Citat:
Jag fick inget svar på min fråga som jag ställde till fiskaren som var aktiv här.
Men borde inte de som sitter o fiskar må ganska dåligt av att de faktiskt sitter o tillfredsställer en massa gris-gubbar, när de chattar med dem? Alltså alla som inte vill eller bangar ur att träffas, men nappar i chatten. Gubben sitter o chattar, med vad han tror är en ung tjej, samtidigt som han garanterat sitter o rycker i snabeln.
Efteråt har gubben haft en skön stund med vad han tror var en tjej, o aldrig kommer att få reda på att det egentligen var Dumpen. Sen går han fantiserar återigen om när han minsann chattade med en tjejen som ville göra allt möjligt. Kanske får stärkt självförtroende av det också?
Känns inte det skamligt att faktiskt ha hjälpt gäddorna att tillfredsställa sig på det här viset? Det är garanterat ganska många...
Om inte fiskaren vill svara, vad tror/tycker ni andra om detta?
Men borde inte de som sitter o fiskar må ganska dåligt av att de faktiskt sitter o tillfredsställer en massa gris-gubbar, när de chattar med dem? Alltså alla som inte vill eller bangar ur att träffas, men nappar i chatten. Gubben sitter o chattar, med vad han tror är en ung tjej, samtidigt som han garanterat sitter o rycker i snabeln.
Efteråt har gubben haft en skön stund med vad han tror var en tjej, o aldrig kommer att få reda på att det egentligen var Dumpen. Sen går han fantiserar återigen om när han minsann chattade med en tjejen som ville göra allt möjligt. Kanske får stärkt självförtroende av det också?
Känns inte det skamligt att faktiskt ha hjälpt gäddorna att tillfredsställa sig på det här viset? Det är garanterat ganska många...
Om inte fiskaren vill svara, vad tror/tycker ni andra om detta?
Ja du. Det finns nog flera såna fall i deras chattloggar skulle jag tro.
Detta är yttligare en sak som gör att deras metoder är helt sjuka.
Om jag får spinna vidare på det du skriver.
Säg att denna person som dom fått upphetsad med sina bilder och chatt sedan går över och våldtar grannens dotter som är snarlik den som dom chattat med. Fruktansvärd tanke. Men med tanke på att dumpen inte har någon som helst koll på vad som händer på andra sidan skärmen. Varken före eller efter deras chatt, så bidrar dom i så fall till risker.
Förövaren som ger sig på flickan är absolut den som är ansvarig för sitt handlande. Men dumpen har i det fallet bidragit till ett barns lidande.
Jag kan endast spekulera då jag inte är fiskare själv.
Men att dag ut och dag in sitta och chatta med alla dessa män och försöka få dom upphetsade. Istället för att spendera tid med sina nära och kära. Måste antingen vara något som förstör dom själva och deras relationer så dom inte mår bra.
Eller så är det något dom gillar att göra och själva får någon form av kick utav det.
Jag hade nog kännt en oerhörd skam och oro om jag bidrog till att mata deras fantasier.