Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Nu har flera bett dig komma på konkreta exempel på att Jönsson är en lögnare som sysslar med desinformation men du fortsätter med den här sandlåde-diskussionen. Dessutom lägger du ord i munnen på mig som inte stämmer. Du är oärlig och sysslar med trams.
SVT/SR har redan gett dig svaret, du vet det som du vägrar acceptera och pga HJ har aldrig någonsin ljugit får man känslan av att du försöker påstå och är aggressiv och arg för en opartisk kanal har klätt av HJ.
En kanal du inte ens kan påvisa inte skulle vara opartiska, för påvisa det, så krävs mer än enskilda och sällsynta fel.
Utan det krävs för det påståendet, det är att du påvisar det är dagligt i deras sändningar och det kan du inte och inte ens nära heller.
Berätta sakligt vad som är trams, vi vet ju att SVT/SR har påvisat HJ är en desinformatör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Jag har inte sett någon som inte ”accepterat” att HJ hade med ett dåligt klipp. Han har tagit bort klippet och det påverkar inte sakinnehållet i videon. Detta har upprepat förklarats flera gånger i tråden.
Jag har inte skrivit något ”random” utan varit mycket konkret och tydlig, ofta med länkar till olika källor. Vad är det du inte förstår i mina tidigare inlägg? Var konkret så ska jag svara efter bästa förmåga.
DU menar lögner, desinformation osv...?
OCH att hen tar bort klippet beror ju bara på en sak att lögnerna var så patetiskt dåliga den gången att inte ens du gick på det.
Vill man verkligen inte veta allt, så ska man titta på en fåne som HJ defintivt.
Men vad ska jag göra med tillrättalagda desinformationer HJ ger, då är ju det klart bättre titta på det ÖVERDRIVET mest opartiska mediet i Sverige, så får man åtminstone hela bilden och inte HJ´s tillrättalagda för er extremhöger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bazze1
Medlem i tio år med nästan 5000 inlägg....trots detta så går du i klinch med FB:S största troll (klyban)...avsluta innan du blir gråhårig eller får ett blödande magsår.
OnT: Holmbergs och svt:s försök att karriärsmörda opinionsbildaren Henrik Jönsson föll platt till marken, att anklaga andra för vad själv sysslar med ses inte med blida ögon av allmänheten.
Med en budget på nära 9 miljarder så borde svt och Holmberg sopat banan med Swish-journalisten Henrik Jönsson men det enda dom hade var en "fulklippning" med tokan Erika Bjerström som det tjatades om i nästan 20 minuter.
Jo, vi vet att du inte gillar saklighet och ser det som att trolla när den äger dig.
Och ta bara en sak, och hur du inbillar dig 9miljarder går till ett enda program
Och komiskt nog ett av programmen som vi redan vet före är ett av de billigare programmen.
De dyra programmen är sport, och nyheter om vad som sker i världen.
Och det är just där alla problem finns för er, då ni står bakom en politik som inte tål politiskt granskning och det är därför extremhögern ger sig på media som är just oparitska eller försöker vara så nära de kan opartiska.
Och detta för de har en politik som inte tål granskning, och det lärde vi oss i Sverige och med Sd trollfabriker som inte skulle existera enligt parti och jimbo.