Citat:
Ursprungligen postat av
PinkNails
Såklart vill vi betala skatt, och vi får också göra det. Dock är det väldigt konstigt att de tar emot våra pengar, då i lagens mening borde det vara koppleri verksamhet. Men anmäler vi sexarbetare att vi vill betala skatt, är risken otroligt stor att det anmäls till polisen och socialtjänsten, och då blir risken stor att vi blir övervakade, våra kunder kan råka illa ut, vi kan bli vräkta, och i värsta fall även bli av med barn. Så det blir moment 22..
Jag själv har aldrig jobbat så mkt på en gång, så jag har behövt skatta, så med mig tryckte dem inte på det, när jag träffade polisen. Och det var inte i samband med att de skulle ta en kund, utan de låtsades vara kunden genom lögner och skulle ”rädda mig ur världen”
Mig kränkte dem, tryckte ner min självkänsla, skuldbelagde mig, hotade med vräkning, ljög för mig, hotade med och förstöra mitt liv om jag fortsatte, tog min telefon, hotade med och höra av sig till arbetsgivare, försökte trycka på att jag är missbrukare och offer trots att jag inte är det överhuvudtaget. Och de skrämde mig genom att jag länge trodde dessa manliga poliser skulle våldta mig, då jag först inte trodde på att de var poliser. Sånt har hänt förr att människor har låtsas vara poliser. Det fanns ingen kvinnlig polis med. Det är ju ganska jobbigt..
Förstår du inte att de försökte hjälpa dig ur den jobbiga situation du befinner dig i som offer för det vita patriarkatet? Mitt råd är att du tar emot den hjälp du kan få. Jag förstår att du är rädd för hallickarna men polisen kan skydda dig. Om du är rädd för polisen (du kanske har illegala droger hemma), så kan du också vända dig till Talita - där kan du få hjälp.
https://www.talita.se/om-talita/vilka-vi-ar
Hoppas de ordnar sig för dig.