2024-12-24, 23:01
Medlem
Säger BO ''Din orm'' eller ''Min bror''?

Jag var förut säker på att han sa: ''Min bror''. Men nu är jag osäker om han säger det och istället kanske säger ''Din orm''?
Citera
2024-12-24, 23:03
Medlem
Polisen hade en ganska stor insats med polisnärvaro i Marielund (rivaliserande gäng till BO) helgen innan han dog.
Mellan fredag-söndag 13-15 December.

Många polisbilar syntes där, även drönare och polishelikopter var uppe och flög runt däromkring.
Inte varje helg man ser drönare/helikopter uppe på sistone ändå.

Undrar om dom anade att något var på gång, genom span/avlyssning eller tips?
Senast redigerad av Lurkarn0000 2024-12-24 kl. 23:05.
Citera
2024-12-24, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a

Jag var förut säker på att han sa: ''Min bror''. Men nu är jag osäker om han säger det och istället kanske säger ''Din orm''?

”Din orm”

Kan vara att båda åkte dit tillsammans eller att han skulle bara möta upp sin kompis (skytten).
Han blev alltså 100% goad!
Citera
2024-12-24, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Vilken sopa hur fan kan han mata skott utan att träffa på så nära håll några parkeringrutor bort hahaha

Man faller inte direkt av att bli träffad! Man springer alltid några meter och sedan faller ihop!

Se bara på när amerikanska poliser skjuter folk, exakt samma situation som Gaboros!
Citera
2024-12-24, 23:38
Medlem
Citat:

Han sa "Din orm" eller "Din horunge".

Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn0000
Har lyssnat med hörlurar på maxvolym och det här är vad jag kommer fram till av vad han säger.

https://gofile.io/d/9RjWw8

*skott*
Din orm. Din orm.
(Alternativt. Din horunge. Din horunge.)

Jag ber dig, Jag ber dig.
Jag ber dig.
Jag ber dig.

Din fucking mammasknullare.
*skott*

Hinner inte säga klart sista ordet innan skottet.
Citera
2024-12-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SavedbyChrist
det jag undrar dock är om han ens blev träffad över huvud taget förräns han ramla. när han sprang närmare så fanns det inte ett enda spår på blod som går att se från videon vilket är konstigt om han blev träffad flera gånger. undrar också varför han ens ramla om man utgår ifrån att han blev först skjuten när han ramlade eftersom jag har hört andra som blivit skjutna som säger att dem inte ens kände det förräns et tag efter

Inget vet hur många gånger och när han blev träffad.
Du kan fortsätta springa rätt långt om du blir träffad flera gånger och skotten inte tar i direkt dödliga organ.
Har sett videor på folk som blir knivade i hjärtat men som springer i flera sekunder efteråt.
Har även sett videor där folk blir skjutna i benet och faller ihop direkt.
Går kulan rakt igenom musklerna i benet kan du väl springa hur långt som helst, men tar det i själva skelettet är du körd.

Han kan även ha användt skyddsväst och därför kunnat springa som han gjorde.
Citera
2024-12-25, 01:06
Medlem
Shit vilket trams och jidder ang "mammaknullare eller mammas skull", gå vidare för i helvete.
Kikat in på denna tråd dagligen och de första jag ser är argumenten hurvida han sa det ena eller det andra. Sluta hetsa upp er över videon nu och vad hans sista ord va era weirdos.

Hur som haver måste säga sånt sjukt vider samhälle man befinner sig i när man inte ens reagerar på att någon blir skjuten längre, nästan tvärtom att jag börjar reagera på när de gått en dag eller två sedan senaste skjutning, varför de är så lugnt.
Citera
2024-12-25, 01:10
Moderator
OYs avatar
Citat:

Är det relevant för brottet vad han sa?
Citera
2024-12-25, 02:01
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik89an
Ser så många fel på denna videon

Varför behövde skytten "slänga" iväg skotten?
Varför gick han inte närmre sitt "mål" innan första skottet?

Ett skott, ett mål = klart
Så tänker jag som jägare

Om du nu är jägare så bör du veta att det är enorm skillnad mellan kaliber, gevär och pistol samt situation där man som jägare tar tid på sig för att få en så bra träff som möjligt. Ändå med dessa förutsättningar så misslyckas jägare ofta att fälla sina byten.

Den här killen lyckades ha ihjäl Gaboro och inte bara skadeskjuta han. Hur många gånger läser man inte om någon som blivit skjuten och ändå överlever de? Skall man väl skjuta någon så gör man bäst i att se till att offret dör en säker död.
Citera
2024-12-25, 02:02
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det relevant för brottet vad han sa?

Det e klart det är, är det en orm så letar polisen kanske bland hans "vänner".
Citera
2024-12-25, 02:06
Medlem
KalleBoll33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Vilken sopa hur fan kan han mata skott utan att träffa på så nära håll några parkeringrutor bort hahaha
Packad efter julbordet eller är du bara dum i huvudet?
Läs några inlägg bakåt i tråden så kanske du fattar att döda någon kanske inte är något jävla tv-spel?
Citera
2024-12-25, 02:13
Medlem
KalleBoll33s avatar
Citat:

Varför skulle han säga "min bror" och sedan "din fucking mammaknullare"? Känns inte som att det hänger ihop va?

Han kanske säger "din orm" i början när han inser att någon tänker mata han med bly till kvällsmat, men sen när han blivit förlamad och sprattlar på backen så inser han sitt öde och säger det sistnämnda utan att ens få säga färdigt meningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in