2024-12-23, 12:48
Medlem
Boogie-ads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Jag är fan inte skitful!

Chilla 😎 vem fan har inte legat med ett gäng mammor när man var yngre, vill man lära sig snabbt hur det går till så är det klart man väljer en milf.

Jag trodde oxå från början att det rörde sig om en 16-18 åring, varför lägger dom fram detta så att man ska tro det? En 34 åring borde rimligtvis kunna stå för det som hänt och inte börja grina för att man legat med en 15 år äldre kvinna.
Har svårt att se hur man ska bli fälld för detta.
Alla som är normalt funtade fattar ju att 34 åringen var kåt som en oxe.
När han dessutom börjar sms konversationen med haha så går han ju inte att ta på allvar tyvärr.

Men för att hädanefter kunna få dina lustar stillade så kanske man måste börja filma hela skiten så man inte hamnar i ett sånt här läge.
Citera
2024-12-23, 12:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
När han är tvungen att fråga henne vad som hände då han inte själv har en blekaste aning så ser jag problemet för domstolen att avgöra hennes trovärdighet i övrigt. Han som inte minns något bör få svårt att i efterhand mena att han troligtvis inte ville ha sex. Men vi får se. De kanske vill fälla henne enbart för jämställdheten..

Han kan knappast ha lämnat samtycke om han var mer eller mindre medvetslös.
Citera
2024-12-23, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
19750516 .. Tidigare Petter*son

edit: Katrineholms bo från 1944 är pappan ?
Nej min pappa är inte född 44...jag är här, fråga mig vad du vill veta!!!?
Citera
2024-12-23, 13:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
När kvinnan SMS:ade med mannen så gjorde hon inte det i åtanke att en domstol skulle läsa SMS:en, hon gjorde det som att hon kommunicerade med en kompis. Tror du att jag har våldtagit dig, haha är inget konstigt sätt att uttrycka sig om man SMS:ar med en kompis. Vad hon borde ha gjort var att ringa till mannen för att reda ut situationen. En åklagare som har en fingertoppskänsla, magkänsla och vet vad som är sunt förnuft borde aldrig ha drivit saken till åtal, han eller hon borde ha känt att det här är en vanlig människa som inte hör hemma på ett fängelse i Sverige. Men bara för att kvinnan SMS:ade så tycker man att det finns bra bevisning. Det är ett oerhört fyrkantigt och farligt sätt att utöva sitt arbete på.

Det saknas inte riktiga våldtäktsmän i det här landet, våldtäkter som aldrig får någon uppmärksamhet. Men detta är riktiga brott som är obehagliga att utreda och kräver mer av rättsapparaten.
Exakt. Vilket innebär att det hon erkänner i SMS:en står ut som trovärdigt.

Hon berättar att hon fyllde honom.
”Vad hände i går?” frågar han.
Svaret kommer snabbt.
Jag gav dig nån grogg för mycket”, svarar kvinnan.

Hon och en kompis följde med honom hem - han gick inte själv. De gick inte hem TILL honom, hon och kompisen gick hem MED honom.
Hon utgår också från att han inte är medveten om att de låg.
”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”
”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?

Hon bör alltså varit medveten om att han var kraftigt berusad - och det är viktigt för bedömningen av resten.

Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:
”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”

När mannen undrar hur hon kunde vilja vara med någon som var medvetslös, blir svaret:
”Det låter typ som att jag våldtagit dig va fan hahaha. Men ha inte ångest, det var rätt oskyldigt och kul.”

Varför säger hon inte där att han ville ligga. Hennes svar berättar ju att han var full, att hon är den aktiva samt att hon är fullt medveten om hans berusning.

Det är helt rätt av en åklagare med bevisning både i form av SMS och vittnen att driva åtal.
Det är inte okej att utnyttja människor för sex bara för att man själv vill eller tycker det är en "kul grej".

Korrekt "det saknas inte riktig våldtäktsmän" - och inte heller "riktiga våldtäkts kvinnor".
Det du missar är att även utnyttjande av kraftigt berusade är våldtäkt och att den som utför det är en "riktig förövare".
Senast redigerad av micro113 2024-12-23 kl. 13:11.
Citera
2024-12-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
34 jävla år var fjollan! 34 år!
Det är ju DEFINITIVT något fel på den här mannen. Jag trodde först det handlade om en ung man i tidig 20 års åldern eller kanske tillomed i slutet på tonåren med kraftiga homosexuella och miljöpartistiska tendenser liksom som hade flippat över att ha fått fitta i villan och fyllan. Men han är 34 ÅR!

Var det första gången han fick ta en fylla för mamma måntro? Är han efterbliven och har hållits hemma?
Den här stackars milfen har inget att skämmas över.
Blir seriöst förbannad över den här fjollan, är man så här jävla kass skall man överhuvudtaget inte dricka alkohol. Han skall hålla sig hemma hos mamma eller sin personliga assistent och dricka chokladmjölk så alla fina kåta milfs kan erbjuda sköna stunder på fyllan utan risk för polisiära insatser bara för en efterbliven bög inte kan hantera att en flicka rör pillesnoppen.

Holder med, helt insane om hos straffas for detta.
Citera
2024-12-23, 13:38
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Kan inte skicka privat till dig än tyvärr 😔
Helt ok.. "Svennis" fingerat namn .. Vad gillar han för situationer då.
En grogg för mycket och fortfarande en fungerande kuk/snopp ?
Tillräckligt för att få nyckeln i låset för att lägga sig själv ?
Citera
2024-12-23, 13:38
Medlem
Citat:
Nej min pappa är inte född 44...jag är här, fråga mig vad du vill veta!!!?
Om du nu är personen du utger dig för att vara vill jag bara från botten av mitt hjärta beklaga sorgen.
Vidrigt det du råkat ut.
Allvarligt jävla ungdomar.
Straffa någon med fängelse för ett fylleknull... Tror inte det är sant.
Han var "ledsen".
Det är då rimligt att utsätta sin medmänniska för detta?
"Stora åkpasset" kallades det då jag var ung, när du fick bli lite upplärd av en äldre dam.
Det var ju guldstjärna liksom.
Tänk om man bara kunde backa tiden några decennier. Var ju paradiset att leva i Sverige då.
Jag misströstar och historier likt denna gör det än svårare.
Citera
2024-12-23, 13:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Jag trodde oxå från början att det rörde sig om en 16-18 åring, varför lägger dom fram detta så att man ska tro det? En 34 åring borde rimligtvis kunna stå för det som hänt och inte börja grina för att man legat med en 15 år äldre kvinna.
Har svårt att se hur man ska bli fälld för detta.
Alla som är normalt funtade fattar ju att 34 åringen var kåt som en oxe.

Du menar att en 34 åring kan inte bli våldtagen? Hur tänkte du där ? Och hur ska en gravt berusad person som inte ens vet vad som hände kunna stå för vad som hänt? Han ville nog bara sova ruset av sig och sen passade hon kanske på? Han har med stor sannolikhet inte lämnat samtycke, hennes ord om att det var han som tog initiativ får tas med en nypa salt eftersom det var han som i princip var medvetslös.

Citat:
När han dessutom börjar sms konversationen med haha så går han ju inte att ta på allvar tyvärr.

Det var innan kvinnan berättade att de hade haft sex, han var ju i princip helt väck efter att hon gett honom en sista grogg. Man kan bara spekulera i om detta var en medveten strategi från hennes sida?

[i]"De hade träffats några gånger förut och hon var intresserad av honom.

– Jag har alltid tyckt att han ser bra ut, säger hon"[/I

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/fyllde-ar-valdtogs-av-kompis-mamma/
Citera
2024-12-23, 13:47
Medlem
Citat:
Jag är fan inte skitful!
Nei, det er du inte.
Ta inte åt deg, her skrives massor av saker, och alla har sina annorlunda åsikter om typ allt.
Hade gjerna tatt en grogg med deg selv om jag er yngre...
Citera
2024-12-23, 14:02
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han ville inte ha sex med henne. Det är inget som hon kan avgöra eller berätta för honom - det är hans upplevelse, känsla och vilja inför sex med henne.
Han var aspackad, hon har alltså utnyttjat hans utsatta position och oförmåga att ge samtycke.
Vad är det som är så svårt att förstå.

Han kan givetvis även efter ett friande säga att han blev utnyttjad och inte ville - eftersom det är ett avgörande domstolen inte kan göra. Domstolen bedömer om hon agerat på ett sätt som är brottsligt - samt om det går att bevisa.
Inte om han ville eller inte.

Enligt dagens lagstiftning är det ju ett solklart fall av våldtäkt enligt den " nya " ( 2018) lagstiftningen
om samtycke. Han kan ju omöjligt ha samtyckt vid denna berusningsgrad.
Citera
2024-12-23, 14:04
Medlem
Citat:
Chilla 😎 vem fan har inte legat med ett gäng mammor när man var yngre, vill man lära sig snabbt hur det går till så är det klart man väljer en milf.

Så du låg med damer i din mammas ålder när du var yngre ?
Citera
2024-12-23, 14:45
Medlem
wtfuks avatar
Snubben har gratis knullärarinna. Skriker våldtäkt när ingen sådan skett. Sverige är tragiskt.

Edit
Kan ju vara så att kvinnan inte är klassiskt vacker utan en fet ko. Men ändå.
Senast redigerad av wtfuk 2024-12-23 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in