2024-12-30, 09:54
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Lycka till!

Hur stor andel av ditt totala kapital är trajden på?
Ca 7000kr, vilket var vad jag kunde undvara när lönen kom.
Med tanke på stopplossen så är det väl max 2000kr jag riskar vilket det får vara värt iom att jag tror på uppsida härifrån.
Senast redigerad av Leaston 2024-12-30 kl. 09:56.
Citera
2024-12-30, 09:57
Medlem
Känns som luften gått ur rätt hårt och att det kanske inte blir så stor uppgång som förväntat.
I höstas lät det som att detta skulle bli bästa uppgången någonsin, kanske inte för bitcoin men för altcoins
Citera
2024-12-30, 10:10
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
I höstas lät det som att detta skulle bli bästa uppgången någonsin, kanske inte för bitcoin men för altcoins
Isf lyssnade du på fel influencerers.

Vissa memecoins har gått upp flera tusen procent, men dessa har varit lika svåra att förespå som det är att ha rätt på stryktipset.
99% av alla altcoins har alltid presterat skit, så statistiskt så är det inte ens värt att försöka med med sådant.

Köp saker för att du gjort en grundlig analys att produkten ifråga är bra. Inte för att det kanske blir en hype som alla andra förutom du missat.
Citera
2024-12-30, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ca 7000kr, vilket var vad jag kunde undvara när lönen kom.
Med tanke på stopplossen så är det väl max 2000kr jag riskar vilket det får vara värt iom att jag tror på uppsida härifrån.

Då håller jag tummarna för att du får tillräckligt med uppgång så att du realiserar vinsten innan eventuell nedgång =)
Citera
2024-12-30, 10:26
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Då håller jag tummarna för att du får tillräckligt med uppgång så att du realiserar vinsten innan eventuell nedgång =)
Får vi uppgång så kommer jag förstås flytta upp min stopp loss accordingly för att säkra vinst om dump plötsligt skulle komma.
Citera
2024-12-30, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Isf lyssnade du på fel influencerers.

Vissa memecoins har gått upp flera tusen procent, men dessa har varit lika svåra att förespå som det är att ha rätt på stryktipset.
99% av alla altcoins har alltid presterat skit, så statistiskt så är det inte ens värt att försöka med med sådant.

Köp saker för att du gjort en grundlig analys att produkten ifråga är bra. Inte för att det kanske blir en hype som alla andra förutom du missat.

Du har välsogt fel.
Bara kolla på Solana som är en av de som presterat bäst så ser du, vara drygt 10x sedan botten på 20 usd.
Citera
2024-12-30, 10:53
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Du har välsogt fel.
Bara kolla på Solana som är en av de som presterat bäst så ser du, vara drygt 10x sedan botten på 20 usd.
Du missar poängen. Vi pratade om "altcoins", tycker du Solana representerar altcoins bra?
Citera
2024-12-30, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du missar poängen. Vi pratade om "altcoins", tycker du Solana representerar altcoins bra?
Haha, ja det gör det, även om det är den med störst market cap.

Allt utom eth och btc har väl alltid setts som altcoins
Citera
2024-12-30, 12:04
Medlem
Citat:
Haha, ja det gör det, även om det är den med störst market cap.

Allt utom eth och btc har väl alltid setts som altcoins

Solana har med nöd och näppe slagit sitt gamla dollar-ATH i denna cykel.

Finns det någon annan altcoin som har lyckats med detta hittills? Jag har inte sett någon, men jag har inte letat jättenoga, ska sägas.

Inte ens Solana har emellertid slagit sitt bitcoin-ATH från förra cykeln. Så för de flesta hodlare har Solana varit ett sämre alternativ, om man inte köpte in sig alldeles i början. De som har köpt på botten av baissemarknaden har det dock gått bra för hittills eller om de redan har sålt efter rusningen i våras.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-12-30 kl. 12:07.
Citera
2024-12-30, 15:21
Medlem
Håller ganska bra tycker jag.
Måndagar brukar kunna va sälj off när vi sk välja håll och folk tror vi ska dumpa ännu mer.

Tror vi kommer se väldigt lite aktivitet i priset närmsta veckor men till slut dgår vi uppåt igen
Citera
2024-12-30, 15:37
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad menar du? Har inte gått under 93k på länge och det verkar vara stöd just nu.

Stödet på 93k krossades på kvällen igår. Rasade bara rakt igenom det idag och var är vi nu?
Citera
2024-12-30, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Stödet på 93k krossades på kvällen igår. Rasade bara rakt igenom det idag och var är vi nu?

Nu verkar det gå rätt söderut. Vilken katastrof. Vi borde ha sålt som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in