2024-12-30, 23:33
Medlem
oditnemeuxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Hur mår Dermont?
Ja, vi lär knappast se rikspolischefen stå i direktsänd TV och undra hur stackars Dermot mår. Sådant är förbehållet mördare och terrorister och andra, betydligt laglydigare personer än någon som har den fräckheten att mot betalning låta sig bli avrunkad av en thailändare.
Citera
2024-12-30, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oditnemeuxor
Ja, vi lär knappast se rikspolischefen stå i direktsänd TV och undra hur stackars Dermont mår. Sådant är förbehållet mördare och terrorister.

Haha dem stackars dansaren har säkert betalat bra och behandlat tjejerna med största respekt men hängs ut som en seriemördare.

Sverige
Citera
2024-12-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guestt
Jag vidhåller att irländaren kommer göra som killen i trustor härvan gjorde, det vill säga hålla sig undan tills det preskriberas. Det är plan A. Plan B är dra till Storbrittanien. Han var medborgare även där tror jag. Plan C är att han lkan bli turkisk medborgare ifall han investerar cirka 4 miljoner i landet alternativt gifter sig med en turk. I Turkiet så når som bekant svenska myndigheter inte.
Du menar att Dermot Jude Clemenger har flytt till Israel? Är han jude som Joachim Posener?

Snuten lyckades inte haffa gamle Posener utan låtsades inte veta vart han befann sig trots att vilken idiot som helst fattade. Jag minns hur schlomo Rene Nyberg på TV spelade ovetandes.
Citera
2024-12-30, 23:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Haha dem stackars dansaren har säkert betalat bra och behandlat tjejerna med största respekt men hängs ut som en seriemördare.

Sverige
Helt sjukt. Man skulle också kunna tro att han var en terrorist som hotade riket. Har det varit någon presskonferens än?
Senast redigerad av ziggarillen 2024-12-30 kl. 23:52.
Citera
2024-12-30, 23:59
Medlem
Erik Östs avatar
Herregud, precis som rättssystemet inte har värre frågor att ta itu med!

Har det månne med den fejkade uppklarnings-procenten att göra med som inte leder någon vart?

J-la dysfunktionella cp-land!
Senast redigerad av Erik Öst 2024-12-31 kl. 00:03.
Citera
2024-12-31, 00:10
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrapad
Intressant att här i Sverige ska kvinnor få utnyttja mäns sexdrift och extrahera pengar från dem, men sedan är kvinnorna själva på något sätt offer? Köparen jagas som ett djur och kvinnorna får sedan ännu mer kapital i form av skadestånd fastän det är just dem som utnyttjat mannens sårbarhet.

Vad är det för en snille analys du gjorde?
Är du ens medveten om vad och hur trafficking fungerar??? jag skulle inte tro det.
Kvinnor lockas till ex Sverige för att göra andra jobb, man plockar av dem deras pass och enda sättet att få tillbaka det så de kan resa hem är att knulla äckel det är utnyttjande.
Du måste ha en rent vidrig kvinnosyn och en helvetisk låg moral.
Att man söker en kändis som utryckt sig förjävligt i telefoner och utnyttjat kvinnor och dessutom rymmer en så jäkla ynkrygg. Hoppas de tar honom o han får fängelse.
Citera
2024-12-31, 00:19
Medlem
En tämligen tandlös internationell efterlysning då principen om dubbel straffbarhet gäller även inom EU. Dermont kan lugnt sätta sig i en solstol på stranden i Portugal, spänna upp skjortan, harkla sig och avfyra en rejäl loska i ansiktet på den svenska moraleliten.
Citera
2024-12-31, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Vad är det för en snille analys du gjorde?
Är du ens medveten om vad och hur trafficking fungerar??? jag skulle inte tro det.
Kvinnor lockas till ex Sverige för att göra andra jobb, man plockar av dem deras pass och enda sättet att få tillbaka det så de kan resa hem är att knulla äckel det är utnyttjande.
Du måste ha en rent vidrig kvinnosyn och en helvetisk låg moral.
Att man söker en kändis som utryckt sig förjävligt i telefoner och utnyttjat kvinnor och dessutom rymmer en så jäkla ynkrygg. Hoppas de tar honom o han får fängelse.

Äntligen någon i den här tråden med lite sunt förnuft. Jävla massa gnäll om "att har vi inte andra problem?!". Klart att vi har, men två fel gör likt förbannat inte ett rätt. Att behandla utsatta kvinnor som handelsvaror är vidrigt. Han skulle ju med, absolut största sannolikhet, behandla alla systrar och mödrar på liknande vis om han fick möjligheten. Hur folk härinne inte inser det undgår mitt förstånd.

Allt kriminellt slödder och pack ska straffas.
Senast redigerad av Groffwiththecloff 2024-12-31 kl. 00:44.
Citera
2024-12-31, 00:57
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hmm. Säg att jag ger en tjej 500kr för att kolla på när jag runkar, och hon tycker att det var kul, är jag en brottsling då?

Jajamensan, då ska du hängas ut överallt (till skillnad mot tex Ikeamördaren) och efterlysas internationellt.
Citera
2024-12-31, 01:10
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tubesnake
En tämligen tandlös internationell efterlysning då principen om dubbel straffbarhet gäller även inom EU. Dermont kan lugnt sätta sig i en solstol på stranden i Portugal, spänna upp skjortan, harkla sig och avfyra en rejäl loska i ansiktet på den svenska moraleliten.

Varför just Portugal?
Ej läst tråden.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2024-12-31 kl. 01:14.
Citera
2024-12-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tubesnake

Den dubbla straffbarheten är "optional" och alltså inte något som "gäller inom EU". Det är upp till varje enskild stat att antingen ta med det i sin lagstiftning eller att avgöra från fall till fall.

Så det är inte alls så säkert att det är "lugnt" för Dermot att slå sig ner i en solstol i Portugal.

Det är också viktigt att notera att koppleri m.m. inte är tillåtet i Portugal
Citera
2024-12-31, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Varför just Portugal?
Ej läst tråden.
Pga sexköpslagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera