Citat:
Till STRUTEN!
dra iväg till en annan tråd där såna som du kanske kan göra skillnad!men här så har du ingen suck alls överhuvudtaget för Pia pissrumpa är bortom all räddning och är för övrigt en vidrig satkärring som inte har något med psykisk ohälsa att göra.....FÖR DET ÄR HENNES VIDRIGA PERSONLIGHET SOM ÄR PROBLEMET. Så dra iväg till någon annan tråd som sagt för jag har läst alla dina GÖRA GOTT OCH ALLAS LIKA VÄRDE KOMMENTARER så det driver mig till vansinnets avgrund
För varken du eller någon annan kan rädda denna SAK för pissrumpan är bortom bot och bättring
dra iväg till en annan tråd där såna som du kanske kan göra skillnad!men här så har du ingen suck alls överhuvudtaget för Pia pissrumpa är bortom all räddning och är för övrigt en vidrig satkärring som inte har något med psykisk ohälsa att göra.....FÖR DET ÄR HENNES VIDRIGA PERSONLIGHET SOM ÄR PROBLEMET. Så dra iväg till någon annan tråd som sagt för jag har läst alla dina GÖRA GOTT OCH ALLAS LIKA VÄRDE KOMMENTARER så det driver mig till vansinnets avgrund
För varken du eller någon annan kan rädda denna SAK för pissrumpan är bortom bot och bättring
Håller med till tusen!! Går inte försvara hennes pissiga stil längre. Så oförskämd och äckligt mot både främmande som sina egna söner. Bara hon, hon, hon räknas.
Nu har hon lite drygt 1,5 miljoner på kontot. Går inte ens dra "jag e på gatan"-kortet längre. Finns mängder med möjligheter nu att styra upp något mer hållbart än att driva runt mellan sunkiga ligg och hostels. Men hon har tagit på sig den största offerkoftan som världen skådat och hon vägrar byta om!!!
Själv hade jag kastat mig in på den behandling som socialtjänsten rekommenderade henne. För jag älskar mina barn! Därefter kan man steg för steg bygga upp ett liv igen. Och är hon nu så jävla anti att släppa vinet och välja barnen i första rummet. Så kan hon ju hyra ett rum i kollektiv t.ex, eller vad tusan som helst. Hon lurar sig själv om hon tror hostel blir billigast i längden. Hela skallen har ju vinmarinerats på henne nu.
Och de som försvarar henne efter att ha kollat de senaste veckornas klipp, bara knip igen. Ni har också problem isåfall.
Oj vilken tjääärlek Pia...bortamatch så tätt inpå och vid den åldern..nääee nu får hon ge sig