2024-12-28, 00:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Till STRUTEN!
dra iväg till en annan tråd där såna som du kanske kan göra skillnad!men här så har du ingen suck alls överhuvudtaget för Pia pissrumpa är bortom all räddning och är för övrigt en vidrig satkärring som inte har något med psykisk ohälsa att göra.....FÖR DET ÄR HENNES VIDRIGA PERSONLIGHET SOM ÄR PROBLEMET. Så dra iväg till någon annan tråd som sagt för jag har läst alla dina GÖRA GOTT OCH ALLAS LIKA VÄRDE KOMMENTARER så det driver mig till vansinnets avgrund
För varken du eller någon annan kan rädda denna SAK för pissrumpan är bortom bot och bättring

Håller med till tusen!! Går inte försvara hennes pissiga stil längre. Så oförskämd och äckligt mot både främmande som sina egna söner. Bara hon, hon, hon räknas.
Nu har hon lite drygt 1,5 miljoner på kontot. Går inte ens dra "jag e på gatan"-kortet längre. Finns mängder med möjligheter nu att styra upp något mer hållbart än att driva runt mellan sunkiga ligg och hostels. Men hon har tagit på sig den största offerkoftan som världen skådat och hon vägrar byta om!!!
Själv hade jag kastat mig in på den behandling som socialtjänsten rekommenderade henne. För jag älskar mina barn! Därefter kan man steg för steg bygga upp ett liv igen. Och är hon nu så jävla anti att släppa vinet och välja barnen i första rummet. Så kan hon ju hyra ett rum i kollektiv t.ex, eller vad tusan som helst. Hon lurar sig själv om hon tror hostel blir billigast i längden. Hela skallen har ju vinmarinerats på henne nu.

Och de som försvarar henne efter att ha kollat de senaste veckornas klipp, bara knip igen. Ni har också problem isåfall.
Citera
2024-12-28, 01:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Är första gången jag skriver kommentar här men har följt tråden och pissrumpan sen start och dina inlägg är alltid klockrena👌 du skriver det många tycker om denna orena varelse

Pia Pissfitta är mitt "Guilty Pleasure"! Hon fascinerar mig omåttligt med sina bravader. Lite som en Pippi Långstrump som vuxit upp på en öde ö...!(Sorry Astrid Lindgren!)
Känner ett viss mått av "systerskap" med denna obskyra varelse...vi är av kvinnokön båda, men där slutar liknelserna. För INGEN ska påstå att det inte går att förändra sig.

Pia Pissfitta VILL INTE förändra sig...hon njuter av sin misär. Hennes situation är ju nyckeln till berömmelse...hur snedvridet det kan låta.

Har genomskådat vidret, faktiskt!
Citera
2024-12-28, 01:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hennes nyktra kväll blev visst inte nykter ändå!!! Vad ska hostelet tycka om detta???
Hon var ju sååå jävla sur i lajven tidigare för att de har alkoholförbud. Men nu ser jag i kommentarerna att hon skriver att hon vid ca 22-tiden intar "flytande lunch"... så det går visst inte ens vara nykter en natt..går fort utför som sagt med så mycket på kontot. Allt snålas på så ini helvete förutom VINET

Gick hon på krogen? Det är ju dyrt, juh!
Citera
2024-12-28, 01:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hörde också att hon bokat och betalt för 6 nätter, tänkte inte på det innan. Kanske blev utslängd och pengarna brann inne - därav pissiga humöret? Plus att vin är dyrt såklart, det bidrog också.

Tror hon sumpar en del pengar på sin oförmåga till att bete sig.
Tror hon även hade bokat för 6 nätter innan hon tog Hasan som gisslan o ockuperade hans lägenhet.

Sedan det hostel hon ankrade upp på efter att Hasan&Kompani hivade ut henne. 6 nätter bokat. Ute efter 2. Varav en av dessa nätter hos Jonas för att dela med sig av sin kondylom...(delad könssjukdom är alltid mer party än att behålla skiten själv. Ingen som ska komma o påstå at Pia är en snålis på det området, inte!)

Så nu 1:a natten av sex...hur många tror att hon hinner byta till minst två innan 2025?
Citera
2024-12-28, 01:12
Medlem
Tror ni Pia blir uteliggare när det blir vår och vädret blir bättre för sådan aktivitet?

Av egen fri vilja eller för att hon har bränt sina skepp överallt?
Senast redigerad av Sturuf 2024-12-28 kl. 01:42.
Citera
2024-12-28, 02:57
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Gick hon på krogen? Det är ju dyrt, juh!

När det gäller vin så blir hon sifferblind, remember? Schampo är för dyrt, en ny tandborste med hahaha, men vinglas i mängder på krog finns det inga gränser för...

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror hon sumpar en del pengar på sin oförmåga till att bete sig.
Tror hon även hade bokat för 6 nätter innan hon tog Hasan som gisslan o ockuperade hans lägenhet.

Sedan det hostel hon ankrade upp på efter att Hasan&Kompani hivade ut henne. 6 nätter bokat. Ute efter 2. Varav en av dessa nätter hos Jonas för att dela med sig av sin kondylom...(delad könssjukdom är alltid mer party än att behålla skiten själv. Ingen som ska komma o påstå at Pia är en snålis på det området, inte!)

Så nu 1:a natten av sex...hur många tror att hon hinner byta till minst två innan 2025?

Ja jag tror hon sumpat en del hostel pga vrål och fylla, helt klart är hon förbannat för nätterna hon fått betala "i onödan". Hon är så jävla dum, verkar nästan som hon fortfarande tror att Hasan ska öppna dörren igen??? Hade hon inte sökt en lite mer stabil lösning annars..?
Nu kan hon nog glömma Hasan dock. Efter JONAS Oj vilken tjääärlek Pia...bortamatch så tätt inpå och vid den åldern..nääee nu får hon ge sig

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tror ni Pia blir uteliggare när det blir vår och vädret blir bättre för sådan aktivitet?

Av egen fri vilja eller för att hon har bränt sina skepp överallt?

Jag tror hennes snålhet och vinskadade hjärna gör att hon hellre är "på gatan" och får tittare än styr upp livet. Vi kommer nog se en jäkla misär tills pengarna är slut.. tyvärr får man säga för hennes söners skull
Citera
2024-12-28, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Jag tror hennes snålhet och vinskadade hjärna gör att hon hellre är "på gatan" och får tittare än styr upp livet. Vi kommer nog se en jäkla misär tills pengarna är slut.. tyvärr får man säga för hennes söners skull

Ja, jag tänker samma. Hon verkar ju ha behov av att ha människor omkring sig, så hon kanske slår sig ihop med någon. Och det funkar bra tills det inte gör det och då blir det fyllecell ett tag. Fast när vinet har förstört hjärnan ännu mer så kanske hon hamnar på PIVA.

Kan också se att hon i samband med ett uteliv slår någon i skallen med något så hon får sitta på rättspsyk till sommarn. Tycker hon ser så jävla dålig ut med jämfört med bara något år sen. Och det flera har nämnt att hon börjar bli gul. Får hon fylledelirium så kan hennes aversion mot andra människor och deras behov och tyckande göra att hon blir aggressiv. Har inte sett något än men i takt med att hon går ner sig så är det ett ganska naturligt steg.

Alla uteliggare som dricker dricker inte såna mängder att de blir sämre månad för månad. Det är nog rätt ovanligt. De är jämnfulla så lixom. Sen så smäller det till och tillståndet blir hastigt sämre. Såna brukar polisen hämta in och köra till rätt instans.

Kanske hon till och med blir så handikappad att hon hamnar på ett boende, sjukhem eller åldringsvård eller något. Dvs om hon då inte är aggressiv. Fast såna brukar ju få bo på något hem också och misshandla vårdpersonalen. Det är ju inte alls ovanligt. Får hon kanske en spruta i röven så hon lugnar ner sig.

Skulle förvåna mig mycket om hon tar itu med sig själv.
Citera
2024-12-28, 05:54
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Fångade 14 min av senaste liven:

https://gofile.io/d/d059vJ

https://m.youtube.com/watch?v=La5LSbX_01E

Verkar vara klipp innan hon traskar runt på gatan ifrån 14 min liven.

Sur hon var då, ingen vidare julstämning där inte. Stänga av sin live-sändning i vrede var inget snällt 🤣
Dumpad på självaste julafton säger hon. Intressant. Satt hon inte hos Hassan tidigare och skyllde på att han var otrogen.

Sedan hennes eviga filmande och pladdrande ifrån sovsalarna, hon har väldigt svårt att visa hänsyn till andra.

Detta är en riktig piss människa, som vanligt är hon helt oskyldig till konsekvenserna av sina handlingar.

Undrar hur hennes nyårsfirande blir? Middag på Mcdonalds?
Citera
2024-12-28, 06:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Följt Pia länge. Utan tvekan mår hon dåligt och har problem. Men ni i tråden är ju totalt vidriga. De flesta som blir hemlösa blir det av samma anledning som Pia: de går inte att lita på, de sviker sina barn, de har beroenden som går före allt, de har skulder etc. Det är liksom människor som fått många chanser men som skiter i att te dem. Människor som hellre lever i misär än tar emot hjälp. Ändå tycker man synd om dem. Förutom Pia då. För med henne får ni se precis hur det går till. Hon livesänder tragedin. Tragiskt. Ni i tråden som spyr galla på en psykiskt sjuk och alkoholiserad kvinna borde skämmas. Hon behöver hjälp.
Citera
2024-12-28, 07:27
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Följt Pia länge. Utan tvekan mår hon dåligt och har problem. Men ni i tråden är ju totalt vidriga. De flesta som blir hemlösa blir det av samma anledning som Pia: de går inte att lita på, de sviker sina barn, de har beroenden som går före allt, de har skulder etc. Det är liksom människor som fått många chanser men som skiter i att te dem. Människor som hellre lever i misär än tar emot hjälp. Ändå tycker man synd om dem. Förutom Pia då. För med henne får ni se precis hur det går till. Hon livesänder tragedin. Tragiskt. Ni i tråden som spyr galla på en psykiskt sjuk och alkoholiserad kvinna borde skämmas. Hon behöver hjälp.

Det är precis så även jag anser om Pia, ändå fortsätter folk i tråden att missförstå mig...

Jag tycker inte att Pia gör rätt i allt, verkligen inte, och det har jag även tidigare skrivit, men det är all denna hånfullhet som uttrycks här jag vänder mig emot...
Man behöver inte skriva så fult och elakt, utan visa lite medmänsklighet...

Pia är ju så intrasslad i problem att hon bildligt slåss för sitt liv, hånar folk tillbaka för att hon inte kan något annat...

Ja, det är tragik, stor tragik...

Även samhället sviker, för Pia skulle behöva att någon myndighet tar över nu, hon behöver tvingas till vård...
Det heter ju att tvångsvård ska tillämpas när man är en fara för sig själv eller annan...
Som jag ser det så är Pia en fara för sig själv, så långt som det nu gått...

Man säger i tråden att det inte skulle ha varit bra för hennes söner att få vara tillsammans med Pia, ja, kanske sant, men inte heller mindre sant, att det helt säkert inte var bra för Pia att mista vårdnaden om dem...

Jag tillhör också de som följer Pia och undrar hur allt ska utveckla sig, men jag ser det verkligen inte, som många andra tycks göra, som en spännande livesänd show...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2024-12-28 kl. 07:30.
Citera
2024-12-28, 07:29
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Det är precis så även jag anser om Pia, ändå fortsätter folk i tråden att missförstå mig...

Jag tycker inte att Pia gör rätt i allt, verkligen inte, och det har jag även tidigare skrivit, men det är all denna hånfullhet som uttrycks här jag vänder mig emot...
Man behöver inte skriva så fult och elakt, utan visa lite medmänsklighet...

Pia är ju så intrasslad i problem att hon bildligt slåss för sitt liv, hånar folk tillbaka för att hon inte kan något annat...

Ja, det är tragik, stor tragik...

Även samhället sviker, för Pia skulle behöva att någon myndighet tar över nu, hon behöver tvingas till vård...
Det heter ju att tvångsvård ska tillämpas när man är en fara för sig själv eller annan...
Som jag ser det så är Pia det för sig själv, så långt som det nu gått...

Man säger i tråden att det inte skulle ha varit bra för hennes söner att få vara tillsammans med Pia, ja, kanske sant, men inte heller mindre sant, att det helt säkert inte var bra för Pia att mista vårdnaden om dem...

Jag tillhör också de som följer Pia och undrar hur allt ska utveckla sig, men jag ser det verkligen inte, som många andra tycks göra, som en spännande livesänd show...

Instämmer. Det är så otroligt tragiskt och sorgligt alltihop. Pia är inte ond som folk försöker få det till. Hon behöver hjälp och vård. Är också orolig över hur det hela kommer sluta. Pias liveshow få en ände med förskräckelse.
Citera
2024-12-28, 07:54
Medlem
Jag har träffat på dom tidigare,män som misshandlar och kvinnor som knullar runt. Ofta med missbruk för dom alltid vill ha mer eller mest av det goda. Alla andra ska betala missbruket som ska göda deras ego . Familjer och närstående ska få betala priset. Synd om dom är det inte,det är synd om dom som kommer i deras väg. Pia är inte särskilt sjuk hon ser alltid till att ha torrt på fötterna och kan hon inte betala så får någon annan göra det. Hon spottar på Soc och välgörenhetsorganisationer liksom sina följare om deras offer inte är tillräckligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in