2024-12-28, 16:59
Medlem
Allt utanför centrum är bara skit enligt henne. Är tydligen ”fint” att bo i centrala Stockholm, även om man skulle sova bakom en soptunna. Hellre det än en etta i Sundsvall liksoooom så.
Citera
2024-12-28, 17:09
Medlem
Pia Gräddnos hör hemma i BjörnsTrädgård eller knivsöder vid Hornstull.
-Vad är det för skillnad på Pia och Renstiernasgatan?
-Renstiernasgatan går FÖRBI systembolaget.
Citera
2024-12-28, 17:21
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Fångade 14 min av senaste liven:

https://gofile.io/d/d059vJ

Sjukt att hon traskade runt på Drottninggatan iklädd en höstjacka fly förbannad. Hon skulle ju kunna ha tagit in på ett hostel på Fridhemsplan och ha vinsyltor så det skriker om det till höger och vänster. Där skulle hon garanterat finna sällskap likt henne själv dessutom.
Citera
2024-12-28, 17:43
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Allt utanför centrum är bara skit enligt henne. Är tydligen ”fint” att bo i centrala Stockholm, även om man skulle sova bakom en soptunna. Hellre det än en etta i Sundsvall liksoooom så.

Ja men ”liksom så ”nu..?

Finska Pisskärringen från Huddinge, ska nu bo inom tullarna?

Varken fel på Huddinge,eller Södertälje.
Citera
2024-12-28, 17:50
Medlem
Citat:
Hon har dock sina söner i Huddinge så att flytta alltför långt ifrån umgänget med dem bär kanske emot.
Citera
2024-12-28, 18:16
Medlem
LenaLars avatar
Citat:

Fick mig att tänka på en gammal live då hon jämförde Stockholm med "en åker."

Tyckte det var rätt kul så klippte ut det och lade upp här:

www.youtube.com/watch?v=kQF5x0ioPdM

Varning för hög ljudvolym och odrägligt beteende!
Citera
2024-12-28, 18:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hon har dock sina söner i Huddinge så att flytta alltför långt ifrån umgänget med dem bär kanske emot.

Svårt att tro, med tanke på att hon valde spritfyllla och gubbligg framför barn.
Därför förlorade vårdnad om.

Den finska fyllekajan från Huddinge.
Ja.
Citera
2024-12-28, 18:44
Medlem
Det är ingen som funderarat på varför hon plötsligt blev så jävla förbannad och tvär efter bortamatchen hos han Jonas?

Jag menar en vanlig bakfylla har hon väl ruskat av sig utan problem innan.
Att hon stack från Hassan verkade ju inte bekomma henne nämnvärt efter det hade skett.

Kan det varit att Jonas visade med hela handen att "nej, tack det här var ett misstag, du ska ut" i kombination med att hon fick för sig att detta kunde vara hennes "nya kille"?

Jag får bara för mig att det är något mer underliggande än det hon börjat gnälla om igen som hemlöshet och att allt skulle vara Hassans fel.
Citera
2024-12-28, 18:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Fick mig att tänka på en gammal live då hon jämförde Stockholm med "en åker."

Tyckte det var rätt kul så klippte ut det och lade upp här:

www.youtube.com/watch?v=kQF5x0ioPdM

Varning för hög ljudvolym och odrägligt beteende!

"Kåssårna, laj-laj-laj-laj, kåssårna" Jo, de e ståkkhålmarna, asså...de, o så då en massa "achmed" i dörrarna. "-Hyr micket harr dy drockit,va?" Pia: "Mer en dej, allafall..." Och på frågan om hon varit i Thailand...Pia: "Det där bögstället..."!

Nu, 2 år senare...Hostels i Stockholm, Hasan i Älvsjö o önskedröm om 3 veckor semester i Gambia....Hemlös, tandlös o redlös...Det går bra, nu, Pia Pissfitta!
Citera
2024-12-28, 18:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Det är ingen som funderarat på varför hon plötsligt blev så jävla förbannad och tvär efter bortamatchen hos han Jonas?

Att hon stack från Hassan verkade ju inte bekomma henne nämnvärt efter det hade skett.

Kan det varit att Jonas visade med hela handen att "nej, tack det här var ett misstag, du ska ut" i kombination med att hon fick för sig att detta kunde vara hennes "nya kille"?

Jag får bara för mig att det är något mer underliggande än det hon börjat gnälla om igen som hemlöshet och att allt skulle vara Hassans fel.

Fick den känslan jag med...lite av att: "Du, jag ska bara pinna över till mitt hostel o hämta mina 2 rullväskor. Jag är lixom mellan 2 boenden, men det är inget jag har problem med. Är det ok att jag bor här gratis?"
Citera
2024-12-28, 19:04
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Hon tog väl ”Bortamatchen”, för
att straffa Hasan?

” Titta vad jag kan!” ?

Inget att se, hoppas Hasan har barn som lyft ut den finska fyllekärringen.
Om han inte klarade själv.
Citera
2024-12-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Fick den känslan jag med...lite av att: "Du, jag ska bara pinna över till mitt hostel o hämta mina 2 rullväskor. Jag är lixom mellan 2 boenden, men det är inget jag har problem med. Är det ok att jag bor här gratis?"

Ja hon har ju snackat mycket om att hon vill ha en snubbe som bara kan älska henne eller något i den stilen, tur att den där Jonas inte gick så långt iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon tog väl ”Bortamatchen”, för
att straffa Hasan?

” Titta vad jag kan!” ?

Inget att se, hoppas Hasan har barn som lyft ut den finska fyllekärringen.
Om han inte klarade själv.

Hmm, men skulle hon behöva kontakta honom direkt och tala om det, inte genom tiktok som han inte verkar intresserad utav.
Skulle väl iofs förklara ilskan om så var fallet för inte verkar han brytt sig i den benämningen att han inte hört av sig till henne efteråt, vad vi vet iaf.
Hon är ju snabbt där hos honom om han hört av, baserat på alla andra gånger han återkommit till henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in