Citat:
Ursprungligen postat av
HRT
Vad är det för en snille analys du gjorde?
Är du ens medveten om vad och hur trafficking fungerar??? jag skulle inte tro det.
Kvinnor lockas till ex Sverige för att göra andra jobb, man plockar av dem deras pass och enda sättet att få tillbaka det så de kan resa hem är att knulla äckel det är utnyttjande.
Du måste ha en rent vidrig kvinnosyn och en helvetisk låg moral.
Att man söker en kändis som utryckt sig förjävligt i telefoner och utnyttjat kvinnor och dessutom rymmer en så jäkla ynkrygg. Hoppas de tar honom o han får fängelse.
Problemet är den stora obalansen mellan hur enkelt det är för män och kvinnor att få tillgång till sex.
Om män i större utsträckning hade samma möjligheter som kvinnor att få tillgång till sex utan att behöva betala för det, skulle sexköp minska, eftersom efterfrågan skulle vara mindre.
Tänk på alla clickbaits som finns överallt – allt ska kopplas till något sexuellt, och ofta halvnakna kvinnor som används i bilderna. Detta bidrar också till en förvrängd kvinnosyn, där kvinnor utnyttjas för att generera pengar, och
de som skapar dessa innehåll vet precis vad de gör.
Hur kan man dessutom veta om en thailändsk massör, som självmant erbjuder sexuella tjänster, är en kunglig prinsessa från ett fjärran land som blivit bortrövad, bestulen på sitt pass av någon Happy-Ending-Maffia och nu kämpar för att ta sig hem? Det är ju knappast mitt problem eller ansvar...det får Kling och Klang ta tag i att lösa...likt alla andra kriminella aktiviteter som sker i landet.
Edit: Om du frågar mig så är det bästa sättet är att kompromissa och tillåta...låt oss säga icke-penetrerat sex...men sådana ställen måste regleras genom fackföreningar, regelverk m.m. Då skapar du tillgången som män efterfrågar, och du har total kontroll över den.