Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Jag är ganska säker på att dom inte vill sänka Rask.
Berätta gärna för mig varför du tror det? så jag förstår.
Jag tror faktisk Therese älskar Rask och han henne, dom har fina barn som är välmående, jag tror inte han slår Therese eller gör illa barnen.
Sen backar jag inte upp otrohet men det är ju en sak man måste lösa som par ingen utomstående behöver ju lägga sig i de om man väljer att gå vidare tillsammans.
Men allt negativt kring denna historia med chrippa, tänk nu efter. Det är Rask som under 1 års tid fått en fjäder av anjo/jockibooooi (uttala det son olof k)
Som han sen gjort en hel jävla kycklingfarm av. Allt hat landar hos han. Inte hos dom 2 andra.
Anjo har däremot fått "allt" som är viktigt . Medans rask fått nöja sig med att analyser Anjos video. Sen har Rask bars fått resterna. Då alla vet hur pass lågbegvad han är. Så har han gjort maniska och vidoes baserad på den lilla fjädern han fått.
"Dom har fina och välmående barn"
Låter som lyssnat på hans mantra. Han poängtera varje video, att dom är välmående. Ja dom verkar vars väldigt välmående. Den ena ville skjuta en fågel med sitt Nerf vapen. Och en av dom behöver få läxhjälp i skolan för han kan inte slappna av hemma.
Absolut inget fel med läxhjälp. Men att det är för han knte kan slappna av hemma?
Tror du dom är välmående att veta det finns porrfilmer på sina föräldrar ute på nätet som hela skolan garanterat tittat på?