2025-01-08, 13:38
Medlem
psaks avatar
Män är närvarande för kvinnor, både fysiskt och mentalt, på gott och ont, ofantligt mycket mer än björnar är. Hur många brukade ens gå runt och tänka på björnar innan den här internationella diskussionen drogs igång? Det är gissningsvis främst där skon klämmer.
Kommer att tänka på en jämförelse med när Hajen kom och gjorde vrålsuccé på bio. Det fick till följd att inte många amerikaner vågade bada. I den vevan hade nog väldigt få tjejer sagt sig föredra ett hajmöte istället för mansmöte till havs
Citera
2025-01-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Män är närvarande för kvinnor, både fysiskt och mentalt, på gott och ont, ofantligt mycket mer än björnar är. Hur många brukade ens gå runt och tänka på björnar innan den här internationella diskussionen drogs igång? Det är gissningsvis främst där skon klämmer.
Kommer att tänka på en jämförelse med när Hajen kom och gjorde vrålsuccé på bio. Det fick till följd att inte många amerikaner vågade bada. I den vevan hade nog väldigt få tjejer sagt sig föredra ett hajmöte istället för mansmöte till havs

Ja. Den ännu större frågan är om det ens är någon som går ut i skogen själv längre.

Vi läser om kvinnor som blir knivhuggna av män var och varannan dag numer så snart vågar sig väl inte normalt folk ut ens till matbutiken.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-01-08 kl. 15:56.
Citera
2025-01-08, 16:37
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vi läser om kvinnor som blir knivhuggna av män var och varannan dag numer så snart vågar sig väl inte normalt folk ut ens till matbutiken.
Det får vi ju inte hoppas, men det där är ju iaf det onda i 'på gott och ont' som jag nämnde.
Citera
2025-01-08, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Precis...kvinnor väljer alltså vilken jävla björn som helst framför en främmande man.
Vilket borde säga dig något.

Du har inte fattat att vi skiter i vilket än alltså? Du är inte bara en trög idiot, du är en u l t r a t r ö g. I d i o t alltså? Ok.
.
Vi pissar på era jävla hysteriska rädslor och metoo skit. Fattar du? Feministhagga. Sug av din man någon gång istället för helvetet

JAG VÄNTAR FORTFARANDE PÅ ATT DU SKA LISTA ALLA RÄTTIGHETER MÄN HAR FRAMFÖR KVINNOR som ni gnäller så jäääävla mycket om:

Eller vad det om att ni minsann ska in i styrelser på AB utan att offra ett skit utan bara kvoteras in?? Var det det du menade din jävla idiot?
Citera
2025-02-15, 21:13
Medlem
Jag möter ofta kvinnor ute i skogen när jag är ute på min löprunda och inte tycker jag att dom ser speciellt rädda ut.

Jag funderar på vilka kvinnor som man har tillfrågat när man har gjort denna undersökning. Om underlaget av personer som svarat på denna fråga är manshatare från genusvetenskapsprogrammet så är jag inte ett dugg förvånad om en majoritet har svarat att dom hellre möter än björn än en man i skogen.
Citera
2025-04-15, 22:02
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Kvinnor har en skev självbild. Genom att tänka på sig själva som offer tänker de även på sig själva som attraktiva.

Sanningen är ju att landets fruntimmer tycker svenska män är för mesiga och tama. Kärringarna klagar ju på att vi är för jämlika och snälla av oss. Den korrekta frågeställningen blir därför:

"Vill du som kvinna hellre möta en svensk mesig tönt än en storvuxen Hottentott som beter sig likt en macho-Björn i skogen?".

TS Merapi har redan svarat på frågan: - Macho-Björnen!
Citera
2025-04-16, 13:08
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Sanningen är ju att landets fruntimmer tycker svenska män är för mesiga och tama. Kärringarna klagar ju på att vi är för jämlika och snälla av oss. Den korrekta frågeställningen blir därför:

"Vill du som kvinna hellre möta en svensk mesig tönt än en storvuxen Hottentott som beter sig likt en macho-Björn i skogen?".

TS Merapi har redan svarat på frågan: - Macho-Björnen!

Nej, jag tror det är så enkelt som:

Åh här går jag i skogen och alla män som ser mig kommer vilja ligga med mig. Jag kan garantera att så inte är fallet.
Citera
2025-04-28, 08:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Jag som man möter också hellre en björn än en främmande kvinna, satan va fett.

Skulle gärna vilja se en björn på avstånd, men inte möta den.
Har råkat på ensamma kvinnor i skogen. Jag sa hej och hon svarade hej, sen gick man förbi varann. That's it.
Man har ju känt att hon kanske var på sin vakt och det kan man förstå.
Hände ibland att jag kom ikapp nån kvinna i joggingspåret i skogen, då brukade jag sakta in så att hon hann lägga mer avstånd mellan oss. Tror många kvinnor uppskattar att inte ha en flåsande man i hasorna.
Citera
2025-05-14, 09:46
Medlem
Den här debatten visar att många kvinnor i väst har blivit indoktrinerade att tro att alla män är farliga och att de ska göra allt för att hålla sig undan från dem. Här är en video på en kvinna som gör sig oattraktiv för att ingen man ska närma sig henne.

https://www.youtube.com/shorts/RWO-DV2tYro

Makten stöder detta ,speciellt vänstern och kapitalet ,de sitter verkligen i samma båt. De är mycket överens om att de ska göra så män blir hatade av kvinnor. Jag menar inte att alla vänstermän tänker lika men som grupp blir deras handlingar så. Likaså alla kapitalister hatar inte män men de aggerar som grupp som de gör det.
Citera
2025-05-14, 11:34
Medlem
Här är ett exempel på varför det blivit svårare att vara man:

Kvinnor behöver inte män i något.

- Inte sexuellt.

- Inte känslomässigt,

- Inte ekonomiskt

https://www.youtube.com/watch?v=F0FMCd6WYmE

"Nobody needs men "

Kvinnor föredrar allt mer än björn än en man.

Vad män kan göra:

- Förbättra relationer med kvinnor individuellt ,män får ingen hjälp från varken media eller Regeringar.

- Inte ha invandring av män som ger kvinnor vatten på kvarn. Kan säga att nuvarande Regering gör mer än förra. Idag kom en utredning om att de skulle öka utvisningar för brott.
Citera
2025-05-15, 03:14
Medlem
Helt klart har vi ett problem.

Kvinnor behöver inte män känslomässigt och sexuellt ,medan män behöver kvinnor.

Bevis på detta är solklara.

1. Kvinnor initierar skilsmässa till minst 70 % och männen omkring 10%.

2. De flesta män som är singlar vill ha en relation medans de flesta kvinnor vill inte ha en relation.

3. Dubbelt så mycket män på dejting- sidor sammanräknat på alla typer.

4. 9 gånger fler män än kvinnor begår självmord efter en skilsmässa.

5. 3 gånger fler kvinnor är HBTQ än män bland yngre.

6. Kvinnor skaffar inte sex genom prostituerade medans män tycker de behöver det.

7. Kvinnor kan ta betalt för att uppmärksamma män. Telefonkontakter där män betalar för att prata med en kvinna.

En del vill försöka lösa detta problem och göra det lättare för män ,men de flesta politiker gör inget för att göra situationen bättre för män ,utan tvärtom de försämrar situationen ,genom invandring av män eller bara se till att andelen män ökar på olika sätt.

Det finns en materialistisk ide som gör att politiker vill ha fler män de ser en lönsamhet i det. Jo men nu har kvinnorna börjat tjäna mer pengar än män ,så inte ens det fungerar.

Självklart föredrar kvinnor en björn före en man eftersom de behöver inte män ,män har mer negativa känslor förknippade med dem ,medans en björn är mer som en nalle som man kan krama.

Samma kvinnor som föredrar en björn vill endå ha in fler män än kvinnor till sitt land ,de röstar in män även fast de inte gillar män.

Detta skapar olycka både hos kvinnor och män. Vi behöver högre andel kvinnor för att optimera lyckan i Sverige och andra länder också.
Citera
2025-05-15, 09:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tänkte att denna diskussion från div. sociala medier även kunde få en tråd på flashback.

På frågan: Vad vill du helst möta i skogen, en främmande man eller en björn? så svarar en majoritet av kvinnor att de alla gånger heller vill möta en björn i skogen än en främmande man.

Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män.

Vad säger ni om detta?

Kvinnor som väljer björnen borde testas. Ställ ut två burar i skogen, en med en man, och en med en stor björn. Säg till kvinnan på distans: vi öppnar en av burarna, vilken? Kvinnor är jävligt kaxiga på ljusan dan i stan omgivna av sin vänner. De tror inte på det där själva en sekund. Det är frågan om provokationer för att få en reaktion och skapa drama som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in