2024-12-28, 10:30
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag vill oxå veta!!! *viftar med handen o studsar upp-o-ner i förväntan*

Hur går det med det senaste hostelet, tro? Dag ett avklarad. Sedan den 25/12 inne på hostel 2. Hur många kommer det att bli till den 1/1-25?

Blir hon utslängd från hostelen??
Själv ger hon ingen riktig förklaring, påstår att hon bokat 7 dgr hit å dit, sen ute på jakt efter nytt, något dygn senare…

Vid något tillfälle sa hon att det är fullbokat överallt, vilket jag har svårt att tro.
Citera
2024-12-28, 10:32
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Följt Pia länge. Utan tvekan mår hon dåligt och har problem. Men ni i tråden är ju totalt vidriga. De flesta som blir hemlösa blir det av samma anledning som Pia: de går inte att lita på, de sviker sina barn, de har beroenden som går före allt, de har skulder etc. Det är liksom människor som fått många chanser men som skiter i att te dem. Människor som hellre lever i misär än tar emot hjälp. Ändå tycker man synd om dem. Förutom Pia då. För med henne får ni se precis hur det går till. Hon livesänder tragedin. Tragiskt. Ni i tråden som spyr galla på en psykiskt sjuk och alkoholiserad kvinna borde skämmas. Hon behöver hjälp.

Kärringen förtjänar allt ont i livet - hon förtjänar ingenting gott.
Om du hade följt henne tillräckligt länge hade du förstått det.
Pia kan dra åt helvete, jag hoppas verkligen att hon mår riktigt dåligt.
Citera
2024-12-28, 10:34
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Själv ger hon ingen riktig förklaring, påstår att hon bokat 7 dgr hit å dit, sen ute på jakt efter nytt, något dygn senare…

Vid något tillfälle sa hon att det är fullbokat överallt, vilket jag har svårt att tro.

Hon har garanterat stört dom andra gästerna på ett eller annat sätt och blivit utslängd av personalen.
Citera
2024-12-28, 10:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Såg precis klippet "Gräddrumpan spårar i gamla stan" och jag måste säga att hon är småläcker, man fattar att hon får ragg. Lite väl bruna tänder dock.
Citera
2024-12-28, 10:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Helt övertygad om att Pia blir utslängd. Hennes grandiosa översittarmentalitet passar inte riktigt in i det koncept som "vandrarhem" ägnar sig åt.
Hennes vana att helt sonika lägga beslag på utrymmen som hon finner passar henne, hennes jävla TT, hennes attityd o sedan detta att hänga ut allt o alla till allmän beskådan.
Dricka vin, ragga på män, bre ut sig, taskig personlig hygien, och så detta eviga bekräftelsebehovet av att TT.

För trevliga, ödmjuka, socialt anpassade människor finns det helt säkert en skrubb att sova i någonstans på ett hotell...för en alkad, halvt tandlös, kvinna utan förmåga till social kompetens...well...dessutom med mobilen i högsta hugg ivrigt filmandes...där är det nog kört...tror jag.
Citera
2024-12-28, 10:47
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Såg precis klippet "Gräddrumpan spårar i gamla stan" och jag måste säga att hon är småläcker, man fattar att hon får ragg. Lite väl bruna tänder dock.

Går du igång på bruna tänder och vårtigt kön så ta in på hennes hostel vetja och lägg in en stöt!! Hon flaggar ju alltid sin adress i hopp om ett nyp så det ska nog gå snabbt och lätt.
Kalla henne inte småläcker igen tack hahaha fyfan vilken låg standard du har!
Citera
2024-12-28, 11:00
Medlem
Citat:
Sluta retas..
Citera
2024-12-28, 11:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Går du igång på bruna tänder och vårtigt kön så ta in på hennes hostel vetja och lägg in en stöt!! Hon flaggar ju alltid sin adress i hopp om ett nyp så det ska nog gå snabbt och lätt.
Kalla henne inte småläcker igen tack hahaha fyfan vilken låg standard du har!
Jag tror att du liksom många andra här har fastnat i en slags loop där alla måste hata Pia. Förutom tänderna så kan jag inte se vad som är exakt så hemskt fult med henne. Sliten javisst, men sminkad ser hon ju faktiskt helt okej ut. Vad skulle vara så hemskt då menar du, ansiktsformen eller vaddå? Hon är dessutom mycket mer fit i kroppen än många andra i hennes ålder. Du verkar vara en svag påverkbar person som bara följer den stora massan som en pöbel. Själv väljer jag att tycka vad jag vill och jags skiter i vad andra tycker . Pian är sliten emellanåt men jag tycker absolut inte att det är en ful kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Sluta retas..
Jag retas inte. Jag pratar allvar.
Citera
2024-12-28, 11:34
Avslutad
Citat:
Hon får ragg. Den senaste killen hon var hos var säkert dyngrak han med. Hon försvann därifrån på morgonen och han insåg väl vad för kvinna han hade släpat hem.

Du får väl helt enkelt åka dit och stöta på henne om du är intresserad. Var beredd på att du måste vara henne till lags hela tiden. Hon grisar med maten och blir dyngrak, luktar illa för hon sköter inte sin hygien. Ska hon bo hos dig så hoppas jag att du bor i hus. För lägenhet klarar hon inte av.

Utseende mässigt så syns hennes missbruk. Ofta smutsigt hår som behöver klippas, utslag i ansiktet.
Jag känner många i hennes ålder och även äldre än henne som utseende mässigt ser betydligt bättre ut
Citera
2024-12-28, 11:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Hon får ragg. Den senaste killen hon var hos var säkert dyngrak han med. Hon försvann därifrån på morgonen och han insåg väl vad för kvinna han hade släpat hem.

Du får väl helt enkelt åka dit och stöta på henne om du är intresserad. Var beredd på att du måste vara henne till lags hela tiden. Hon grisar med maten och blir dyngrak, luktar illa för hon sköter inte sin hygien. Ska hon bo hos dig så hoppas jag att du bor i hus. För lägenhet klarar hon inte av.

Utseende mässigt så syns hennes missbruk. Ofta smutsigt hår som behöver klippas, utslag i ansiktet.
Jag känner många i hennes ålder och även äldre än henne som utseende mässigt ser betydligt bättre ut
Hur kommer det sig att folk här ofta verkar ha så jävla svårt att hålla två olika tankar i huvudet på samma gång? Bara för att jag kan se att Gräddrumpan egentligen är en vacker kvinna så betyder det väl inte att jag nödvändigtvis själv skulle vilja ha ett sexuellt förhålland med henne? Oerhört barnslig attityd.

Jag håller med om att missbruket syns. Men hon förtjänar inte att kallas för ful, för det här är faktiskt en snygg tjej, så det så!
Citera
2024-12-28, 12:03
Avslutad
Citat:
Hur kommer det sig att folk här ofta verkar ha så jävla svårt att hålla två olika tankar i huvudet på samma gång? Bara för att jag kan se att Gräddrumpan egentligen är en vacker kvinna så betyder det väl inte att jag nödvändigtvis själv skulle vilja ha ett sexuellt förhålland med henne? Oerhört barnslig attityd.

Jag håller med om att missbruket syns. Men hon förtjänar inte att kallas för ful, för det här är faktiskt en snygg tjej, så det så!
Lugn och fin. Har aldrig sagt att hon är ful. Däremot tycker jag att hon har en grandios självbild som inte stämmer överens med verkligen Det finns kvinnliga missbrukare som ser värre ut utseende mässigt. Där är hon inte ännu. Men slutar hon inte dricka så kommer hon se ut som dom. Tänderna tex kommer att lossna och hon kommer få tandinflammationer. Hon har säkert fullt med tandsten som luktar illa och hål i tänderna.
Snygg tycker jag inte men som sagt bättre än många andra kvinnliga missbrukare.

Hon har ett läkarbesök den 14 januari och jag håller tummarna hårt för att hon går dit
Senast redigerad av tindraninni 2024-12-28 kl. 12:08.
Citera
2024-12-28, 12:09
Medlem
Citat:

Förstår vad du menar, kan också tycka hon kan se riktigt bra ut. Betyder ju inte man vill ragga på nån för det, eller att man tycker andra saker är ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in