2024-12-20, 13:12
Medlem
Jag kopplar ihop vår Lilla Anna med Skärtorsdagen som ju är en dag full av lidande och plågor. Hennes liv verkar vara en enda lång Skärtorsdag 365 dagar om året.
Citera
2024-12-20, 13:33
Medlem
TPLs avatar
En följare skrev om missfall och naturligtvis hade Anna också varit med om det. Blandar hon ihop det med aborten hon tvingades till i samband med danstävlingen hon var med i?
Citera
2024-12-20, 13:47
Medlem
TPLs avatar
Följare skriver
"smakade chopchop bra i märsta? ☺️ såg dig när jag jobbade, hoppas på återseende 🌸 "

Anna svarar
"Ja! Det var jättegott👍☺️ jag var så trött den dagen, så då blir det extra skönt & GOTT när man slipper laga mat 🤭
Nästa gång får du säga hej till mig.
"

Anna gör inget annat än äter. Utsliten husmor som inte orkar laga mat.
Citera
2024-12-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Märkligt att denna kvinna, som numera - åtminstone enligt henne själv - blivit djupt religiös - ropar på straff. Har hon helt missat bibelorden "Den av eder som är utan synd kaste första stenen"? - det som Jesus sade när en kvinna som begått äktenskapsbrott skulle stenas till döds.

Borde hon inte också påminna hämndlystna fiiiiiiinaste Flisan, som tydligen har något otalt med "Chrippa" - Vi ses i rätten har hon ju skrivit på sitt instagram -, om dessa Jesu förlåtande ord?

Ja, Märstas ljuvligt skönsjungande näktergal vill ju till och med bli kyrkosångerska. Kommer kyrkobesökare nu i julhelgen att få njuta av hennes klingande stämma ?

Har prästen Jacob Tronet i Jacobs Stege i Sigtuna, som bjöd in Anna till sin talkshow, engagerat henne i församlingens julfirande?
Hon är en kvinna med många komplexa sidor helt klart Jag gillar också hur hon bollar livscoach-grejen som pratar om energier och intuition, som barmhärtigt lyssnar på sina följare - men också bannar och skickar blixtrande hot med svart blick med jämna mellanrum.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En följare skrev om missfall och naturligtvis hade Anna också varit med om det. Blandar hon ihop det med aborten hon tvingades till i samband med danstävlingen hon var med i?
Det känns ju lite som en sådan där lögn som sker av bara farten. Men vem vet, kanske har hon haft ett missfall som hon inte har pratat om tusen gånger?
Citera
2024-12-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hon är en kvinna med många komplexa sidor helt klart Jag gillar också hur hon bollar livscoach-grejen som pratar om energier och intuition, som barmhärtigt lyssnar på sina följare - men också bannar och skickar blixtrande hot med svart blick med jämna mellanrum.

Det känns ju lite som en sådan där lögn som sker av bara farten. Men vem vet, kanske har hon haft ett missfall som hon inte har pratat om tusen gånger?
Det känns riktigt skönt i hjärtat att Tooket inte satt fler ättelägg till världen
Citera
2024-12-21, 14:27
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Vad menar hon med att ”vissa har gjort rätt för sig”? Hon slutförde väl aldrig sin samhällstjänst?

Och hon erkände inte heller.
Citera
2024-12-21, 14:49
Medlem
osnutens avatar
Ny dag. Ny mugg mjölkkaffe som bör förevigas.
Uppe tidigt! Hon har förstås så himla mycket att tvätta, och många sängar att bädda rent. Hoppas hon inte blir utbränd

https://postimg.cc/F1sCFRR5
Senast redigerad av osnuten 2024-12-21 kl. 15:41.
Citera
2024-12-21, 19:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ny dag. Ny mugg mjölkkaffe som bör förevigas.
Uppe tidigt! Hon har förstås så himla mycket att tvätta, och många sängar att bädda rent. Hoppas hon inte blir utbränd

https://postimg.cc/F1sCFRR5
Troligen på väg till Spanien om hon inte redan är där.
Citera
2024-12-23, 23:26
Medlem
TPLs avatar
Nu är hon hemma i Spanien igen.
Citera
2024-12-24, 00:38
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Troligen på väg till Spanien om hon inte redan är där.
Citat:
Nu är hon hemma i Spanien igen.
Feliz Navidad, alla Annaloger! 🌲🙏❤️🎭🧟‍♀️😂🍻

https://postimg.cc/jDJZWWNC

Tack och lov att den onde Chrippa hann gripas i tid, så dom två slapp tjurfäktas där nere.

Hoppas arbetet med nya lägenheten gått enligt plan, så Anna kan njuta av en välförtjänt julsemester
Citera
2024-12-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Feliz Navidad, alla Annaloger! 🌲🙏❤️🎭🧟‍♀️😂🍻

https://postimg.cc/jDJZWWNC

Tack och lov att den onde Chrippa hann gripas i tid, så dom två slapp tjurfäktas där nere.

Hoppas arbetet med nya lägenheten gått enligt plan, så Anna kan njuta av en välförtjänt julsemester

Är Chrippa gripen???
Citera
2024-12-24, 17:57
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Är Chrippa gripen???
Kort svar: Nej
Långt svar:
Jag läste att han var häktad, och trodde därför att han var gripen:
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och nu även involverad i Chrippa-fallet: "De senaste dagarna har rykten spridits i sociala medier om att Christofer Berg ska ha lämnat Sverige. Några som delat innehåll om den saken är Bergs bror Joakim Lundell och artisten Anna Book. Berg påstås där befinnas sig i spanska Marbella."

Expressen: Christofer ”Chrippa” Berg häktad Publicerad 19 dec 2024 kl 08.52

Det går bra nu, Anna Book, Näktergalen i Villa Ankeborg!

När jag nu hittar en artikel i Expressen har han "häktats i sin utevaro."
Alltså inte gripen. Pinsamt att jag lät mig luras av en Expressenrubrik
https://www.expressen.se/noje/egna-o...-upp-i-ratten/
Senast redigerad av osnuten 2024-12-24 kl. 18:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in