Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Uttrycket "what you see is what you get" kunde inte vara mer passande här.
Speciellt när PissPia själv väljer att slänga fakturorna samtidigt som hon för stunden har bättre ekonomi är majoriteten av svenska befolkningen.
Då är det fan en no-brainer att hon är tappad på riktigt och inte har något att göra med hur hon är på "in sidan".

Jag tror helt enkelt att hon vill få folk att reagera på, ett för henne, önskat sätt. Jag är snudd på att tro, vilket jag gjort länge, att Pia Pissfitta ger folk det de vill ha, och att hon gillar att ses som en snuskfitta, med mediokert sätt att leva sitt liv.
Nu är hon "känd", får content, kan leva som lodis, utan en massa regler o paragrafer. Det här med räkningar hade hon nog inte tagit med i beräkningen av sitt lyxiga liv som hemlös...det, att nu, är det faktiskt lättare än någonsin tidigare, att vara föremål för en snabb utmätning, därför att hon nu har pengar lätt tillgängligt på konton för Kronkalle att driva in...stor humor att en medveten rättshaverist med psykopatiska drag i personligheten inte tänkt längre än vad nu näsan räcker!
Seriöst...vem hade Pia Nyberg varit om hon inte hade konstruerat en Persona vid namn "Gräddrumpa" på TT?
En nobody, helt enkelt.