2024-12-25, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Man faller inte direkt av att bli träffad! Man springer alltid några meter och sedan faller ihop!

Se bara på när amerikanska poliser skjuter folk, exakt samma situation som Gaboros!

Det beror ju helt på vart du blir träffad, kulans invärtes förlopp och typ av ammunition.

Om BO visste namnet på sin angripare borde han skrikit det högt och tydligt. Kanske hade någon hört namnet ropas. Om inte annat hade GM:s video (el i vart fall audio) blivit omöjligt att ladda upp
Citera
2024-12-25, 04:58
Medlem
ValkPaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Det beror ju helt på vart du blir träffad, kulans invärtes förlopp och typ av ammunition.

Om BO visste namnet på sin angripare borde han skrikit det högt och tydligt. Kanske hade någon hört namnet ropas. Om inte annat hade GM:s video (el i vart fall audio) blivit omöjligt att ladda upp

Helt omöjligt att bleepa 2024.
Citera
2024-12-25, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
I 90 procent av inläggen diskuteras antingen om Gaboro sa "mammaknullare" eller något annat som hans sista ord eller om skytten var professionell eller inte. Gaboro är död och om det sköts 11 eller 12 skott eller om skytten borde gått närmare innan första skottet är helt jävla ointressant. Jag vill veta följande.

1) Vem mördade Gaboro?

2) Kommer Gaboros gäng att hämnas eller kommer de att sitta på sina flickrum och darra av skräck över att vara nästa tilltänkta offer? Eller kommer de att visa vilka som bestämmer i området?

Edit: Den där avrättningen som filmades och allt borde svida för Gaboros gäng. Det borde inte vara något som de lättvindigt låter gå förbi. Många skulle nog förbereda en rejäl hämnd.

Tack så mycket!!!
Någon här som har huvudet på plats och vet vad man egentligen ska prata om! Vem bryr sig om vad han sa ok antigen sa han de ena eller andra ok gå vidare nu!
Citera
2024-12-25, 06:47
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det relevant för brottet vad han sa?
Det skulle kunna vara hans bror som sköt?
Citera
2024-12-25, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Man faller inte direkt av att bli träffad! Man springer alltid några meter och sedan faller ihop!

Se bara på när amerikanska poliser skjuter folk, exakt samma situation som Gaboros!

Nah tar kulan Ischiasnerven eller lite runt om så blir tryck effekten så pass stor från kulan att du faller direkt finns inget du kan göra förlamad hela livet!
Citera
2024-12-25, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata

Har spelat med videon i en apparat flera gånger tricksat med ljudet som hörs i videon!
Han nämner aldrig med 200% säkerhet ”för min mammas skull” apparaten visar tecken på att det hörs 2 personer i videon
Citera
2024-12-25, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smarta100gubben
Har spelat med videon i en apparat flera gånger tricksat med ljudet som hörs i videon!
Han nämner aldrig med 200% säkerhet ”för min mammas skull” apparaten visar tecken på att det hörs 2 personer i videon
Hörs två personer? Jahh, alltså förvisso så var det ju BO och GM där. Men, GM sade väl aldrig något för att apparaten ska registrera en annan röst?
Citera
2024-12-25, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hörs två personer? Jahh, alltså förvisso så var det ju BO och GM där. Men, GM sade väl aldrig något för att apparaten ska registrera en annan röst?

Först trodde jag att min apparat gått sönder inte den nyaste modellen, men sen testade jag honom flera gånger och visade rätt så antar jag att polisen med 2024 teknik kan nog få fram mer från denna videon än va vi tror! Inte den smartaste filma sen försöka komma undan
Citera
2024-12-25, 09:47
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Du vet inte att alla kallar varandra bror?
Citera
2024-12-25, 10:22
Medlem
Om man lyssnar står det klart att det är en bror till BO som begår brottet.
Lägg till att BO i slutet nämner "tänk på morsan som ligger på sjukhus".

Gaboros storebror häktas när polisen ser sambandet.
Citera
2024-12-25, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SavedbyChrist
det jag undrar dock är om han ens blev träffad över huvud taget förräns han ramla. när han sprang närmare så fanns det inte ett enda spår på blod som går att se från videon vilket är konstigt om han blev träffad flera gånger. undrar också varför han ens ramla om man utgår ifrån att han blev först skjuten när han ramlade eftersom jag har hört andra som blivit skjutna som säger att dem inte ens kände det förräns et tag efter

Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
ja folk härinne vet inte vad de talar om, skytten är uppenbarligen erfaren och utförde sitt jobb väl

Nä.
Citera
2024-12-25, 12:05
Medlem
SavedbyChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Varför skulle han säga "min bror" och sedan "din fucking mammaknullare"? Känns inte som att det hänger ihop va?

Han kanske säger "din orm" i början när han inser att någon tänker mata han med bly till kvällsmat, men sen när han blivit förlamad och sprattlar på backen så inser han sitt öde och säger det sistnämnda utan att ens få säga färdigt meningen.
tror inte han blev förlamad med tanke på att han rörde sina ben när han försökte resa sig mig insåg att han inte hinner göra det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in