2024-12-19, 00:10
Medlem
TjackOhejs avatar
Jag testar i den tråden istället..
Jag fick en jävla gäng buspiron på köpet när jag köpte tjo, kranen sa att det ger en viss effekt att snorta dom. Men är det någon som har koll på hur det är att snorta dom samtidigt som man slänger i sig tjacket?
Citera
2024-12-20, 04:45
Medlem
depressed.worlds avatar
Hej, har sökt lite utan specifikt svar.

Heroin och Oxycontin
Om jag kör 200mg IV heroin idag, kommer jag känna något på en krossad Oxycontin 80mg eller tror ni det krävs högre dos Oxycontin?

Är det en soft blandning som eventuellt skulle kunna öka ruset?

Har tolerans på heroin men mår rätt fint på 200mg IV. Har inte tagit Oxycontin på ett halvår minst.

Heroin eller Oxycontin och Ketamin
Har aldrig tagit dessa under samma dag tidigare. Men om jag kastar i mig en Oxycontin 80mg klockan 18. Skulle man få ett trevligt rus eller är det rentav farligt?

Har lite dålig koll på just Ketamin.

(Blandar dessutom detta med Xanor och Lyrica som jag har tolerans på)
Citera
2024-12-21, 19:41
Medlem
Hej alla kunniga! Jag ska köpa på mig en femma dos, 2 kartor blåbär, 20 imovane och 450mg kodein (ej citodon).

Blåbären ska jag ha för jag trappar ner från Benzo nu efter många år så dom kan vi strunta i, men vad gäller med dos, imo och kodein, kan man göra ngn kul blandning (har 0 kodein/opi tolerans) eller är det bättre att dosa, kodein o sen imo att sova på? Vill ha en kul julledighet
Citera
2024-12-23, 16:10
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Jag ska testa 2C-B för första gången någon gång nästa vecka. Jag tar Mirtazapin för att kunna sova ordentligt och har läst att 2C-B och Mirtazapin är en farlig kombination. Hur länge bör jag avhålla mig från Mirta innan jag intar 2C-B
Citera
2024-12-23, 17:30
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Jag ska testa 2C-B för första gången någon gång nästa vecka. Jag tar Mirtazapin för att kunna sova ordentligt och har läst att 2C-B och Mirtazapin är en farlig kombination. Hur länge bör jag avhålla mig från Mirta innan jag intar 2C-B

En vecka. Mirtazapin har lång halveringstid (20-40h)
Citera
2024-12-23, 17:33
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
En vecka. Mirtazapin har lång halveringstid (20-40h)

Borde inte två dygn räcka?
Citera
2024-12-23, 17:36
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Borde inte två dygn räcka?

Jag skrev en vecka för att du lär du vara helt safe Två dygn är bättre än inget! Ska du ta höga doser 2c-b? Jag är inte alls insatt på vilket sett eller vilka serotoninreceptorer 2c-b påverkar. Om du har tur så konkurerar dom inte om samma serotoninreceptorer, då är det inte lika farligt att blanda. Men det kan du nog ta reda på
Citera
2024-12-23, 17:43
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag skrev en vecka för att du lär du vara helt safe Två dygn är bättre än inget! Ska du ta höga doser 2c-b? Jag är inte alls insatt på vilket sett eller vilka serotoninreceptorer 2c-b påverkar. Om du har tur så konkurerar dom inte om samma serotoninreceptorer, då är det inte lika farligt att blanda. Men det kan du nog ta reda på

Då väntar jag en vecka. Tack för info!
Citera
2024-12-23, 17:50
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Då väntar jag en vecka. Tack för info!

Klok du är!
Serotonergt syndrom ska man inte leka med. Jag tror att jag fick det för en massa år sedan när jag tog för mycket 3-CMC. Det kändes som att en blixt slog ner i skallen, jag kunde inte sitta still, blev stel i alla muskler och jätteorolig i 20-30 minuter och sen försvann det. Det kan också ha varit någon form av ångestreaktion, jag vet inte.
Citera
2024-12-27, 20:17
Medlem
Tycker att jag gick en massa sidor bakåt men hittade inte min fundering.

En mindre mängd amfetamin (ca 0,2-0,25) + 4-5 öl och en E några timmar senare? Hur illa?
Citera
2024-12-30, 07:34
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Enzymer0
Tycker att jag gick en massa sidor bakåt men hittade inte min fundering.

En mindre mängd amfetamin (ca 0,2-0,25) + 4-5 öl och en E några timmar senare? Hur illa?

Helt ok. Det kan vara tjack i en del ecstacy tabletter. Kom ihåg att dricka mycket vatten bara, man blir uttorkad av ecastacy.
Citera
2024-12-30, 15:03
Avslutad
Blanda 1 mg sub med lyrica 150mg

Ja och min sambo käkar ej ofta grejer, vi gjorde de innan men nu när man jobbar osv har man inte längre tiden.

Vi käkar ibland lyrica 1-2 dagar i veckan eller vissa veckor tram 100-200 mg och röker en fet på det och kopplar av på lediga dagar.

Nu var den enda trammen som gick att få tag på santeria så den är gift, ja avstod från att köpa det och vi har tänkt softa till det lite efter jobbet imorn på nyårsafton spela lite bingo osv. Eftersom vi har en liten lätträdd hund som vi ej vill lämna på nyår.

Ja fick då tag på lite sub endast 2mg vi tänkte ta 1 mg var på kvällen och en holk (antar de räcker att softa till det ?) .

Men min tjej funderar lite över om det är okej flr henne att ta lyrica ca 150 mg på morgonen runt 6 och sen ta subben på kvällen 12 timmar efteråt, ja vet att lyrica är farligt att blanda med tramadol, men sub då? Och kommer 1 mg sub räcka för oss var att chilla ? Vi brukar bli sköna på 100 mg tram var.
Senast redigerad av Tyrone535 2024-12-30 kl. 15:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in