2024-12-28, 13:47
Medlem
3N37s avatar
Utav en händelse så råkade jag hamna hos Frihetsnytt. Vem blev intervjuad som "USA-expert"? Jo Storamiralen mm HB. Onekligen så är HB en man med många strängar på sin lyra.
Citera
2024-12-28, 20:18
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Utav en händelse så råkade jag hamna hos Frihetsnytt. Vem blev intervjuad som "USA-expert"? Jo Storamiralen mm HB. Onekligen så är HB en man med många strängar på sin lyra.

Länka gärna.
Citera
2024-12-29, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Witte är 185-190cm. Frågan är var du fått dina uppgifter från. Har sett honom vilket du uppenbarligen inte gjort.

Jag har träffat samtliga.
Citera
2024-12-29, 12:30
Medlem
Chilpericuss avatar
Fritjof Persson och Håkan Bergmark bredvid varandra på Fritjofs pickup.

https://www.bitchute.com/video/OwlFpb53UtT0 (08:08)

Fritjof är enligt egen uppgift 194 cm lång.
Citera
2024-12-29, 14:39
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Länka gärna.
Här är det.https://www.youtube.com/watch?v=C2cejh1iKIE
Citera
2024-12-29, 14:47
Medlem
Alkoholist el inte är inte frågan. Han är vettig m sunt förnuft att lyssna på med behaglig skön röst
Citera
2024-12-29, 14:55
Medlem
3N37s avatar
I sin senaste krigsrapport har "experten" på allt som vanligt en salig blandning av "Gott & Blandat".
Ett nytt ord "Personaler" undrar om han har kommit på det själv? Större delen av de drygt sju minuter som rapporten är blundar han. För att använda hans egna ord så ser han väldigt sliten ut. Men en sak måste jag erkänna. Han är väldigt flitig.
Citera
2024-12-29, 15:05
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manshoran
Alkoholist el inte är inte frågan. Han är vettig m sunt förnuft att lyssna på med behaglig skön röst

Allt hans ljug om Nato? Estonia? Covid? SÄPO? Ryssland är framtiden? Jobbat på KSI? 5G strålning och nano-teknik som gör människor till robotar? HAARP? Mm mm. Vänligen tala om i vilken fråga han har sunt förnuft och det skall vara i en fråga där han INTE LÄSER INNANTILL och rapar olika alternativ media utan att tillföra något?

Han är en antisemit, umgås med neo-nassar, förintelse förnekare, säger att bögar och flator styr världen, sedan att man har stora skulder till samhället, skiter i betala skatter, böter, räkningar och samtidigt skryter om att man har stora tillgångar i guld så skall man ha skit! Och dessutom att sitta gnälla på att man inte får någon hjälp! Samtidigt som man undviker all kontakt och kommunikation med myndigheterna/banker mm?!?!

Herr Bergmark gör inget annat än klanka ner på Sverige som land och oftast utan grund eller uttalar sig och ger "fakta" som är ljusår ifrån verkligheten. Covid, Sveriges försvar, Nato, Estonia etc.

Han påstår sig "granska" politiker, men läser bara innantill olika "alternativ media". Eftersom han är en politiker så granskar vi honom! Vi utnyttjar vår rätt att yttra oss som han inte vill att vi skall kunna använda oss av, för han blockar all kritik och är emot yttrandefrihet!

Att Bergmark kör rattfull det är alltså helt ok enligt dig?
Senast redigerad av Oldg 2024-12-29 kl. 15:09.
Citera
2024-12-29, 15:20
Medlem
Citat:

"Vettig med sunt förnuft!" Han och Rönne sitter och vräker ur sig lögner i varje sändning. Antalet glidningar på sanningen och halvlögner är ännu fler till antalet. Dom rena lögnerna som jag registrerat är av den banalare sorten. Som att han varit med att skapa riffet till "Money for Nothing" och sett Beatles på Roskilde. Sen påstår han också att den väderdata som är som bevis för växthuseffekten hämtas från stationer i stadsmiljö där det tidigare var landsbygd. En snabb googling visar att samtliga stationer ligger vid flygplatser. Det här gällde Frankrike. Jag skulle väl inte bry mig ifall det inte vore för att dom sitter och påstår att samtliga förtroendevalda är inkompetenta landsförrädare som är köpta av den djupa staten, och att dom vill komma in i riksdagen genom att sprida sina lögner. Det är dom som är landsförrädarna som gör det svenska folket dummare.
Citera
2024-12-30, 01:27
Medlem
Citat:

Menar du att Håkan ljuger?
Han säger själv att han inte är alkoholist!
Fest dricker bara lite.
Sen att det blir fest 365 dagar om året är en annan sak.
Mycket kan man säga om Håkan Bergmark men skön röst den var ny😂😂😂
Du kan ju gå till valfri park och spela in bänk gänget där med sköna röster.
Som låter som HBs.
Citera
2024-12-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
"Vettig med sunt förnuft!" Han och Rönne sitter och vräker ur sig lögner i varje sändning. Antalet glidningar på sanningen och halvlögner är ännu fler till antalet. Dom rena lögnerna som jag registrerat är av den banalare sorten. Som att han varit med att skapa riffet till "Money for Nothing" och sett Beatles på Roskilde. Sen påstår han också att den väderdata som är som bevis för växthuseffekten hämtas från stationer i stadsmiljö där det tidigare var landsbygd. En snabb googling visar att samtliga stationer ligger vid flygplatser. Det här gällde Frankrike. Jag skulle väl inte bry mig ifall det inte vore för att dom sitter och påstår att samtliga förtroendevalda är inkompetenta landsförrädare som är köpta av den djupa staten, och att dom vill komma in i riksdagen genom att sprida sina lögner. Det är dom som är landsförrädarna som gör det svenska folket dummare.
Inte att förglömma i mytomanmongots CV, förband till Deep Purple i Skellefteå någon gång på 70 talet,, dessutom på deras utrustning
Hjälp mig väl.
Citera
2024-12-30, 16:06
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Inte att förglömma i mytomanmongots CV, förband till Deep Purple i Skellefteå någon gång på 70 talet,, dessutom på deras utrustning
Hjälp mig väl.

Den hade jag helt glömt! Tack för påminnelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in