2025-01-04, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Alltså de där pengarna kommer vara slut på nolltid. Med tanke på alla obetalda räkningar och ja även allt slöseri. Längtar efter att se vad hon gör då. Då blir hon väl tvungen att börja sälja sig. Vem som nu ens skulle köpa av en pissluktande tant med vårtor och utfallna tänder.

Hon kan vilja göra av med alla pengar innan KFM börjar ta för sig av hennes miljon. Att äta trerätters nu och dricka massor med vin och sova en vecka på hostel kostar.

Jag tror hon har slut pengar i början på hösten. Särskilt om KFM hinner ta för sig.
Citera
2025-01-04, 05:42
Medlem
MaeWests avatar
Nu är det brått att spendera, nu när Pia Pissfitta blivit medveten om att de skulder hon har, KOMMER att bli reglerade...via Kronkalle som har den yttersta makten över hennes tillgångar.

Åter Pia...mitt tips: Fixa tänderna nu när du har flis. Kronkalle kan INTE dra ut kronor eller lagningar ur din trut. Ge fan i guldtänder...även om jag tror att du skulle bli jävligt fancy med en guldtand eller två i truten. Detta är step one. (Är du skraj för tandläkaren, går det att bli sövd under ingrepp, men då du är marinerad i alkohol, kan du stöta på patrull när det kommer till det. Finns risker, tydligen.)

Köp dyra underkläder. Använd dessa frekvent. Även om du kör combat, så köp dyra underkläder. Pengarna kommer ändå att försvinna när Kronkalle tar dem, så unna dig lite lyx o flärd, nu när du ändå är lyxig som hemlös. Kronkalle beslagtar inte begagnade lyxunderkläder...vem fan köper lixom begagnade underkläder på auktion?

Visst kan du yra om att "jag skiter i att betala"...men det blir dyrare för dig...som jag skrev tidigare, Pia...betala pronto det du är skyldig. Oavsett vad du gör, så har du arschlet där bak, vilket betyder: Så länge du har mer än 500 spänn på dina olika konton, så länge kommer du att bli av med dina pengar till Kronkalle.
Finns visserligen sätt att kringgå utmätning, men det är inget du är kapabel till, Pia...tyvärr.

Och du som starkt ogillar att vara ägd av Kronkalle...varför då GE bort tusenlappar till dem i form av ränta, ansökningsavgift, inkassoavgift, dröjsmålsdito o annat skit STATEN tar i egenskap av att driva in "fattigt folks pengar"?
Jag personligen hade RUSAT till närmaste ställe där jag hade kunnat betala den skit jag nu är tvungen att göra...allt så snabbt som möjligt enbart för att SNUVA dem på extrapengar.

Det går att vara rättshaverist på olika sätt, Pia Pissfitta...du är det för att du är en alkad kärring utan konsekvenstänk...lägg om strategin, för fan, kvinna!

Dessutom...betalar du pronto, så håller sig Kronkalle lugn en tid till...som det är NU så får du ju massor av FEL uppmärksamhet av sådana du inte VILL ha uppmärksamhet av. Och Kronkalle släpper aldrig sitt käfttag om folk när de väl fått grepp om dem...

Kom igen nu, Katten...det svänger juh!
Senast redigerad av MaeWest 2025-01-04 kl. 05:45.
Citera
2025-01-04, 09:19
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
HAHAHAHAH, har ingen lust att citera vem men en av PissPias få anhängare drar sig med detta samtidigt som Pia nu gått ut för att äta tre rätters på restaurang
Hålla hårt i pengarna var det, "desperat håll hårt i dom" dessutom.

https://www.youtube.com/watch?v=fD4q2-XNQE8
Haha

Pias anhängare kan vara roliga, ungefär lika korkad logik och resonemang som Pia själv.

Skit i underhållet, pengarna måste sparas. Men middag på restaurang går bra. Man måste ju få unna sig, speciellt i Pias situation. Eller hur?
Citera
2025-01-04, 09:37
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Haha

Pias anhängare kan vara roliga, ungefär lika korkad logik och resonemang som Pia själv.

Skit i underhållet, pengarna måste sparas. Men middag på restaurang går bra. Man måste ju få unna sig, speciellt i Pias situation. Eller hur?

Ibland undrar jag om folk här i tråden uppfattar mig fel med flit...

Har jag sagt det där...?

Jag tycker bara inte att man ska håna, och driva med Pia...
Varför ska man göra det...?
Ingen här vet hur Pia är innerst inne, en människa är mer än vad den utåt visar...
Det gäller nog även Pia...

Jag ser en människa i Pia, om än med många fel och brister...
Vad ser ni...?
Ni verkar se ett monster...?
Citera
2025-01-04, 10:09
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Ibland, ja, ofta, undrar jag hur NI, de flesta här i tråden, är innerst inne, ja, man ser ju redan på er utsida, hur ni är...

Ska ni skratta, och fortsätta håna Pia, om hon hittas död en dag...
Ni skriver ju ibland här att det mycket väl kan hända att det blir så...

Jag trodde bättre om dig, biljardballe, men nu har du visat ditt verkligt fula jag...

Jag tror att hon kommer hittas död en dag, ja - och den dagen kommer jag att fira med champagne.

Liksom, så!
Citera
2025-01-04, 10:19
Medlem
Uttrycket "what you see is what you get" kunde inte vara mer passande här.
Speciellt när PissPia själv väljer att slänga fakturorna samtidigt som hon för stunden har bättre ekonomi är majoriteten av svenska befolkningen.
Då är det fan en no-brainer att hon är tappad på riktigt och inte har något att göra med hur hon är på "in sidan".
Citera
2025-01-04, 10:26
Medlem
MaeWests avatar
Vill inte lägga sordin på detta med att Pia Pissftta ev kommer att hittas död någon dag, det kommer vi alla, någon dag, upptäcka att det inte enbart är en "ynnest" värdig endast "Hennes Excellens", Pia Pissfitta. Kan ju även bli "en natt", som fynd händer.

Idag lördag...blir de fest för Pia? Lite lyxiga underkläder, kanske? 5-rätters på restaurang? Lika bra hon unnar sig nu, så hon har något att drömma sig tillbaka till, när verkligheten i slutet på 2025 står o knackar på i farstun!
Citera
2025-01-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vill inte lägga sordin på detta med att Pia Pissftta ev kommer att hittas död någon dag, det kommer vi alla, någon dag, upptäcka att det inte enbart är en "ynnest" värdig endast "Hennes Excellens", Pia Pissfitta. Kan ju även bli "en natt", som fynd händer.

Idag lördag...blir de fest för Pia? Lite lyxiga underkläder, kanske? 5-rätters på restaurang? Lika bra hon unnar sig nu, så hon har något att drömma sig tillbaka till, när verkligheten i slutet på 2025 står o knackar på i farstun!

Det är ändå lite lustigt, eller märkligt, vete fan hur jag ska formulera mig här.
Men att hon inledningsvis verkar hålla i pengarna men så fort det kommer en oväntad utgift då jävlar är det dags att spendera.
Blir nog en exponentiell utveckling av slöseri allt eftersom pengarna börjar sina.
Citera
2025-01-04, 10:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Uttrycket "what you see is what you get" kunde inte vara mer passande här.
Speciellt när PissPia själv väljer att slänga fakturorna samtidigt som hon för stunden har bättre ekonomi är majoriteten av svenska befolkningen.
Då är det fan en no-brainer att hon är tappad på riktigt och inte har något att göra med hur hon är på "in sidan".

Jag tror helt enkelt att hon vill få folk att reagera på, ett för henne, önskat sätt. Jag är snudd på att tro, vilket jag gjort länge, att Pia Pissfitta ger folk det de vill ha, och att hon gillar att ses som en snuskfitta, med mediokert sätt att leva sitt liv.

Nu är hon "känd", får content, kan leva som lodis, utan en massa regler o paragrafer. Det här med räkningar hade hon nog inte tagit med i beräkningen av sitt lyxiga liv som hemlös...det, att nu, är det faktiskt lättare än någonsin tidigare, att vara föremål för en snabb utmätning, därför att hon nu har pengar lätt tillgängligt på konton för Kronkalle att driva in...stor humor att en medveten rättshaverist med psykopatiska drag i personligheten inte tänkt längre än vad nu näsan räcker!

Seriöst...vem hade Pia Nyberg varit om hon inte hade konstruerat en Persona vid namn "Gräddrumpa" på TT?
En nobody, helt enkelt.
Citera
2025-01-04, 10:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Det är ändå lite lustigt, eller märkligt, vete fan hur jag ska formulera mig här.
Men att hon inledningsvis verkar hålla i pengarna men så fort det kommer en oväntad utgift då jävlar är det dags att spendera.
Blir nog en exponentiell utveckling av slöseri allt eftersom pengarna börjar sina.

Ja jag ser precis samma mönster! Det är som att hon blir enormt triggad så fort någon "bestämmer" att hon ska behöva betala något. Hon ska ha kontrollen!!! Här ska ingen säga åt ers höghet Pissfitta vad hon ska lägga pengar på..lite så känns det som. Utan då vill hon hellre demonstrativt visa att hon minsann unnar sig vad hon vill, ostronslafs för att fira sig själv, och 3 -rätters idag och VIN i enorma mängder. Vin är INTE billigt i glas på restauranger!
Och jag tror också att när hon snart inser hur snabbt det rör sig neråt på kontot, ju mer kommer det slösas i ren uppgivenhet. Vinet har förstört henne totalt,så det är alkoholen hon behöver börja söka hjälp för om detta ska gå rädda. Socialen får nog knåpa ihop ett LVM.
Citera
2025-01-04, 10:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon kommer få sig en överraskning över hur mycket grejer KFM kan hitta på haha. Hon sa idag att hon läser denna tråden, men hon kommer nog inte tro oss ändå. Så hon får se helt enkelt. De kommer absolut ta de 65000, de 11000 till bostadsrättsföreningen plus det för elen hon nekade till. Och varje år drar de då också ca 45000 i underhåll retroaktivt pga hennes vägran att göra det rätta. Så ja det kommer säga slurp på kontot....

Kvinnan är i grund och botten utbildad, hon har under en period haft arbete och fått smaka på hur det är att ha ett fungerande liv. Ibland glimtar intelligensen till när hon har seriösa stunder. Jag tror hon är väl medveten om att underhåll för barn är en ekonomisk spark i skrevet, och att hennes pengar kommer sina snabbt om hon inte har en parallell stadig inkomst. Hon vet exakt vad som händer om man inte betalar sina skulder men hon ger snabbt upp och är så förbannad på livet att hon ger fan i vilket.
Citera
2025-01-04, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag tror helt enkelt att hon vill få folk att reagera på, ett för henne, önskat sätt. Jag är snudd på att tro, vilket jag gjort länge, att Pia Pissfitta ger folk det de vill ha, och att hon gillar att ses som en snuskfitta, med mediokert sätt att leva sitt liv.

Nu är hon "känd", får content, kan leva som lodis, utan en massa regler o paragrafer. Det här med räkningar hade hon nog inte tagit med i beräkningen av sitt lyxiga liv som hemlös...det, att nu, är det faktiskt lättare än någonsin tidigare, att vara föremål för en snabb utmätning, därför att hon nu har pengar lätt tillgängligt på konton för Kronkalle att driva in...stor humor att en medveten rättshaverist med psykopatiska drag i personligheten inte tänkt längre än vad nu näsan räcker!

Seriöst...vem hade Pia Nyberg varit om hon inte hade konstruerat en Persona vid namn "Gräddrumpa" på TT?
En nobody, helt enkelt.

Jag är beredd att hålla med dig att hon ev trollar eller helt enkelt är någon typ av geni för marknadsförings över hur man får folk att reagera.

Att hon bara fick upp sitt nya Tiktokkonto till 25k på mindre än två veckor är imponerande.
Tyvärr för hennes egen del kapitaliserar hon ju inte på det enorma mängder visningar hon får på sina sociala medier där det faktiskt finns sjuka pengar att tjäna.
Men men, man kan ju inte hjälpa att vara en hater och hon är ju överlag helt värdelös så det vill tro att det aldrig kommer ske ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in