2024-08-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Just den sista raden du skriver måste jag instämma i med emfas. Så många människor har koppling till olyckan och alla omkomna. Det sitter detta fyllo och drar växlar på för egen vinnings skull. Bara så jävla vidrigt.

Men nu är det ju en galnakosjukan kärring som också förnedrar både de döda och överlevande. Tokkärring som i ett par tusen avsnitt tjatar om sin paaapaaa och dels får hon inte begrava gubben, men nu ändrat till att olyckan aldrig hänt och inga dött. Skutan ommålad och seglar i Grekland....

Mental ohälsa är VERKLIGEN ett stort nationellt problem. Skuka jävlar utan minsta respekt. Torkar väl håret i mikrovågsugnen.

Den klumpiga hanteringen av olyckan med alla turer gör att det blir som Palme mordet,
Alla idioter o rättshaverister hittar sanningen.
Sen att de borde sitta på dårhus hela gänget är en annan sak..
Citera
2024-08-04, 02:22
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Mytomanmongot Bergmark fyllesvamlar i sin sk krigsrapport, hahahahahahahahahaha, alkot har ju inte en siffra rätt.
Sovjetunionen vann ww2,, delvis sant givetvis men mongot har ingen koll på hur det kunde ske.
Sovjetunionen erhöll enorma bidrag och materiel från väst för att bygga upp sin krigsmaskin, främst från USA och Storbritannien. Utan dessa allmosor kunde kriget pågått många år ytterligare.
Sån här kunskap är elementär för normalt funtade människor men i Mytomanmongots söndersupna hjärna finns inte kunskapen.....
Sicken sopa

Nej ironin är stark när Håkan beundrade drar Putins propaganda om att Ryssland minsann på egen hand vann över Nazityskland, när en vedertagen orsak till detta var militärt bistånd från väst. Något som Håkan starkt emotsätter sig när Ukraina blir angripet.

Personligen tycker jag att det är tragikomiskt när självutnämnda nationalister slår knut på sig själva när de ska argumentera för en stormakts rätt att angripa en nation och förvägra den angripna nationen rätt att försvara sig.
Citera
2024-08-04, 08:00
Medlem
2024-08-01s avatar
9 460 subscribes, makalöst och nu ska dåren bergmark byta kanal igen.
https://www.youtube.com/watch?v=x8ZYwJbvFKE
Citera
2024-08-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Du har så oerhört rätt! Tänk dig om såna där fick någon som helst makt. Huga... Fläsket på holmen är en nasse. Tänk er den i svart uniform chef för fångläger. Hans våta dröm. Båda med i knäpptryckarna och dom för fram sådana här talesmän? Sinnessjukt.

Men som du säger: vilka är dom som lyssnar och hyllar dessa två mentala vrak? Sorgligt faktiskt.

Är du dum i huvet? Dessa boomers är ju marinerade 68-muppar och gnäller över Hitler varje jävla sändning och tror på förintelsen och annat judiskt trams.
Folk i den här tråden är inte mycket bättre än boomermupparna till pacifister.
Citera
2024-08-04, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrinkBleach
Är du dum i huvet? Dessa boomers är ju marinerade 68-muppar och gnäller över Hitler varje jävla sändning och tror på förintelsen och annat judiskt trams.
Folk i den här tråden är inte mycket bättre än boomermupparna till pacifister.

Vad har du missat har du sett någon sändning alls
?
Hahaha

I dagens Swingers klubb är WT och Pelican hakan riktigt igång.
Gnäller över transor o bögar fast HB själv dras ditåt.
Är tydligen väldigt varmt i "Studion" HB är helt svettig o rycker fint..
Senast redigerad av Koktiskit 2024-08-04 kl. 13:19.
Citera
2024-08-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Vad har du missat har du sett någon sändning alls
?
Hahaha

I dagens Swingers klubb är WT och Pelican hakan riktigt igång.
Gnäller över transor o bögar fast HB själv dras ditåt.
Är tydligen väldigt varmt i "Studion" HB är helt svettig o rycker fint..

Jag sa ju det, finns i stort sett inte en sändning då de inte babblar om Hitler och "fascism". De är idioter, men inte av anledningen ni mongon snöat in er på.
Och ni mytomanmiffon är de enda som påstått att gubbjävlarna är bögar.
De har åtminstone halvvettiga åsikter när det kommer till den perversitet som normaliseras i dag.
Citera
2024-08-04, 21:38
Medlem
Dagens live där de dragit dit någon riktig feministfitta som får Schyman att framstå som lite sansad, var fan ett nytt lågvattenmärke.
Vilka jävla hanrejar.
Jag HATAR boomers så mycket att det är overkligt.
Citera
2024-08-05, 01:30
Medlem
Citat:
Jag sa ju det, finns i stort sett inte en sändning då de inte babblar om Hitler och "fascism". De är idioter, men inte av anledningen ni mongon snöat in er på.
Och ni mytomanmiffon är de enda som påstått att gubbjävlarna är bögar.
De har åtminstone halvvettiga åsikter när det kommer till den perversitet som normaliseras i dag.

Och när pratade dem om Hitler?
Hur vet du att Håkan inte är en missbrukande Smygbög?
Sluta trolla jävla pajas!
Citera
2024-08-05, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Och när pratade dem om Hitler?
Hur vet du att Håkan inte är en missbrukande Smygbög?
Sluta trolla jävla pajas!

Du påstår ju att du följer lunchklubben. Du borde veta att de ständigt smutskastar Hitler och natsoc och kallar EU för "fascistisk" etc.

Hur jag vet!? Bevisa att han är bög. Det är inte upp till mig att bevisa vad han inte är. Missbrukande är mycket möjligt. Men även det är bara indicier.
Citera
2024-08-05, 08:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Du påstår ju att du följer lunchklubben. Du borde veta att de ständigt smutskastar Hitler och natsoc och kallar EU för "fascistisk" etc.

Hur jag vet!? Bevisa att han är bög. Det är inte upp till mig att bevisa vad han inte är. Missbrukande är mycket möjligt. Men även det är bara indicier.

Rykte: Hb o rönne på toan på bokmässan.
Rykte: Hb är välkänd på nån bögklubb i stockholmstrakten.
Fakta: Hb har en mapp i datorn som heter ”shemales”
Fakta: Hb har en kvinnoperuk
Allt finns i tråden, det är bara att läsa.
Citera
2024-08-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Rykte: Hb o rönne på toan på bokmässan.
Rykte: Hb är välkänd på nån bögklubb i stockholmstrakten.
Fakta: Hb har en mapp i datorn som heter ”shemales”
Fakta: Hb har en kvinnoperuk
Allt finns i tråden, det är bara att läsa.

Rykten på trashback skiter jag i. Om Bergmark defacto är ett pervo som runkar till transor är det bara att beklaga.
Jag har noll investererat i dessa två sophögar, men jag blir förbannad på när nollor attackerar dem för helt fel saker.
Tror inte de någonsin tagit upp rasblandningsagendan t.ex.
De är helt enkelt två snurriga boomers som tror de kan en jävla massa, men allt som oftast fokuserar åt fanders fel håll.
Citera
2024-08-05, 10:01
Medlem
2024-08-01s avatar
Håkan Bergmarks ekonomi, hur kul verkar den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in