Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Du påstår att trådskaparen inte specificerat någonstans att det handlar om att validera kvinnors irrationella känslor trots att trådskaparen skriver ordagrant redan i första inlägget
Det är du som tolkar saker ordagrant.
Jag syftar på att trådskaparen aldrig kommunicerade/specificerade i sitt första inlägg att diskussionen i tråden ska ha en specifik prägel som syftar till att validera kvinnors känslor. Inte heller nämndes något om att tråden startades för att specifikt undersöka vad bara kvinnor på flashback tycker. Utöver detta så var trådskaparen den som själv började babbla om siffror och som även gjorde ett försök att presentera en uträkning som hen menade visar på att män är farligare än björnar.
Det är ju trådskaparen som sätter den röda tråden för en tråd i någon mening och folk anpassade sig till detta.
Det ovannämnda leder till att logiskt och statistiskt resonerande blir relevant.
Men det var inte så kul längre för trådskaparen när hen insåg att hen hade tänkt fel.
Att du och dina kompanjoner har svårt för det här med logisk slutledning vet alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
”Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män”. Sedan hittar du på (vilket är tramsigt, omoget och oärligt för att använda din egna beskrivning) att trådskaparen sagt att det är farligare att möta en en man än björn, och att trådskaparen dessutom gjort en uträkning på detta.
Läs och lär:
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Det är just pga logik som kvinnor väljer björnen.
Björnar är mindre riskfyllda att möta för en kvinna än män.
Mindre riskfyllt att möta betyder mindre farliga att möta. Alltså insinuerar Merapi att det är farligare att möta en man än en björn som kvinna. Det blir den logiska följden ditt pucko. Det är det som är poängen.
Du verkar haka upp dig på den exakta ordagranta skrivelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Jag tror att du har svårt att förstå helt enkelt.
Då jag förstår att du heller inte förstått reglerna så förtydligar jag igen att det inte är tillåtet att starta nya användare i takt med att de gamla blir avstängda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Fast nu vet vi ju att personer med vissa neuropsykiatriska funktionsnedsättningar inte KAN tolka annat än bokstavligt.
Det är inte tillåtet att köra med personangrepp. Du förstår alltså inte reglerna själv.
Du är en pajas som bara sitter på FB och provocerar. I verkliga livet hade du inte sagt ett skit för hade du gjort det så hade du blivit ordentligt tillrättavisad

.
Fortsätt tramsa du tills du går hädan. Jag kommer inte ge dig något mer av min tid. Nu blir det verkligen inga fler svar ifrån mig någonsin.