2024-12-27, 22:36
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Läste igenom nu och blev helt chockad:

1. G har alltså under sitt äktenskap med F flörtat med barnens kompis pappa. När mamman sedan reser bort slår hon till och ringer honom och frågar om han är sugen. Detta spelar han in och sedan upp för frun och då svarar g med att hon ”busringt lite en fredag kväll när hans fru var iväg just den dagen.
2. Att f inte lämnade henne efter den incidenten?
3. Hon har ju alltid pratat i sina frågestunder om hur mycket hon hatar otrohet

G kastade offret under bussen & påstod saker han hade gjort. Sedan läckte väl allt & det visade sig att det var lögner från hennes sida. Exet ringde upp mannen också & trodde på G. Hon försökte pudla med att hon var berusad, men hon lät spiknykter & målade in sig i ett hörn när hon försökte skademinimera.
Citera
2024-12-27, 23:13
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glodhatt99
Hon försökte pudla med att hon var berusad, men hon lät spiknykter & målade in sig i ett hörn när hon försökte skademinimera.

Är hon typ nykterist nu för tiden? Har tänkt på att det alltid verkar vara pepsi eller juice i glasen. Har sett henne med en Bacardi breezer en nyår typ, annars bara läsk. Även när hon och ”bästis” har spa-helg / myskväll osv.
Citera
2024-12-27, 23:17
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
I told you so… Jag sa ju att de hade blivit sams igen. Så himla bra för barnen kan man tro. MEN, lita inte på allt ni ser och läser. Det är så mycket fult som gömmer sig under ytan hos Gabriella att det är oroväckande. Har hört ännu mer från de som känner dem i verkligheten, varav en av dem är min och Z’s gemensamma vän. Började direkt avfölja henne. Jag föreslår att ni gör samma sak. Gör man inte det så stöttar man en kvinna som har två ansikten, ljuger och kan vara väldigt manipulativ. All den empatin jag kände för henne försvann totalt. Hennes relation med Z lär dock inte vara för alltid, det är en sak som är säker. Usch, nej jag blir arg över att ha följt och stöttat en sådan person som henne omedveten om vem hon verkligen är. Och ännu mer arg över att ha lagt all skuld på Z. Stackars man.

God Jul på er!
Hallonet du är saknad i tråden! Har du inget du kan tänka dig att dela med dig av, med tanke på att du gjort en sådan ”helomvändning” ang vad du tycker om Gabriella?
Citera
2024-12-27, 23:23
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Rättelse:

Mamma är diakon och heter numera Kim Felix dotter på hennes fb verkar hon vara aktiv gällande hbtq och Pride. Blev hon lesbisk på äldre dar kanske ?

Dock bara 53 år

Va?? Mamman är alltså diakon inom svenska kyrkan? Grundpelaren inom den kristna tron är ju att älska din nästa och att förlåta alla synder. Om mamman står för de värderingarna så borde det vara G:s beslut att de inte ska ha kontakt. Och sen grina på nätet över att hon är såååå ensam. 🙄 Varför?

Börjar nästan tänka som en tidigare skribent, att det finns en psykisk ohälsa i botten hos G. Det skulle förklara mycket av hennes beteende.
Citera
2024-12-27, 23:33
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Är hon typ nykterist nu för tiden? Har tänkt på att det alltid verkar vara pepsi eller juice i glasen. Har sett henne med en Bacardi breezer en nyår typ, annars bara läsk. Även när hon och ”bästis” har spa-helg / myskväll osv.

Haha men hon födde ju typ precis och hon drack väl med kompisen hemma rätt direkt efter förlossningen
Citera
2024-12-27, 23:34
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Va?? Mamman är alltså diakon inom svenska kyrkan? Grundpelaren inom den kristna tron är ju att älska din nästa och att förlåta alla synder. Om mamman står för de värderingarna så borde det vara G:s beslut att de inte ska ha kontakt. Och sen grina på nätet över att hon är såååå ensam. 🙄 Varför?

Börjar nästan tänka som en tidigare skribent, att det finns en psykisk ohälsa i botten hos G. Det skulle förklara mycket av hennes beteende.

På mammans fb gör hon reklam för att man kan prata med henne om man mår dåligt el har problem osv

Jag får faktiskt inte heller ihop bilden
Citera
2024-12-27, 23:41
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Haha men hon födde ju typ precis och hon drack väl med kompisen hemma rätt direkt efter förlossningen
Drack vaddå? Jag tyckte det såg ut som julmust i vinglas.
Citera
2024-12-27, 23:55
  #356
Medlem
Varför har G ingen kontakt med mamman?

Undra egentligen vad som hände mellan G och exmaken?
Citera
2024-12-28, 00:12
  #357
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Det är ju bara att konstatera att man inte får ihop något alls. Ena föräldern är alltså svensk och avliden sedan länge. Andra föräldern är alltså rysk, lever, har bytt namn och är diakon i kyrkan, i samma stad där G bor. G har levt i fosterfamilj och har en fosterpappa som hon haft som en pappa. G flyttade hemifrån när hon nästan var 16, till F, som hon sen gifte sig med och fick 2 barn med. De skilde sig. Sen strax därpå träffade hon Z, som åkte dit för narkotikabrott, de blev gravida direkt, fick missfall, gifte sig, blev gravida igen och har nu 2 gemensamma barn. Z är typ aldrig hemma. G flirtar med andra och hittar på ursäkter. Det kommer fram att G har antingen diagnoser eller psykisk ohälsa eller både och. Hon utmålar sig för att vara ensam, samtidigt som hon alltså har både svärföräldrar, vänner och faktiskt har en biologisk mamma i livet samt en plastpappa. Vad fan är det som pågår?
Citera
2024-12-28, 00:18
  #358
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Drack vaddå? Jag tyckte det såg ut som julmust i vinglas.

Tror nog att G dricker alkohol trots att hon är nyförlöst och ammar. I händelser såg man vinflaskorna, vid olika tillfällen. Sen när det fanns 4 glas med dricka i såg man skillnaden. Två glas innehöll sannolikt julmust, till barnen antar jag, man såg skummet på ytan. De två andra glasen hade inget skum och var med största sannolikhet rödvin.
Citera
2024-12-28, 00:37
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Tror nog att G dricker alkohol trots att hon är nyförlöst och ammar. I händelser såg man vinflaskorna, vid olika tillfällen. Sen när det fanns 4 glas med dricka i såg man skillnaden. Två glas innehöll sannolikt julmust, till barnen antar jag, man såg skummet på ytan. De två andra glasen hade inget skum och var med största sannolikhet rödvin.
Ahhh!!! Ser det nu, att det är bara 2 av glasen som har skum på ytan! 👍🏻 Jag har reagerat på att de båda verkar så ”helylle” och aldrig dricker. ( Ja inte Tove heller. ) Men då kanske det inte är så. ☺️
Citera
2024-12-28, 09:16
  #360
Medlem
Mamman är enligt vad jag har hört inte helt stabil i humöret. Hon verkar ha flyttat runt en del, om det nu har någon betydelse. Kanske är hon tillbaka i Umeå med hopp om att träffa barnbarnen?
Vet vem Fjodor var innan han träffade G, en snäll, omtänksam och trevlig kille men när han gick andra året på gymnasiet träffade han G. Han blev förändrad sa hans kompisar och hon var helt besatt av honom och kontrollerande. Kunde rusa in i hans klassrum under lektion och skrika på honom. Okej det var länge sedan och de var unga men att ljuga och manipulera verkar hon ha fortsatt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in