Citat:
Ursprungligen postat av
Congelado
Skumt kollar ginger ale från schweppes dom kallar det "naturlig arom" otydligt vad det ens innebär men man märker i alla fall något sting i näsan när man dricker en sån. Men om det är en scam det också man blir lack.
Jag får nog börja göra själv ingefära är inte direkt onyttigt för magen när man dricker gin jag märker.
Jag håller med om att schweppes är bättre och säkert har en naturlig arom (vad fan det innebär. man tycker ju att %halt + ingefära är det man skriver, men istället skriva naturlig arom känns så absurt bara för att det ligger nåt lurt i det.
men förövrigt. freeways produkter (ginjger ale, deras coca cola fanta och sprite) slår ingen av orginalet som the coca cola company brygger. Så att förvänta sej en riktigt bra ginger ale från dem är skitsamma. Skulle istället övertyga din lokala lidl att ta in schweppes istället. Då får man 0.5L extra också.
Det enda jag tycket freeway gör bra, det är kong strong. energidrycken, gillade framförallt den svarta burken som var producerad i ungern som tyvärr utgick från sortimentet för några månader sen. Kanske det var för att ungern var producent

lidl had enough with orban