2024-12-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Det är ju bara att konstatera att man inte får ihop något alls. Ena föräldern är alltså svensk och avliden sedan länge. Andra föräldern är alltså rysk, lever, har bytt namn och är diakon i kyrkan, i samma stad där G bor. G har levt i fosterfamilj och har en fosterpappa som hon haft som en pappa. G flyttade hemifrån när hon nästan var 16, till F, som hon sen gifte sig med och fick 2 barn med. De skilde sig. Sen strax därpå träffade hon Z, som åkte dit för narkotikabrott, de blev gravida direkt, fick missfall, gifte sig, blev gravida igen och har nu 2 gemensamma barn. Z är typ aldrig hemma. G flirtar med andra och hittar på ursäkter. Det kommer fram att G har antingen diagnoser eller psykisk ohälsa eller både och. Hon utmålar sig för att vara ensam, samtidigt som hon alltså har både svärföräldrar, vänner och faktiskt har en biologisk mamma i livet samt en plastpappa. Vad fan är det som pågår?

Bra sammanfattning! Samtidigt har hon i frågestunder ändå hyllat relationen till f och hans tjej. Att de samarbetar bra osv
Citera
2024-12-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamia
Mamman är enligt vad jag har hört inte helt stabil i humöret. Hon verkar ha flyttat runt en del, om det nu har någon betydelse. Kanske är hon tillbaka i Umeå med hopp om att träffa barnbarnen?
Vet vem Fjodor var innan han träffade G, en snäll, omtänksam och trevlig kille men när han gick andra året på gymnasiet träffade han G. Han blev förändrad sa hans kompisar och hon var helt besatt av honom och kontrollerande. Kunde rusa in i hans klassrum under lektion och skrika på honom. Okej det var länge sedan och de var unga men att ljuga och manipulera verkar hon ha fortsatt med.

Oftast är ju flirtiga personer svartsjuka eftersom de vet vad som kan hända
Citera
2024-12-28, 10:15
Medlem
Jag har info också. Men vill inte åka dit på något förtal eller personangrepp. Men kortfattat så är G inte den alla tror hon är.
Citera
2024-12-28, 10:15
Medlem
Hur är g och broderns relation ?
Citera
2024-12-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicEye
Jag har info också. Men vill inte åka dit på något förtal eller personangrepp. Men kortfattat så är G inte den alla tror hon är.

Du är ju anonym på fb så hur ska du åka dit för förtal
Citera
2024-12-28, 12:17
Medlem
Citat:

Du kan väl ge en hint
Citera
2024-12-28, 13:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Ni som sitter på info. Ni kan väl inte direkt vara rädda för att röja vilka ni är eller åka dit för nåt? Hur skulle er info om G kunna härleda till er? Såvida ni inte är mer närstående än ni utgett er för att vara förstås. Annars är risken väldigt liten, typ obefintlig, att det skulle komma fram vem som snackat.
Citera
2024-12-28, 13:32
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamia
Mamman är enligt vad jag har hört inte helt stabil i humöret. Hon verkar ha flyttat runt en del, om det nu har någon betydelse. Kanske är hon tillbaka i Umeå med hopp om att träffa barnbarnen?
Vet vem Fjodor var innan han träffade G, en snäll, omtänksam och trevlig kille men när han gick andra året på gymnasiet träffade han G. Han blev förändrad sa hans kompisar och hon var helt besatt av honom och kontrollerande. Kunde rusa in i hans klassrum under lektion och skrika på honom. Okej det var länge sedan och de var unga men att ljuga och manipulera verkar hon ha fortsatt med.

Ja, 8 adresser på 3,5 år är inte lite. Inte bara norrut heller, flera adresser var på Gotland.
Citera
2024-12-28, 13:36
Medlem
Ingen som har lite insyn i familjen och kan ge mer info? Känns verkligen som ett uppgjort mamma, pappa, barn situation just nu.
Citera
2024-12-28, 13:50
Medlem
Citat:

Tell us 😅 vi är nyfikna ju.

Plus - vem vet om det egentligen är sanning eller ej som någon på flashback outar?
Citera
2024-12-28, 18:21
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Du är anonym här ju, och hon är ”kändis”. Kör på!
Citera
2024-12-28, 18:29
Medlem
Jag vill berätta. Men är också rädd för konsekvenserna. Tyvärr.

G framstår som ett helgon hos många, vilket inte är helt sant.

G är otroligt snäll och trevlig samt pratglad när man träffar henne. Men den som inte dansar efter hennes pipa är inte vatten värd. På F och Z skrek hon på så alla runt om hörde. Temperament från ja vette gudarna.

Tror det är lätt att svartmåla Z och jag har samma magkänsla som många av er. Men att tidigare relation gått i krasch och även nuvarande är svajig är dels på grund av oärlighet samt temperament.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in