2024-12-30, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Den hade jag helt glömt! Tack för påminnelsen

Nu kan vi väl lägga till "USA-expert" till CV:t också. Jag tror dessutom han påstod sig ha reparerat kablar på havsbotten för några dagar sedan.
Citera
2024-12-30, 17:02
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Nu kan vi väl lägga till "USA-expert" till CV:t också. Jag tror dessutom han påstod sig ha reparerat kablar på havsbotten för några dagar sedan.

Har han? Har du en länk med tidsangivelse?
Citera
2024-12-30, 17:14
Medlem
Citat:
Har han? Har du en länk med tidsangivelse?

https://www.youtube.com/watch?v=3jx0wbRvNWY ca: 4:50 in i klippet
Citera
2024-12-30, 17:23
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
https://www.youtube.com/watch?v=3jx0wbRvNWY ca: 4:50 in i klippet

Tack!!! Jag håller på att garva ihjäl mig! HB är en jävla lögnare av rang!!!!! Jag uppdaterar CVt!
Citera
2024-12-30, 20:09
Avslutad
Citat:
Tack!!! Jag håller på att garva ihjäl mig! HB är en jävla lögnare av rang!!!!! Jag uppdaterar CVt!
Mycket riktigt, för i denna videon har HB minsann reparerat en massa sådana här undervattenskablar förr i världen.

Kanske redan skrivits, men mytomani sägs vara ett delsymptom till t. ex psykopati och där patologisk lögnaktighet ingår som ett kriterium.
Skrämmande med alla dessa tubers och som de allra flesta utav dem uppvisar tydliga symptom på att lida av grava, psykiska störningar.
Citera
2024-12-30, 20:38
Medlem
Mytomanmongot kör en kort "bakom kulisserna". https://www.youtube.com/watch?v=F8ETzhLxD6g

Han nämner att utrustningen består av billiga grejer. Annars brukar han klaga över hur dyrt det är att hålla igång hans verksamhet.

2:14 in i videon så berättar han att han dricker onorma mängder kaffe. Man skymtar också burken med Arboga som han fyller på kaffemuggen med. Skål för den!!
Citera
2024-12-30, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Mycket riktigt, för i denna videon har HB minsann reparerat en massa sådana här undervattenskablar förr i världen.

Kanske redan skrivits, men mytomani sägs vara ett delsymptom till t. ex psykopati och där patologisk lögnaktighet ingår som ett kriterium.
Skrämmande med alla dessa tubers och som de allra flesta utav dem uppvisar tydliga symptom på att lida av grava, psykiska störningar.

När det gäller hans åsikter om hur Sverige sköts och delar av världen så har han enligt min åsikt helt rätt. Att han sen fabulerar och skryter lite grann om sitt liv får ni ta med en nypa salt.
Han driver ju med er på Flashback, men det har ju vissa av er läsare inte fattat.
Vad vinner ni på att kasta ur er oförskämda kommentarer om honom som person?
Citera
2024-12-30, 20:56
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
När det gäller hans åsikter om hur Sverige sköts och delar av världen så har han enligt min åsikt helt rätt. Att han sen fabulerar och skryter lite grann om sitt liv får ni ta med en nypa salt.
Han driver ju med er på Flashback, men det har ju vissa av er läsare inte fattat.
Vad vinner ni på att kasta ur er oförskämda kommentarer om honom som person?

Driver med? Är du född bakom gödselstacken! Han skröt om sin "bravader" långt innan det blev en flashbacktråd! SÅ VÄX UPP!

Så du tycker alltså att rattfylla är ok? Att vara antisemit är ok? Att hata homosexuella är ok? Att ljuga om hela sin tillvaro och bakgrund? Fin förebild du har!
Citera
2024-12-30, 20:58
Medlem
Citat:
Driver med? Är du född bakom gödselstacken! Han skröt om sin "bravader" långt innan det blev en flashbacktråd! SÅ VÄX UPP!

Så du tycker alltså att rattfylla är ok? Att vara antisemit är ok? Att hata homosexuella är ok? Att ljuga om hela sin tillvaro och bakgrund? Fin förebild du har!

Varför bry sig?
Citera
2024-12-30, 21:01
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Varför bry sig?

ja vad fan gör du här då om du inte bryr dig? Du har alltså inga åsikter? Du är alltså född bakom gödselstacken! Gratulerar till trådens mest idiotiska kommentar!

Så när Bergmark kör rattfull så är det helt ok! Så när han kör över någon så är det helt ok (Gud förbjude att det sker men väl kan hända snart)? Att han skiter i betala sina skatter, böter och skulder är alltså ok?
Senast redigerad av Oldg 2024-12-30 kl. 21:13.
Citera
2024-12-30, 21:53
Medlem
Citat:
ja vad fan gör du här då om du inte bryr dig? Du har alltså inga åsikter? Du är alltså född bakom gödselstacken! Gratulerar till trådens mest idiotiska kommentar!

Så när Bergmark kör rattfull så är det helt ok! Så när han kör över någon så är det helt ok (Gud förbjude att det sker men väl kan hända snart)? Att han skiter i betala sina skatter, böter och skulder är alltså ok?

Jag har aldrig skrivit att olagligheter är ok.
Men framförallt så är det ju inget som någon här kan göra något åt.
Vilket är sant och vilket är falskt?
Finns det några bevis eller är det bara förtal?
Citera
2024-12-30, 21:58
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag har aldrig skrivit att olagligheter är ok.
Men framförallt så är det ju inget som någon här kan göra något åt.
Vilket är sant och vilket är falskt?
Finns det några bevis eller är det bara förtal?

Jaja! Så du menar att vi skall hålla käft när en självutnämnd politiker ljuger?
Så du menar att Der Spiegel och Expressen ljuger om HB?
Du menar att skatteverket ljuger om HB?
Du menar att FOI/FOA/Marinen/Pliktverket/SHK ljuger om HB?
Du menar att hans tidigare befäl och lumparpolare ljuger om HB

HB har påvisat inte påvisat ett uns av bevis för något han har gjort! De flesta i tråden har beslagit honom med lögner alltifrån nödgravar, Rysslands eventuella Nato medlemskap, DCA avtalet, att svenska regeringsmedlemmar inte kan åtalas mm.

Så varför tar du inte och motbevisar vad de flesta i den här tråden redan har fått bevis för?
Senast redigerad av Oldg 2024-12-30 kl. 22:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in