Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Jag följer eländet på X, det räcker med att läsa vad han skriver där, det är ju hans egna ord. Du kanske inte gör det, eller du kanske inte kan läsa?
Jo, jag kan läsa. Det är därför jag ifrågasätter det du hittar på. Som jag skrev så visste jag att du självklart inte kunde ange dessa "lögner".
Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
I sitt eget lands får han så klart göra det, men inte genom att köpa röster, det är inte tillåtet ens i USA. Sedan har han redan lagt sig i valet i Storbritannien och nu senast i valprocessen i Tyskland, där han uttryckligen uttryckt stöd för AfD och med tanke på hans position i den kommande administrationen i USA är det högst olämpligt att göra det. Jag följer eländet på X, det räcker med att läsa vad han skriver där, det är ju hans egna ord.
Så när jag hör svenska politiker som uttrycker att de tycker det är oroande att AFD går så bra i tyskland så är det olämpligt alltså enligt dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Jag följer eländet på X, det räcker med att läsa vad han skriver där, det är ju hans egna ord.
Fast att du backar läser ditten å datten backar ju inte upp dina påhittade texter du skriver här.
Ja ja, så slutsatsen blir alltså att du bara hittar på massa saker och när man ifrågasätter det så svarar du i princip bara med att du följer något elände och det räcker.
Här har du en i bonus, det har du förtjänat med råge: