2025-01-13, 00:49
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
VILKA FÖLJARE GÖÖÖR SÅ HÄR?

Hörni, nu e det så hör!

Flashbacks hatare har gjort så jag inte kunnat sköta papperna. Ni är så fulla av bajs!
Citera
2025-01-13, 00:55
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Något som alltid förundrat mig är varför människor som knappt har några pengar lägger på sig så många onödiga vanor.

För att de känner sig berättigade till sånt som "alla andra har" Sen att alla andra inte har konsumtionsskulder på 400k, är liksom beside the point för dem.
Citera
2025-01-13, 01:10
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Något som alltid förundrat mig är varför människor som knappt har några pengar lägger på sig så många onödiga vanor.

En grov uppskattning i Rask hemmet

Energidryck / läsk 1500:-

Alexanders kärringsnusande minst 2000:-

Hämtmat 2000:-

Alexanders nagellack & hårfärg / skönhetsprodukter 500:-

Månad 6000:- eller 72.000:- per år, typ det han tjänat senaste åren brutto lol.

Sedan har dom mage att säga att dom inte har råd att resa, det kallas prioriteringar och det ni prioriterar är allt annat än ungarna, det är snabba kickar, rena rama skitprodukter som inte ens gör en piggare.

Och sen red bull 20 spänn, hört talats om euro shopper? Kostar liksom 8:-, smakar lika mkt skit.

Och varför handlar dom inte på willys? Varför lagar dom inte storkok? En familj på 5 kan spara flera tusen I månaden bara genom att handla på willys. Ica är för medelklassen som har råd, white-trash Rask har inte råd att stå och köpa Franska importerade ostar i delin eller Italiensk lufttorkad skinka för 600kr/kg.

Det här är anledningen varför wt alltid kommer förbli wt. Man vill bara örfila upp den där jävla idioten tills kinderna är helt röda.

Tack för att du som jag vet vad du pratar om, bekräftar vad jag skrev i inlägget som fick en användare att påstå att jag är Rask + vill ta samma droger som mig. Fortfarande obegripligt för mig, användaren verkar kritisera Rask och borde hålla med mig men whatever.

Jag vet Rask påstår han är hemmaman, så jävligt konstigt jag då ALDRIG sett en vlogg där han köpt 1,5 kg blandfärs på extrapris och gör en stor form lasagne och en redig sats pannbiff så det går frysa in och blir lunchlådor till åtminstone HONOM så han inte behöver magra bort på en baguette med två räkor och en skiva gurka han kastar i papperskorgen för den inte var god.
Senast redigerad av Spritnota 2025-01-13 kl. 01:13.
Citera
2025-01-13, 01:53
Medlem
Spritnotas avatar
Nu vet jag detta låter som jordens petitess, men jag kommer ihåg att jag för många år sedan såg en barnkalasvlogg där man serverade en lyxigt dekorerad prinsesstårta köpt på konditori och köpeskakor. När en av de vuxna är hemma hela dagen.

Och det gnälldes för barnen tyckte tydligen inte om tårtan. Jag minns detta VÄLDIGT tydligt. No shit! När det gick (nu vet jag han INTE kan baka) köpa färdiga sockerkaksbottnar, mosa banan, blanda Ekströms pulvermarsankräm, och Bob fucking jordgubbssylt, vispa grädde själv och tryck på Nonstop. Duger åt ALLA barn, minst hälften av stressade föräldrar med heltidsjobb har bjudit 7-årsungar på sen 1970. De bryr sig inte, några tycker om några inte. Men ge 7-åringar dyraste tårtan från konditori och lika många tycker det smakar för lite socker.

Köpa en tårta för flera hundra när du kan göra en mer omtyckt för 60 och har hela dagen på dig samt har skulder över öronen, det är så du alltid kommer förbi fattig. Men ser sämre ut i vlogg?
Citera
2025-01-13, 03:23
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Nu vet jag detta låter som jordens petitess, men jag kommer ihåg att jag för många år sedan såg en barnkalasvlogg där man serverade en lyxigt dekorerad prinsesstårta köpt på konditori och köpeskakor. När en av de vuxna är hemma hela dagen.

Och det gnälldes för barnen tyckte tydligen inte om tårtan. Jag minns detta VÄLDIGT tydligt. No shit! När det gick (nu vet jag han INTE kan baka) köpa färdiga sockerkaksbottnar, mosa banan, blanda Ekströms pulvermarsankräm, och Bob fucking jordgubbssylt, vispa grädde själv och tryck på Nonstop. Duger åt ALLA barn, minst hälften av stressade föräldrar med heltidsjobb har bjudit 7-årsungar på sen 1970. De bryr sig inte, några tycker om några inte. Men ge 7-åringar dyraste tårtan från konditori och lika många tycker det smakar för lite socker.

Köpa en tårta för flera hundra när du kan göra en mer omtyckt för 60 och har hela dagen på dig samt har skulder över öronen, det är så du alltid kommer förbi fattig. Men ser sämre ut i vlogg?
Rask har inte tid...
Citera
2025-01-13, 08:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Har tänkt lite på det är ned en eventuellt flytt.

Han skulle vlogga om allt när dom packar, och möblerar och allt där mellan.
ALLA hans videos som inte rör C. Fått kanske visningar på 15-20.000. Så efter 1 video får flytt-baronen panik! Arvet är bortblåst, och porrfilms-tessan jobbar ca 40%.

Så, istället för att få iordning i sin eventuellt nya hem. Så kommer han behöva ändra innehåll. Vilket leder till porrstjärnan behöver sköta allt som rör hemmet, IGEN.
max 2 filmer, innan han börjar med Chrippa & Linnea igen.
Citera
2025-01-13, 12:34
Grejen är att han istället för att betala de som behövs forsätter köpa en massa skit. Han glömmer varje månad bort vad pengarna egentligen ska få till.
Citera
2025-01-13, 12:38
Medlem
Djungelskribentens avatar
Nu är ”Linnéa” borttaget även från senaste videons titel.

Kriminella dåre.
Citera
2025-01-13, 12:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Instämmer, jag kommer inte vila förrän barnen har räddats.

Här är alla klipp jag har sparat:

Snälla, dessa

FIXAR CV OCH SÖKER ARBETEN.mp4
ARBETSINTERVJU.mp4
Blockets kundtjänst luktar avföring. [NL_ej-2bPh0].mp4
SÄLJER KANALEN OCH TACKAR FÖR MIG!.mp4

Ber om ursäkt om du lagt upp dem redan!
Citera
2025-01-13, 12:49
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Snälla, dessa

FIXAR CV OCH SÖKER ARBETEN.mp4
ARBETSINTERVJU.mp4
Blockets kundtjänst luktar avföring. [NL_ej-2bPh0].mp4
SÄLJER KANALEN OCH TACKAR FÖR MIG!.mp4

Ber om ursäkt om du lagt upp dem redan!

Dom finns på tuben
https://youtube.com/@jordnotsringen6...0sy_bqCLTjEkxO
Citera
2025-01-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Nu är ”Linnéa” borttaget även från senaste videons titel.

Kriminella dåre.

Han gör det efter 1-2 dagar när han märker att videon börjar "dö" i algoritmen så byter han titel för att han tror han "skyddar sig" från allt sitt förtal
Citera
2025-01-13, 13:21
Avstängd
Crabby88s avatar
Kan man ser exakt hur många följare han har och vem som följer honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in