 🤣

Baron Af Självinsikt

Fan vad hans barn ska skämmas när dom andra ungarna frågar vad han jobbar med. Stackars ungar som tvingas säga, han hänger ut människor på yt.. Eller har han tvingat dom säga att han analyserar? Haha
Citera
2025-01-06, 13:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Ligger han verkligen efter med hyror? Det skulle ju släckad med arvet då hette det släcka bränder han skröt ju över att han hade betalat in flera hyror i förskott som någon sorts försäkring. Jävligt konstigt dom inte får hyra igen uppdaterat genom trobo, eller av privata hyresvärd som ber om hur det sett ut när han hyrt hos trobo.
Sen skyller han på stackarn som svara t telefon, kallar henne ett jävla fyllo och alkis offentligt. Jag har ärligt talat inte ens hört talat om att nån är så jävla dum förr.
När kallade han någon i telefonen för fyllo och alkis?
Citera
2025-01-06, 14:02
Medlem
Mycket rolig sekvens i ett av Rasks mästerverk.
Kolla 17:53 och framåt i några sekunder, hans hjärna går sönder för ett litet ögonblick.

https://youtu.be/xm9IrwTsXw8?si=FbeQ2UC5iLVWlG43
Citera
2025-01-06, 14:10
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Projicering, det är Rask bra på.
Kanske det enda han är bra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in