2024-12-25, 21:39
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suggamaj
ThcNM är värdelös, spara era pengar och vänta tills en annan kommer ut.

Har rökt budsen från Hero några dagar nu och det ger knappt någon effekt alls.
Ingen magi alls och för att fortsätta trenden med alcohol så är detta som lättöl vs vanligt weed som är vodka.

Då röker du vanligt puk, då känner man inte ett piss. Håller du upp en månad kommer det bita hårt sen. Det kryper på efter några bloss bara men man bygger upp en tolerans fort. Nu fortsätter jag såklart röka fast jag känner mig bäng, röker som vanligt och upplever ruset lite intensivare. Det sitter inte i lika länge dock. Men som sagt, skulle jag ta med det till polarn tror jag inte han skulle känna han någonting heller.
Citera
2024-12-29, 22:02
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Du som är totalt jävla pantad om du tror det är skillnad på etanol i öl och etanol i sprit . Och du ska nog se att ja tidigare druckit samma mängd etanol i bärs , kontra vodka och fått samma resultat även om du nu påstår att det inte skulle vara så.
Fint att du drar upp bensin som ett argument. Inte riktigt samma sak som att destillera drickbart alkohol. Men en idiot som dig lär väl inte greppa det

Man blir olika bakis på vodka och whiskey.

Rödvin blir man mer bakis av än vitt vin.

Inte bara etanolen som spelar roll.
Citera
2024-12-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja jag med. Både THCH & THCJD men jag tycker inte jag känner någonting särskillt till skillnad från Puffys. Där blev man fan bäng. Men "blommorna" från Hero tyckte jag funkade bra medans haschet var lite sisådär.

Ingen aning. Jag lämnade prov en vecka efter ha vejpat THCH och klarade mig, så det sitter nog inte i lika länge som ren THC.
Åkte på piss ca 17 timmar efter jag rökte THCH och det visade ingenting
Citera
2025-01-21, 18:14
Medlem
Svalt intresse för denna . Är det ett skit produkt i grunden eller har folk bara fått skit ? Den jag fick tag på fungerade väl ok, var inget att.hänga i granen direkt. Sämre än vanligt thc, sen till slut fick man ta bra många bloss för att tjäna nått överhuvud taget
Citera
2025-02-24, 13:01
Medlem
Vad är detta för skit? Tagit 15 stora bloss och har ett dålig rus, ställer jag mig upp får jag världens blodtrycksfall, är ju som rena spicet
Citera
2025-02-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Vad är detta för skit? Tagit 15 stora bloss och har ett dålig rus, ställer jag mig upp får jag världens blodtrycksfall, är ju som rena spicet

Ok rus, rätt mkt sämmre än cannabis men är okej typ, rätt dåligt och hjärtat bankar på en del, fått 3 blodtrycksfall när jag ställer mig upp nära på o svimma men har rökt typ 20 bloss
Citera
2025-02-26, 05:56
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Ok rus, rätt mkt sämmre än cannabis men är okej typ, rätt dåligt och hjärtat bankar på en del, fått 3 blodtrycksfall när jag ställer mig upp nära på o svimma men har rökt typ 20 bloss

Nä det är inte alls särskilt likt cannabis.
Citera
2025-03-27, 11:31
Medlem
oggethedoggs avatar
Någon som sett Expressens artikel att thcnm är livsfarligt spice, tullen har testat hero produkter och det är inte thcnm, substansen som är sprejad på budsen är ADB-4en-PINACA…
Fan jag som nyss fått hem massa sånna buds….
Detta är tydligen en livsfarlig spice variant
Citera
2025-03-27, 11:39
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Någon som sett Expressens artikel att thcnm är livsfarligt spice, tullen har testat hero produkter och det är inte thcnm, substansen som är sprejad på budsen är ADB-4en-PINACA…
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-internetdrog/
Citera
2025-03-27, 12:56
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:

Livsfarlig är mer för o locka läsare men nyttigt är det väl ändå inte. Kanske i högre doser, jag vet inte men dessa är iaf något kontrollerade i doseringen tänker jag. Vidrigt är det iaf, tog några bloss av de här i vintras och jävlar vad det slog. Kändes som sista varianterna på spice eran. CP bäng i 20 min...
Citera
2025-03-27, 17:48
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:

Har funnits sedan 2021 och är knappast mer livsfarlig än någon annan spice. Hittar inga rapporter att den skulle ha mer biverkningar än något annat.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/ADB-4en-PINACA
Citera
2025-03-27, 22:24
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

Och vad förväntar ni er egentligen ska finnas bakom de flashiga bokstavskombinationerna? Det har länge varit uppenbart att det här är den nya spicevågen i en rumsrenare tappning.

Stenade nötter som yrar om naturliga fytocannabinoider när vi snackar om helsyntetiska cannabinoider!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in