2024-12-28, 20:02
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpens fjortisar i chattarna har en tendens att vara väldigt nära 15 år och extremt kåta samt på jakt efter äldre feta män.
Dom skulle naturligtvis inte få lika många napp om de utgett sig att vara t.ex. en 8-åring. Jag vet inte ens om en 8-åring är kompetent nog att gå in på skumma chattar, men majoriteten av gubbarna skulle inte heller bestämma ett möte med "barnet", då de inte är "riktiga" pedofiler, utan mest för att de gillar "teen-kategorin" på porrsidorna, där man sminkar tjejen att se så ung ut som möjligt, o i sådana fall bryr sig inte många av gubbarna om att det finns en 15 års-gräns, man är bara ute efter en ung, men i.a.f. sexuellt utvecklad tjej. Långt ifrån alla gäddorna skulle gå med på att möta en 8-åring för att ha sex med denne. Även om vi låtsas att en 8-åring hade behärskat språket, chatten o allt det där, samt om 8-åringar t.o.m. hade fått lov att vara ensamma på stan...

Men visst, de har ju fått napp när fiskare erbjudit sig att "ta med sina barn" i 8 års-åldern för att blanda in dessa i sexuella aktiviteter, o det är riktiga pedofiler, som verkligen saknar gränser.

OBS! Jag försöker inte försvara gubbarna, jag tycker dom är grisiga ändå, men så är det.
Citera
2024-12-28, 20:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Dumpen söker nya fiskare, Sara sa det med egna ord. Klart man ställer upp om det krisar men vad ska jag göra? Spela fjortis kåt på farfar är väl lite ute numera.

Intressant. Undrar om farbror Blå har pratat med några fiskare och därav så behövs nya?
Citera
2024-12-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampusnacht
Hongäddorna får möta Tjacksara i örfilning, kanske till och med dra i håret och klösa – allt för att göra det mer spännande! Arrangören kan nog tjäna en del på reklamintäkterna, kanske något för Netflix?
Sara har ju rakat av sig sitt hår haha Hon blir diskad från den grenen.
Citera
2024-12-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Intressant. Undrar om farbror Blå har pratat med några fiskare och därav så behövs nya?
Möjligt att en del backat ur just för att slippa prata med farbror blå också...
Citera
2024-12-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Självklart får anhöriga och särskilt barn till gäddan stå sitt eget kast som har en pappa som är gädda. Detta kallas för dumpenlogik.

Alla anhöriga till brottslingar blir lidande när de åker fast.
Så med din logik så kan man inte döma någon, då det blir synd om de anhöriga
Citera
2024-12-28, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Det kan vara det också men troligtvis mest den urusla lönen Sara betalar ut. Som fiskare skall du vara i toppform efter ditt 9-17-jobb och göra exakt vad Sara säger och nån kvalitetstid med dina barn är det inte tal om utan du ska vara inloggad och ragga på gubbarna.
Vid rättslig prövning gäller offentlighetsprincipen och din identitet ryker. Prutt-Sara har sin sekretessmarkering att falla tillbaka på.

Sara har nog avverkat några fiskare på vägen mot något men Dumpen och pedofili gifter sig så bra i samma mening.
Citera
2024-12-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05

Fantastisk tagning bästa Karlsson. Nej anhöriga blir inte lidande om nån släkting snattat på ICA men Dumpen hänger ut folk för det värsta brottet.
Det är naturligtvis inte rimligt att Sara Nilsson ska vara chef här va?
Citera
2024-12-28, 21:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Inte kan man sätta folk i häktet heller eftersom det händer att de begår självmord där.
Citera
2024-12-28, 21:29
Medlem
Citat:
Fantastisk tagning bästa Karlsson. Nej anhöriga blir inte lidande om nån släkting snattat på ICA men Dumpen hänger ut folk för det värsta brottet.
Det är naturligtvis inte rimligt att Sara Nilsson ska vara chef här va?

Jag vet att ni jämställer försök till våldtäkt av barn med snatteri.
Men folk som är normala i skallen gör inte det.

Ni måste lära er att i stort sätt alla ser gäddorna som potentiellt våldtäksmän
Så du kan inte utgå ifrån ditt eget tankesätt

Om du läser hos dem som försöker rehabilitera barnknullaren och pedofiler så skriver alla att de har en störning i hjärnan.
Citera
2024-12-28, 21:50
Medlem
Citat:

Om du med detta menar att du likställer Dumpen med rättsväsendet, så tycker jag du behöver ta en ordentlig titt på din verklighet och kanske söka hjälp med den bilden.
Förstår inte ni som håller dumpen om ryggen vilken skillnad det är på att hänga ut en person så släkt och anhöriga ska vara lätta att identifiera och söka upp, och att diskret sköta saken just för att anhöriga ska lida så lite som möjligt?

Jag vet inte vad ni har varit med om i livet som gör att ni njuter utav att andra ska lida också.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Inte kan man sätta folk i häktet heller eftersom det händer att de begår självmord där.

Här är samma sak. Det är en fruktansvärd skilnad på äpplen och stenar.
Något som många verkar ha väldigt svårt att förstå.

Självklart så finns det människor som tar sina liv i häktet eller någon annan stans också.
Skilnaden är dock oerhört stor.
Att människor tar sitt liv är tragiskt. Dom behöver stöd och vård. Vissa mer än andra. Vi skulle kunna gå in hur djupt som helst på själva den problematiken om man skulle vilja det.

Däremot så anser jag att dumpen bidrar till mer lidande för långt många mer än för dom som sitter häktade och inte blivit uthängda.

Hursomhelst så är det som dumpen håller på med förfärligt och fullkomligt fel.
Det är inte försvarbart att hänga ut person efter person på deras sätt. Att sen inte bry sig över huvud taget om alla andra inblandade.
Det visar så tydligt på att dom inte bryr sig om andra individer än sig själva.
Ju mer man tittar på hur dom agerar och hur dom driver verksamheten så blir det mer och mer ett praktexempel på hur en sekt fungerar och verkar.

Sekter är farliga. Framförallt för dom som följer, men också för dom runtomkring.
Citera
2024-12-28, 22:22
Medlem
-Grillo-s avatar
Jag fick inget svar på min fråga som jag ställde till fiskaren som var aktiv här.

Men borde inte de som sitter o fiskar må ganska dåligt av att de faktiskt sitter o tillfredsställer en massa gris-gubbar, när de chattar med dem? Alltså alla som inte vill eller bangar ur att träffas, men nappar i chatten. Gubben sitter o chattar, med vad han tror är en ung tjej, samtidigt som han garanterat sitter o rycker i snabeln.

Efteråt har gubben haft en skön stund med vad han tror var en tjej, o aldrig kommer att få reda på att det egentligen var Dumpen. Sen går han fantiserar återigen om när han minsann chattade med en tjejen som ville göra allt möjligt. Kanske får stärkt självförtroende av det också?

Känns inte det skamligt att faktiskt ha hjälpt gäddorna att tillfredsställa sig på det här viset? Det är garanterat ganska många...

Om inte fiskaren vill svara, vad tror/tycker ni andra om detta?
Citera
2024-12-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Om du med detta menar att du likställer Dumpen med rättsväsendet, så tycker jag du behöver ta en ordentlig titt på din verklighet och kanske söka hjälp med den bilden.
Förstår inte ni som håller dumpen om ryggen vilken skillnad det är på att hänga ut en person så släkt och anhöriga ska vara lätta att identifiera och söka upp, och att diskret sköta saken just för att anhöriga ska lida så lite som möjligt?

Jag vet inte vad ni har varit med om i livet som gör att ni njuter utav att andra ska lida också.

Här är samma sak. Det är en fruktansvärd skilnad på äpplen och stenar.
Något som många verkar ha väldigt svårt att förstå.

Självklart så finns det människor som tar sina liv i häktet eller någon annan stans också.
Skilnaden är dock oerhört stor.
Att människor tar sitt liv är tragiskt. Dom behöver stöd och vård. Vissa mer än andra. Vi skulle kunna gå in hur djupt som helst på själva den problematiken om man skulle vilja det.

Däremot så anser jag att dumpen bidrar till mer lidande för långt många mer än för dom som sitter häktade och inte blivit uthängda.

Hursomhelst så är det som dumpen håller på med förfärligt och fullkomligt fel.
Det är inte försvarbart att hänga ut person efter person på deras sätt. Att sen inte bry sig över huvud taget om alla andra inblandade.
Det visar så tydligt på att dom inte bryr sig om andra individer än sig själva.
Ju mer man tittar på hur dom agerar och hur dom driver verksamheten så blir det mer och mer ett praktexempel på hur en sekt fungerar och verkar.

Sekter är farliga. Framförallt för dom som följer, men också för dom runtomkring.

Det är som vanligt ett väldigt snyftande från er.
Ja det är tråkigt för de anhöriga att de hade en sådan pappa eller man
Men alla hade fått veta när de döms för våldtäkt av barn

Och det är bättre att de avslöjas såhär ist för när de ger sig på barnens kompisar eller någon annan minderårig
Jag tror även att ytterst få av barnen eller övriga familjen någonsin kommer att se honom på samma sätt igen, så det lär i de flesta fall vara positivt om han försvinner ur deras liv.

En pappa som har svikit sin familj på det sättet är det ingen som har någon glädje av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in